Auteur Topic: Kerstin is de mol (deel 2)  (gelezen 18701 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Kerstin is de mol (deel 2)
« Reactie #20 Gepost op: 7-03-2002, 10:35:18 »
kerstin is niet de mol. ze past niet binnen het profiel. ze verprutst teveel daarvoor.

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 7-03-2002, 12:56:27 »

Citaat

interessant, dat zijn ook de 3 namen op m'n lijstje.....

En de mijne! Ik zou zeeeer verbaasd zijn als 1 van deze 3 niet de mol blijkt te zijn. Toch Harry of zo, maar die haalt dan toch teveel geld binnen. Net als Ellen, mijn allereerste keuze...

Offline Timjor

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #22 Gepost op: 7-03-2002, 12:57:43 »
Hmmmm Cora Bora, ze past niet in het profiel ?? Een echte mol past toch in geen enkel profiel in principe want daar is ze nou net molletje voor. Om anderen dingen te doen geloven, als je dat lukt ben je mijns inziens de perfekte mol.

En dat ze teveel verprutst is ook een juiste eigenschap voor een mol!! Als ik me niet vergist heeft tot nu toe nog (misschien bijna) niemand op Kerstin gestemd van de deelnemers of anders; ze blijft in ieder geval flink buiten schot.
Dan doe je het toch juist heel goed als mol!!!
Je verpest zat opdrachten alleen niemand die het door heeft.
Waarom ze dan wel die bal vangt en zodoende geld voor de pot verdiend? Dat geld neemt ze op de koop toe, dat raakt de groep tzt toch wel weer kwijt aan opdrachten die mislukken.

Waar het haar om ging was dat als zij die bal vangt er niemand een vrijstelling kon verdienen. En dat scheelt er weer eentje voor de groep nietwaar!! En ik blijf erbij; zij wist wanneer die bal ging vallen !

Kerstin was,is en blijft mijn mol!! (Tot het tegendeel bewezen wordt uiteraard)

Groet aan allen.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #23 Gepost op: 7-03-2002, 13:16:42 »
in het dagboek van de mol(afl.4) stond dat hij/zij zich afzijdig hield van de hele verbrande rugzakken discussie.
als ik me goed herinner was kerstin daar haantje de voorste.

nog een: kerstin ving de bal
ze zaouden de mol nooit zo in de schijnwerpers zetten

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 7-03-2002, 13:26:02 »
Citaat

in het dagboek van de mol(afl.4) stond dat hij/zij zich afzijdig hield van de hele verbrande rugzakken discussie.
als ik me goed herinner was kerstin daar haantje de voorste.

ik geloof nix van die dagboeken   ;)

Citaat

nog een: kerstin ving de bal
ze zaouden de mol nooit zo in de schijnwerpers zetten

misschien net wel, om haar minder verdacht te maken, zeker ook omdat er een vrijstelling te verdienen was met die bal.

voor mij blijft ze kandidaat

ciao
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Vinkje

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 7-03-2002, 13:45:56 »

;D ;D ;D

Ik denk al vanaf het eerste ogenblik dat ik Kerstin zag dat zij de Mol is.
Ik heb in de pool ook al vier keer aangegeven dat Kerstin de Mol is. Zit ik er naast gaan er veel puntjes af.
:-/

Offline mariek

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 7-03-2002, 14:24:34 »
Ik hoop niet dat Kerstin de mol is want dan zou ze er tot het einde in blijven...  :( en dat lijkt me niet ecth een succes...
Hoe verklaren jullie het praatje dat ze hield bij het parallellen (ik wil alles meemaken en tot het einde blijven....)? Ik geloof dat ze zich niet zo duidelijk zou uitspreken als ze de mol was, maar dat kan ik verder nergens op baseren...
Kus Mariek

The moment I let go of it
Was the moment I got more than I could handle
The moment I jumped off of it
Was the moment I touched down...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #27 Gepost op: 7-03-2002, 14:42:53 »
ja dat vond ik ook een raar praatje mariek, vooral omdat ze eerst nog zei: ik denk dat ik em wel neem. als je het zo zeker weet neem je zo'n vrijstelling toch meteen aan? vreemd, maar het maakt haar niet de mol ofzo. ik hoop ook niet dat ze tot het einde blijft want dan is er geen plaats meer voor mijn favorieten, en ik vind haar ook niet zo heel leuk in de groep passen eigenlijk...
Doris

