Auteur Topic: Wat vraag jij je af?  (gelezen 3437863 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #27460 Gepost op: 23-05-2016, 01:07:34 »

Is dit hem?

::jaja:: Mooi hč! Die vliegt niet elke dag voor mijn raam.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #27461 Gepost op: 23-05-2016, 11:16:39 »
Waarom ik mij niet kan uitloggen van het forum :o

Edit: Nevermind, lukt wel ;D

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #27462 Gepost op: 23-05-2016, 12:34:27 »
Het werkt ook met hopjesvla. Maarja, daar zit ook melk in. Probeer het eens met eieren...

Bedankt voor de tip! Ga ik proberen!
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #27463 Gepost op: 23-05-2016, 14:05:53 »
Waarom ik mij niet kan uitloggen van het forum :o
Waarom zou je je willen uitloggen? ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #27464 Gepost op: 23-05-2016, 15:35:18 »
Omdat ik anders nog een uur lang bij online mensen sta terwijl ik er dan al lang niet meer ben? :D

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #27465 Gepost op: 23-05-2016, 15:59:07 »
Of LdHmolletje volgens jaar naar de Film Beauty and the Beast gaat? En zoja gaat hij alleen vanwege de hoofdrolspeelster?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #27466 Gepost op: 23-05-2016, 17:29:23 »
Of LdHmolletje volgens jaar naar de Film Beauty and the Beast gaat? En zoja gaat hij alleen vanwege de hoofdrolspeelster?
Wie weet... en natuurlijk (  ::) ) zou ik, als ik zou gaan, niet om de hoofdrolspeelster gaan...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #27467 Gepost op: 24-05-2016, 16:06:05 »
Beauty ::love:: ::love::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #27468 Gepost op: 26-05-2016, 12:57:05 »
Het was me eerder nog niet opgevallen, maar vanaf de start van deze editie van Roland Garros dus wel:

Is het een typisch gebruik op Roland Garros of ook op de andere grote tennistoernooien, om als winnaar van een bepaalde partij je handtekening te zetten op de lens van de (dichtstbijzijnde) camera?

Of weet niemand hier daar een zinnig antwoord op te geven?


Op zich vind ik het wel leuk, hoor.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #27469 Gepost op: 26-05-2016, 13:01:53 »
Ik zou het niet weten. Ik heb het uberhaupt nog nooit gezien. Misschien weet Loezel het?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #27470 Gepost op: 26-05-2016, 13:25:45 »
 Rugbyer molt dure camera met stift

De Keniaanse rugbyspeler Collins Injera had tijdens een toernooi in Londen een mijlpaal te vieren. Maar de manier waarop hij dat deed, kan hem wel eens veel geld kosten. Hij vernielde een camera door zijn handtekening op de lens te zetten.
Injera vierde de tweehonderdste keer dat hij een try maakte voor Kenia. Hij had er blijkbaar op gerekend dat dit zou gebeuren, want hij haalde meteen na de prestatie een merkstift tevoorschijn uit zijn sok en signeerde een rugbybal.

Beschermfolie
Daarna rende hij naar een tv-camera en zette zijn handtekening op de lens, net als tennissers doen na een overwinning. Alleen zijn de camera's bij een tenniswedstrijd daarop voorbereid: er is van tevoren een beschermende folie op gedaan.

De handtekening van Injera is praktisch niet te verwijderen, waardoor zijn actie een flinke schadepost oplevert. Volgens Reuters kost de tv-camera ruim 82.000 euro.
er was eens......

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #27471 Gepost op: 26-05-2016, 13:37:23 »
Mooie uitleg. Ik had iets gelezen van die rugbyer, maar dat niet direct hiermee in verband gebracht.


Een Uv-filter zou nog enige bescherming kunnen bieden, maar die folie dus ook.

Ik vind het gebruik gewoon leuk. Vooral als de winnaars met een grimas die camera in kijken, en net als die Zwitserse winnares vandaag, hun creativiteit erop loslaten.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #27472 Gepost op: 27-05-2016, 23:00:35 »
hmmm... gekken en dwazen schrijven hun namen op deuren en glazen..
er was eens......

