Gerard: ‘Maar Chriz, je dacht toch niet dat je vanavond met lege handen bleef staan? Er is nog 1 award uit te reiken. De award voor de meest gedemoniseerde user!’ Chriz: ‘Ow ja, ik kan nog winnen.

‘ Gerard: ‘En het grappige is dat ik de andere genomineerde ben.’ Chriz: ‘Jij? Eitje! Geef die award maar vast hier.’ Gerard: ‘Speciaal voor deze laatste award gaat iemand deze award uitreiken die meer dan wie dan ook gedemoniseerd is en we hebben hem al eerder bij deze show gezien……..DE BARON!’
De Baron: ‘We zijn bijna aan het einde gekomen van deze awards. Han13 is de grote winnaar met de oeuvre-award geworden en Guikie de grote winnaar met 3 awards. Toch is er nog 1 prijs over, de prijs van meest gedemoniseerde user en de genomineerden zijn de 2 presentatoren van vanavond….
Gerard
Chriz
Hierbij verklaar ik dat ik na deze verschijning niet nog een keer zal terugkomen en dat de winnaar is geworden……
CHRIZ
Chriz: ‘Wow, wat een verrassing! Dat had ik nou nooit verwacht, blablablabla. Ik had gewoon die fucking oeuvre-award moeten winnen.

maar het blijkt maar weer dat ik zo gedemoniseerd wordt. Ik had mijn speech al klaar, maar we doen maar net of ik de oeuvre-award gewonnen heb, gewoon voor het gemak….
Beste forummers en gasten,
Ik ben zeer dankbaar en trots dat jullie mij de oeuvre-award gegund hebben en zelfs dat jullie hem mij niet gegund hebben. Deze award is echt de bekroning op mijn werk en het hoogtepunt in mijn RN-carriere. En ze zeggen weleens, je moet stoppen op je hoogtepunt. Dus dat is vandaag. Ik heb het altijd heel leuk gevonden om spelletjes zoals CMC en CSC te organiseren en mee te discussiëren (vooral) op het WIDM-forum en ook de andere fora. Maar het forum is verandert en al die nutteloze uren forummen. Ik heb er geen zin meer in. Het is tijd voor wat nieuws en ik ga RN achter me laten. Mensen, ik heb van jullie genoten. Ik wens jullie het beste en misschien ben ik er wel weer onder een andere naam tijdens WIDM 6.
Dit waren de Forumawards Spring 2005.
en tevens mijn laatste post hier