Auteur Topic: Kerstin is de mol (deel 2)  (gelezen 18725 keer)

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Kerstin is de mol (deel 2)
« Gepost op: 5-03-2002, 09:21:49 »
Hierbij het vervolg van KERSTIN IS DE MOL!!!! door Timjor

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline DaRealRobje

• Forumlid
  • Hola!
Re: Kerstin is de mol (deel 2)
« Reactie #1 Gepost op: 5-03-2002, 12:27:11 »
She showed herself, drentelde wat door het beeld en ik dacht meteen... "Dat is de Mol..." De sneaky verwarring die ze bij de port opdracht zaaide was vervolgens bewijs genoeg... En toen vond ik het forum en werd ik verward en aan alle kanten vertwijfeld.

Maar is het niet zo dat je eerste keuze vaak de juiste is? Helaas hebben vele mensen andere eerste keuzes gehad en dus gaat ie niet echt op. Maar even voor mezelf he. Kerstin droomde en had geen van de plaatjes gezien. Stond leuk op zichzelf te plukken in de wijngaard en heeft absoluut de middelpunt opdracht verkloot.

Hmmz... ze is het toch maar niet denk ik... Toch maar niet.

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 5-03-2002, 12:45:19 »
Vorig jaar was mijn eerste keus wel de juiste, DaRealRobje, dus wie weet? Aan het einde was ik toen trouwens weer helemaal op het verkeerde been gezet.
Dit jaar dacht ik gelijk dat Ellen de Mol moest zijn, maar daar ben ik inmiddels helemaal vanaf.

En Kerstin? Ik geloof niet dat ze het is en ik hoop het ook niet. Ik heb liever een wat sympathiekere mol.  :-[

Bovendien is het een van de weinigen waarbij de muzikale aanwijzingen echt nergens op slaan. Behalve dan dat ze Australisch heeft geabseild, maar dat geldt voor zoveel en bovendien is dat ook anders uit te leggen.

Offline zimba

• Forumlid
  • alles komt goed
« Reactie #3 Gepost op: 5-03-2002, 20:45:59 »
kerstin is ook niet mijn mol, maar ze heeft wel een aantal eigenschappen die mols zijn.
Beschouwend, analyserend, maar ze laat weinig van zichzelf zien en van wat haar bezighoudt.  In de interviewtjes kan ze heel goed vertellen wat er nou gebeurde volgens haar, maar je hoort nix over emotie, boosheid, kortom hoe zij het gevoelsmatig ervaart.
Dit was zomaar een observatie van zimba :)

we plaren verder...

Offline San3ntje

• Forumlid
Kerstin is denk ik niet de mol
« Reactie #4 Gepost op: 5-03-2002, 20:54:32 »
Ik denk niet dat Kerstin de mol is, en anders zou ze een goede mol zijn. Ik heb haar nog nooit iets zien verpesten ofzow, maar het zou natuurlijk kunnen. Ik verdenk eerder Ellen of Jantien, dan Kerstin, maar ze zou een hele goede mol kunnen zijn. :o
Ik ben trouwens nieuw op dit forum, hallo allemaal.
Eerst (en nog steeds) was ik altijd op het forum van Expeditie Robinson, dus ben ik hier ook maar eens gaan kijken  :D
Is er hier ook iemand die ook op dat forum was? :D

Sandrine

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 5-03-2002, 22:40:19 »
Hoi San3ntje, welkom op het forum!  :)

Nee, Exp. Robinson heb ik nooit gevolgd.

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #6 Gepost op: 6-03-2002, 19:02:18 »
Exp. Robinson lijkt me niet echt boeind  ::). Daarbij komt dat ik er geen tijd voor heb/had ,  ik moest nu eenmaal op internet vertoeven en dit forum ontdekken ;D.