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #27473 Gepost op: 27-05-2016, 23:38:59 »

De handtekening van Injera is praktisch niet te verwijderen, waardoor zijn actie een flinke schadepost oplevert. Volgens Reuters kost de tv-camera ruim 82.000 euro.

Het kan inderdaad een dure grap zijn. Maar waarom een hele tv-camera vervangen als alleen met de lens geklooid is? Een lens valt wel te vervangen. Okay, lenzen zijn duur, zover ik me herinner zou voor een dergelijke camera iets in de prijsklasse van vijf ā tienduizend euro zijn. Toch zeker niet de hele camera.
Tenzij Reuters van de gelegenheid misbruik wil maken om op kosten van Injera een compleet nieuw camera aan te schaffen.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #27474 Gepost op: 28-05-2016, 11:57:34 »
Waarom ik de ene keer prima rijles aflever en de andere keer weer ontzettend slordig ben  ??? Waarom het na al die lessen nog steeds niet constant is... terwijl ik weet dat ik best okee kan rijden. Waarom ik dan teleurgesteld ben in mezelf. Fijn met zn naderend... examen   :-\\
« Laatst bewerkt op: 28-05-2016, 11:59:21 door Mollenvanger-MV »

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #27475 Gepost op: 28-05-2016, 12:13:56 »
Het kan inderdaad een dure grap zijn. Maar waarom een hele tv-camera vervangen als alleen met de lens geklooid is? Een lens valt wel te vervangen. Okay, lenzen zijn duur, zover ik me herinner zou voor een dergelijke camera iets in de prijsklasse van vijf ā tienduizend euro zijn. Toch zeker niet de hele camera.
Tenzij Reuters van de gelegenheid misbruik wil maken om op kosten van Injera een compleet nieuw camera aan te schaffen.


Zat me exact hetzelfde af te vragen.

Behalve als de lens zelf 82k kost, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #27476 Gepost op: 28-05-2016, 20:24:49 »
hmmm... gekken en dwazen schrijven hun namen op deuren en glazen..
::rofl::

Mollenvanger, 't komt goed hoor! Blijf geloven in jezelf. Ook met je rijbewijs op zak maak je nog fouten. Dat vertelt m'n instructeur me altijd. Hij zei dat men wel beweert dat het acht jaar kan duren voordat je een 'ervaren bestuurder' bent. Dus fouten maken is niet erg, daar leer je juist van! We zullen allemaal duimen voor je examen.
 :)

OT: ehm, wat vraag ik me af... Ik vraag me af wat ik me afvraag. ??? (Wow, dat is een diepe.)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #27477 Gepost op: 28-05-2016, 23:50:42 »
Mollenvanger, 't komt goed hoor! Blijf geloven in jezelf. Ook met je rijbewijs op zak maak je nog fouten. Dat vertelt m'n instructeur me altijd. Hij zei dat men wel beweert dat het acht jaar kan duren voordat je een 'ervaren bestuurder' bent. Dus fouten maken is niet erg, daar leer je juist van! We zullen allemaal duimen voor je examen.
 :)
Dankjewel ::hug:: ja nee is ook niet erg, maar als je er al zo lang mee bezig bent als ik wordt het allemaal een beetje frustrerend.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #27478 Gepost op: 1-06-2016, 16:57:35 »
Daisy: Hoe is de nieuwe collega / huisgenoot?
Nieky: Hoe ging de sollicitatie ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vraag jij je af?
« Reactie #27479 Gepost op: 1-06-2016, 18:15:24 »
Goed, ben heel blij met haar. ::bravo::

Mijn vorige huisgenoot was ook heel aardig, maar had ik niet echt een klik mee. We waren qua persoonlijkheid totaal anders en trokken buiten werk niet heel veel op. Mijn nieuwe huisgenootje is wat rustiger (meer als ik), heeft wat gelijke interesses en, heel handig, dezelfde smaak qua eten ;D Heel handig dus bij eten koken ;D

Nu even wachten dat ze appt dat ze in de metro zit (die rijdt door een staking de helft minder), dan kan ik het eten op gaan zetten. ::ok::

Ben op de helft vandaag trouwens ::oink::