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline mariek

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 7-03-2002, 14:46:44 »
ik heb het idee dat ze zich eigenlijk een beetje te goed voelt voor de rest van de groep (zie haar opmerkingen tijdens de 'show' die de anderen opvoerden na de rugzakkenaffaire). Dan heb ik al snel zoiets van: vluchten staat je vrij hoor meid! Ze is me iets te fanatiek  :-/(George ook maar die doet 't zooooo leuk! En alleen voor het geld... of hij is de mol)
Kus Mariek

The moment I let go of it
Was the moment I got more than I could handle
The moment I jumped off of it
Was the moment I touched down...

Offline Timjor

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 7-03-2002, 15:42:16 »
Haar houding dat ze zichzelf boven de groep vind staan was mij ook al opgevallen. Ik heb dat eerder gepost bij die "nep-executie" waarna de groep nog voor die bal-vang-opdracht ging.
Op het moment dat angela zegt dat er nog een extra opdracht komt gaat er een soort van zucht van verlichting door de groep en zie je schouders die gespannen waren weer afzakken.

Zo niet bij kerstin, zij zit op de achterste rij en als je goed naar de beelden kijkt zie je haar de groep zo rondkijken met zo'n houding van "ja dat wist ik al hoor van die extra opdracht, eens even kijken hoe jullie daarop reageren"

Om dan daarna; oh hoe toevallig die bal te vangen, vrijstelling voor iemand anders daarmee foetsie.

En als het over vrijstellingen gaat; Neem die wijnstampopdracht, in een intervieuwtje zegt ze dat karen haar had toegezegd indien zij die vrijstelling zou verdienen (als ze niet herkent werd door de groep) kerstin haar vrijstelling dan wel mocht hebben. Waarop kerstin zegt dat ze dat heeeeel verdacht vond omdat karen dan wellicht die hele vrijstelling niet nodig zou hebben. Daarmee maakt ze karen perfekt verdacht terwijl ze alleen maar de feiten omdraaid; kerstin is de mol en heeft in het geheel geen vrijstelling nodig!!
Toch ?

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 7-03-2002, 15:48:46 »

Citaat

ik heb het idee dat ze zich eigenlijk een beetje te goed voelt voor de rest van de groep
Inderdaad!
En fanatiek? Ja, maar niet op een leuke manier. Fanatiek om er tot het eind toe in te blijven, maar niet om de opdrachten te laten slagen. En juist door dat laatste, kan ik haar helaas nog niet van mijn mollijstje schrappen.  :-/
Maar ik hoop echt niet dat ze het is. Zou ik toch niet zo leuk vinden...

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 7-03-2002, 15:56:04 »
En hoe vonden jullie dan de manier dat ze iedereen aan het ondervragen was na de mislukte driehoek-opdracht???
Vooral dan die kleine opmerking na Jantien's uitleg dat ze de rest niet in de weg wilde zitten. 'Dat doe je dan in principe goed'.
Nu weet je niet wie er allemaal staat te liegen, maar als ik Jantien was geweest had ik wel even gereageerd met 'Ja, hallo troela! Als jij niet de hele tijd de lijn aan het volkakelen was geweest, dan had ik er ook een keer tussendoor kunnen komen!'.  :o

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 7-03-2002, 15:58:11 »
Juist Jayne, dat vond ik ook een beetje overdreven! Blij dat je het nog even zegt! ;)

When God created man, she was only joking!

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 7-03-2002, 16:02:01 »
Citaat

en ook; als kerstin bij het beantwoorden van de vragen karen aanduid als Mol krijgen we het rare fenomeen dat alle namen donker worden behalve die van dick

en in aflevering 3 zien we kerstin opnieuw op karen stemmen, en nu verdwijnen ALLE namen , dit was natuurlijk de aanwijzing dat niemand ging gaan in de 4e aflevering. had iemand daar eigenlijk melding van gemaakt?

helaas zien we kerstin niet stemmen in de 4e aflevering dus de hint naar afvaller zal er op een andere manier in verstopt zitten

ciao!
vlaming

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 7-03-2002, 16:08:35 »