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #7 Gepost op: 6-03-2002, 19:47:47 »
Ik heb nog eens op de officiele site van de mol gekeken..In het dagboek van Kerstin (afl.) Daarin schrijft ze iets wat erop neerkomt dat ze Harry en Jantien verdenkt. Toch stemt ze wederom op Ellen.
Ze blijft verdacht bij mij.....Ook het huilen wanneer pamela weg moet vind ik raar, omdat Kerstin normaal zo vlak is in haar emoties.  :-/

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 6-03-2002, 19:58:19 »
Citaat

Ook het huilen wanneer pamela weg moet vind ik raar, omdat Kerstin normaal zo vlak is in haar emoties.  :-/

heb ik vandaag terug gezien toevallig, het zag er idd uit als een zwak-Mol-moment

wat me ook opgevallen is uit dezelfde aflevering is dat ze bij de droomopdracht onder die droombril wellicht ook nog een normale zonnebril ophad

en ook; als kerstin bij het beantwoorden van de vragen karen aanduid als Mol krijgen we het rare fenomeen dat alle namen donker worden behalve die van dick, sommigen zagen dit als een aanwijzijning naar dick, maar het kan ook er ook één geweest zijn richting kerstin (we weten immers dat het computerprogramma dat tijdens de test wordt gebruikt speciaal is geprogrammeerd voor de Mol, zodat deze nooit fout kan antwoorden)

groetjes
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline San3ntje

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 6-03-2002, 20:24:00 »
Maar vlaming, dat zu dus betekenen dat het goede antwoord dick is maar dt zou betekenen dat dick de mol is maar jij zegt kerstin, maar van die zonnebril is inderdaad wel raar.
Trouwens Expeditie Robinson is zeker wel het kijken waard hoor!!

groetjes san3n

Sandrine

Offline Hugo

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 6-03-2002, 22:27:16 »

Citaat

en ook; als kerstin bij het beantwoorden van de vragen karen aanduid als Mol krijgen we het rare fenomeen dat alle namen donker worden behalve die van dick, sommigen zagen dit als een aanwijzijning naar dick, maar het kan ook er ook één geweest zijn richting kerstin (we weten immers dat het computerprogramma dat tijdens de test wordt gebruikt speciaal is geprogrammeerd voor de Mol, zodat deze nooit fout kan antwoorden)

Ik heb hier al eerder iets over gezegd en in mijn ogen is dit nog steeds de ultieme tip dat Kertsin de mol is. Wie ging er in afl. 3 uit?
Juist ja, Dick. In mijn ogen moeten we deze hint dan ook zien als dat Dick dus te weinig van Kerstin (de mol) af wist en dus moest vertrekken.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 6-03-2002, 23:03:50 »

Citaat

Maar vlaming, dat zu dus betekenen dat het goede antwoord dick is maar dt zou betekenen dat dick de mol is maar jij zegt kerstin, maar van die zonnebril is inderdaad wel raar.
Trouwens Expeditie Robinson is zeker wel het kijken waard hoor!!

Eh ja Vlaming.......wat voor betekenis geef je dan aan 't wit blijven van juist Dick z'n naam? Is dat gewoon willekeurig? Of betekende 't dat mol Kerstin Dick eruit gewerkt heeft?  :)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 6-03-2002, 23:35:39 »
Citaat

Eh ja Vlaming.......wat voor betekenis geef je dan aan 't wit blijven van juist Dick z'n naam? Is dat gewoon willekeurig? Of betekende 't dat mol Kerstin Dick eruit gewerkt heeft?  :)

wat hugo al schreef, je zou het kunnen interpreteren als dick is een slachtoffer van kerstin

nog wat aanwijzingen naar kerstin , warning : sommige zijn redelijk ver gezocht  :P

-blijft totaal afzijdig bij het abseilen (helpt george niet, maar zit een beetje verder op haar kont toe te kijken)
-is bij introfilmpje in een donker hol te zien
-droomt op een laag bedje
-komt weinig in beeld en valt dus niet op
-wanneer karen zegt "dit was duidelijke een mollestreek" (afl2) draait de camera naar rechts om kerstin in beeld te kunnen krijgen
-sabotage porto-opdracht
-woont op golfresidentie
-toont haar wagen (?), een laag bij de gronds model
-haar kontoor lijkt eerder een mollenhol
-haar website bestaat uit puzzelstukjes

later meer.....moet afl 3&4 nog herbekijken

cheers
vlaming

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 6-03-2002, 23:40:22 »
Citaat
woont op golfresidentie

??? (verklaar u nader graag!)

Citaat

Heeft Kerstin 'n website dan?  ???

Citaat
toont haar wagen (?), een laag bij de gronds model
-haar kontoor lijkt eerder een mollenhol

:-/ :-/ :-/

Citaat
sommige zijn redelijk ver gezocht  

Hoe kom je daar nou weer bij?  ;)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 6-03-2002, 23:56:06 »

Citaat

--------------------------------------------------------------------------------
woont op golfresidentie
--------------------------------------------------------------------------------
(verklaar u nader graag!)

lijkt me een leuke bestemming voor een Mol  ;)

Citaat

Heeft Kerstin 'n website dan?  

haar bedrijf heeft er één, er staan enkel puzzelstukjes op ;)

http://www.accentgrave.nl/

Citaat

sommige zijn redelijk ver gezocht  

Hoe kom je daar nou weer bij?  

Citaat

:P :P

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #15 Gepost op: 6-03-2002, 23:59:33 »

Citaat

...haar bedrijf heeft er één (website), er staan enkel puzzelstukjes op ;)
http://www.accentgrave.nl

Zeg Vlaming, is dit een typfoutje ?

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 7-03-2002, 00:01:04 »

Citaat

Zeg Vlaming, is dit een typfoutje ?

hmmm er zullen er wel meerdere instaan, welke bedoel je?

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #17 Gepost op: 7-03-2002, 10:00:59 »
;D ;D Zeg Vlaming, dit is toch wel een grapje he? Die website bestaat gewoon (nog) niet alleen de domeinnaam is geregistreerd. Die puzzelstukjes zijn dus van SyNet, het bedrijf waar de registratie plaats heeft gevonden  ;D ;D

Waarschijnlijk krijgen we na afloop van deze mollenserie een uitgebreide site waar alle mollestreken van Kerstin op komen te staan, zoals dat gedoe op dat kerhof.
- Zeer geinteresseerd wat daar allemaal onder de grond ligt.
- Mission Impossible = IM = kerkhof
- de dader loopt op het kerkhof

Eerst was ik er van overtuigd dat Kerstin de mol was. Nu begin ik wat te twijfelen; John maakt ook nog een goeie kans. En tja, om George als mol kunnen we ook niet helemaal heen.

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #18 Gepost op: 7-03-2002, 10:02:28 »
Hoewel Kerstin de portvatenopdracht gigantisch wist te laten mislukken door vol te houden dat de vraag luidde : De naam van degene die kip[pen hodt en dan een letter in die naam vooraan in het alfabet - de A"in plaats van de vraag goed te begrijpen als "den aam van degene die kippen houdt en dan een letter voor de eerste letter van die naam in het alfabet ( de I ). denk ik niet dat ze de mol is.. mede doordat ze zo emotioneel reageerde toen Paméla vertrok, en dat lijkt me nou niet meteen een handige molleneigenschap... Verder is Karen voor mij ook geen Mol, ze probeerde Kerstin er nog van te overtuigen dat ze de vraag verkeerd begreep, een Mol zou dat waarschijnlijk niet proberen, en het was hier ook totaal niet opgevallen als ze er niets van gezegd had omdat Kerstin zo volhield dat ze gelijk had..

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 7-03-2002, 10:11:30 »
Citaat

;D ;D Zeg Vlaming, dit is toch wel een grapje he? Die website bestaat gewoon (nog) niet alleen de domeinnaam is geregistreerd. Die puzzelstukjes zijn dus van SyNet, het bedrijf waar de registratie plaats heeft gevonden  ;D ;D

no worries Tweety, 't was maar een grapje. deze vlaming moet je niet altijd serieus nemen  :P

Citaat

Eerst was ik er van overtuigd dat Kerstin de mol was. Nu begin ik wat te twijfelen; John maakt ook nog een goeie kans. En tja, om George als mol kunnen we ook niet helemaal heen.

interessant, dat zijn ook de 3 namen op m'n lijstje.....

succes !

yrs
vlaming