Auteur Topic: Welkom Oshiroii!  (gelezen 266 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Oshiroii!
« Gepost op: 20-03-2005, 17:02:02 »
Oshiroii van harte welkom hier op WIDM.com en de rest van Realitynet!  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier met WIDM en alles wat Realitynet te bieden heeft. :D ::ok::

Offline Oshiroii

• Forumlid
Re: Welkom Oshiroii!
« Reactie #1 Gepost op: 21-03-2005, 10:49:10 »
Hallo!

Dit is wel redelijk speciaal, ik heb nog nooit een forum meegemaakt waar ze je verwelkomen met een apparte thread ::love::

Over mezelf dan:
Naam: Jeroen
School: GLR, Rotterdam
Leeftijd: 18

Ik volg "Wie is de mol" al redelijk lang, maar deze keer vond ik het helemaal geweldig. Niet omdat het met BN'ers was, de helft kende ik toch niet. De vorige series waren echt heel erg geod, maar die waren we wat minder bij gebleven. Ik denk dat ik nu pas door had hoe enorm relaxed het wel niet is om naar de andere kant van de wereld te gaan met (redelijk) onbekende mensen en daar opdrachten te doen om geld te verdienen en natuurlijk te ontdekken wie de mol is. Eigelijk hoop ik stiekem dat Wie is de mol volgend jaar toch weer met onbekende nederlanders is, dan geef ik me natuurlijk gelijk op! ::tandpastasmiley::

Aangezien ik deze keer helemaal weg was van het programma ging ik ook een beetje op internet rond kijken voor meer informatie. Ik had gehoord dat "Wie is de mol" zou stoppen met deze serie, daar schrok ik wel van want het is gewoon een van de betere programma's op dit moment en het zou raar zijn om het te stoppen. Daar moest ik het mijne van weten en toen kwam ik uit op wieisdemol.com Ik vind dat jullie wel een goede site gebouwed hebben met lekker veel informatie en ik vind vooral het media gedeelte wel heel erg handig, als je dat toch per ongeluk iets gemist hebt, hebben jullie het gewoon hier staan!

Ik ga weer verder met rond kijken, ik zie jullie nog wel op het forum
::zwaai::, jeroen