Citaat

en in aflevering 3 zien we kerstin opnieuw op karen stemmen, en nu verdwijnen ALLE namen , dit was natuurlijk de aanwijzing dat niemand ging gaan in de 4e aflevering. had iemand daar eigenlijk melding van gemaakt?
Nee! Was me helemaal niet opgevallen en heb er ook niks over gelezen. Goed opgemerkt, vlaming!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 7-03-2002, 19:49:41 »
Citaat

Weet je dat wel zeker Vlaming? Ik heb er in aflevering 3 en 4 namelijk zo goed op gelet en 't is me niet opgevallen. Moet ik toch maar weer 'ns de video terugspoelen vrees ik.......  :(

Maar als 't zo is, is 't wel erg goed bewijsmateriaal dat Kerstin de mol is. (Jammer dat er in aflvering 4 niet te zien is dat Kerstin 'n naam aanklikt) Dan morgen maar weer goed opletten of er weer misschien iemand wit blijft als Kerstin stemt. (Oh nee, morgenavond moet ik WIDM missen. Dan maar goed opletten als ik later de video ga bekijken  :) )

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 7-03-2002, 21:34:11 »
Citaat

Weet je dat wel zeker Vlaming? Ik heb er in aflevering 3 en 4 namelijk zo goed op gelet en 't is me niet opgevallen. Moet ik toch maar weer 'ns de video terugspoelen vrees ik.......  :(

yeppers , weet ik zeker, vandaag nog her-bekeken.

Citaat

Maar als 't zo is, is 't wel erg goed bewijsmateriaal dat Kerstin de mol is.

yeppers, dat dacht ik er ook van!

Citaat

(Jammer dat er in aflvering 4 niet te zien is dat Kerstin 'n naam aanklikt) Dan morgen maar weer goed opletten of er weer misschien iemand wit blijft als Kerstin stemt.

volgens mij gaan ze deze hint niet meer toepassen, als je het elke week doet wordt het nl. te duidelijk, nu viel het heel wat minder op de 2e keer omdat ALLE namen verdwenen, maar ja er was dan ook GEEN afvaller in afl 4. leuke hint moet ik zeggen

Citaat

(Oh nee, morgenavond moet ik WIDM missen. Dan maar goed opletten als ik later de video ga bekijken  :) )

wow geen WIDM op vrijdagavond ;) toch veel plezier !!

ciaoooo
vlaming

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #37 Gepost op: 7-03-2002, 22:24:28 »
hier stond  eerst een vage theorie over kerstin, ik hem em weggehaald
Doris

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #38 Gepost op: 7-03-2002, 22:30:42 »
Citaat

lieve mensen, ik heb niet echt het idee dat kerstin de mol is, omdat het, en dat is ECHT niet discriminerend bedoeld, wel erg toevallig zou zijn dat er nu een lesbienne de mol zou zijn omdat het vorig jaar al een homo was. volgens mij is 1 op de 10 mensen homosexueel, dus het zou wel erg toevallig zijn. nogmaals, dit is niet discriminerend bedoelt, ik maak alleen maar het rijtje af, dat je mogelijk zou kunnen invullen, ik las op de site van mollemoller ofzo dat iemand had gezegd: eerst een donkere vrouw, dan een blanke man, dus nu een donkere man of een blanke vrouw. donkere man=prince en mogelijk george. donker vrouw= mogelijk kerstin, maar zij is niet erg donker. nee, volgens mij is zij niet de mol
Doris

Ja De oplossing........Nu dus een lichtgetinte bisexueel  :o
Waarom.denk  je trouwens dat dat ze lesbisch is ?? Heb je dat ergens gelezen?( btw ik heb niks tegen homosexualiteit )

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #39 Gepost op: 7-03-2002, 23:36:26 »

Citaat

En hoe vonden jullie dan de manier dat ze iedereen aan het ondervragen was na de mislukte driehoek-opdracht???
Vooral dan die kleine opmerking na Jantien's uitleg dat ze de rest niet in de weg wilde zitten. 'Dat doe je dan in principe goed'.
Nu weet je niet wie er allemaal staat te liegen, maar als ik Jantien was geweest had ik wel even gereageerd met 'Ja, hallo troela! Als jij niet de hele tijd de lijn aan het volkakelen was geweest, dan had ik er ook een keer tussendoor kunnen komen!'.  :o

Imho ging Kerstin in afl. 4 voluit voor de vrijstelling, dus had ze alle reden om de lijn vol te tateren.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen