Auteur Topic: De opname  (gelezen 2430 keer)

Offline Taupe

• Forumlid
  • Geslacht: Man
De opname
« Gepost op: 9-03-2002, 18:55:42 »
Het is allemaal opgenomen, dus waarom zouden verkeerde dingen die bijvoorbeeld een beetje verkeerd uitgevoerd worden door de mol gewoon niet over worden gedaan zonder dat de anderen het door hebben (waarom het over new moet gaan). Zodat het als nog fout zou kunnen gaan. Graag reacties.

Trouwens nog even kort iets, Ellen kan de mol ook helemaal niet zijn terwijl ik haar nou wel als mol in mijn hoofd heb, want onza Erik had op haar gestemd. (dit zal vast al wel een xtje gemeld zijn daarvoor sorry)

Taupe

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
DEBORAH, NICO, wie nu??....

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De opname
« Reactie #1 Gepost op: 9-03-2002, 19:39:15 »
Sommige dingen worden ook wel overgedaan, hoor. Denk aan Deborah's dobbelsteen-opdracht in de Nederlandse Mol 1.
Maar dat kan natuurlijk alleen als er geen andere kandidaten bij zijn.

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #2 Gepost op: 9-03-2002, 20:37:45 »
Met de opnames kan geknipt en geplakt worden.
Zo heb ik bijvoorbeeld in aflevering 5 weer mijn bedenkingen over het tijdstip waarop Ellen de sleutel vondt in het hotel.
Weer net binnen de tijd.
Trucage lijkt mij... om Ellen (nogmaals) verdacht te maken.
Ellen is zo'n braaf kind dat ze te weinig om zeept helpt.
Door wat te sleutelen (Extra vraag Harry Potter, Naam in hte rood op de weg, tijdtstip bij sleuteltje-vind-mij) met de opgenomen materialen kan men haar dus even verdacht maken akls de anderen.
Mij niet gezien, door al dit gefrutsel ben ik er net heel zeker van dat Ellen de Mol niet is.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 9-03-2002, 20:41:22 »
Ik moet je gelijk geven, RR. Ook ik had het gevoel dat de tijd die in beeld kwam toen Ellen en Jantien de sleutel vonden, niet klopte. Anders hadden ze namelijk zelf wel begrepen dat ze niet meer op tijd bij Kerstin konden aankomen.

Zullen we er ooit achter komen? Nou ja, ze zullen in ieder geval wel niet op tijd zijn geweest en daar ging het om.

Offline Ex-mol_Nico

• Molkandidaat 2001
  • Erkend Insider
« Reactie #4 Gepost op: 9-03-2002, 21:01:57 »
In ieder geval is dit bij seizoen 2 nooit gebeurd: opnames overdoen OMDAT de mol dan alsnog iets fout kon doen.

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 9-03-2002, 21:28:03 »
Hoi Nico! :)

Nee, ik denk dat er überhaupt heel weinig opdrachten/gelegenheden zijn waar dit zou kunnen. Ik heb in deze serie ook nog geen opdrachten gezien waarbij ik denk dat dat gebeurd is.

Offline Taupe

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 9-03-2002, 22:29:57 »
Nico je moest eens weten hoe ik sosm om jou gelachen heb, met name met dat muziek lopen (laatste opdracht) toen jij helemaal ergens anders liep, echt mega goed. Ik had je toen bij de eerste aflevering al meteen als mol waarom weet ik niet meer maar goed, je was toppie.

Nou even weer over het topic onderwerp. Maar idd dat van die sluetel dat net op tijd binnen gehaald werd om toch nog de spanning een beetje op te bouwen terwijl de tijd al om was. beetje vaagjes, maar goed.

Ik ben allang trots dat Nico op mijn topic heeft gereageerd, dankje wel nico, het ga je goed

DEBORAH, NICO, wie nu??....

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 9-03-2002, 22:44:36 »
Misschien worden er geen dingen overgedaan (Angela verteld in haar interview op Schiffers.fm ook al dat ze haar uitleg van 't spel aan de kandidaten in 1 keer goed moest doen!), maar geknipt en geplakt wordt er zeker. Dat zien we wel weer in de volgorde van bepaalde beelden en 't filmpjes van Prince en Harry die we in afl. 5 voor de tweede keer tegenkwamen. Dat van Prince was namelijk in afl 4 al geweest en dat van Harry al in afl 3. En dan hebben we natuurlijk nog 't stukje film waarbij de chauffeur in de geldwagen zit dat ook twee keer te zien was.

Ik vind 't trouwens 'n beetje slordig dat er zomaar dingen dubbel uitgezonden worden. (Ik kan me namelijk niet voorstellen dat al deze dubbelfilmpjes 'n betekenis hebben.) En als men dacht dat we dat niet door zouden hebben dat er sommige beelden meerdere keren gebruikt worden, dan heeft men 't wel heel fout. Dan weten ze nog niet hoe fanatiek we zijn. Als je elke aflevering 5 keer bekijkt, ja dan vallen dat soort dingen wel op... (trouwens was voor deze filmpjes niet eens nodig, ik zag al gelijk dat 't weer 't zelfde was)