Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Waarom.denk je trouwens dat dat ze lesbisch is ?? Heb je dat ergens gelezen?( btw ik heb niks tegen homosexualiteit )
wow geen WIDM op vrijdagavond toch veel plezier !!
Imho ging Kerstin in afl. 4 voluit voor de vrijstelling, dus had ze alle reden om de lijn vol te tateren.
't is 'n regelrechte ramp voor me.
Ik kan de aflevering ook pas zaterdagavond gaan bekijken, omdat ik de hele zaterdag moet werken. Ik zal jullie ook daarna pas weer vergezellen. Ik ben er wel gewoon tot morgenavond. (sorry dit was effe erg offtopic! please vergeef me! )
Ja dat vraag ik me nu ook af. Omdat Kerstin kort haar heeft en 'n beetje stevig gebouwd is, gaat iedereen er maar vanuit dat ze lesbisch is? Beetje voorbarig hoor.
Ik zag op de off. site een pagina met een foto van hoge bomen (op een berg), een dromer (Kerstin) en rechts van de foto een landkaartje met rode letters.
we vergeven je dit graag & jouw inbreng zal zeker gemist worden tomorrow avo
, maar misschien omdat ze in het introductiefilmpje met een andere vrouw in beeld was?
Verder is iemands seksuele voorkeur een totaal oninteressant gegeven, vind ik. Terug naar de echte aanwijzingen, zou ik zeggen.
Thanx Vlaming, goed om te weten dat ik toch 'n beetje gemist ga worden. Dat verzacht de pijn vast 'n beetje.
Volgens mij heeft Kerstin samen met die andere vrouw 'n bedrijfje en is ze dus gewoon haar zakelijke partner.
Precies, of Kerstin nu wel of niet lesbisch is heeft op 't feit of ze de mol is of niet totaal geen invloed.
Ik twijfel ook nogal aan Kerstin .. als ik MOL was zou ik ook voor alle beschikbare vrijstellingen gaan, met name als er maar 1 is, want dan weet je zeker dat iemand die hem echt nodig hefet hem niet krijgt..
Ik vermoed dat de Mol geen vrijstelling kan verdienen
Hugo's vrijstelling dat was wel iets anders hé. Daar kon niet gans de groep een vrijstelling verdienen, maar Hugo individueel. Het ging hierbij niet om een "echte" vrijstelling vermits alleen de Mol zelf deze kon verdienen.
Bij mij zitten Kerstin en Harry samen op de molwip en die wip helt nu nog steeds zwaar over naar Kerstin maar het feit dat Herry er ook op zit vergeet ik niet. Hij gedraagt zich af en toe verdacht en zijn biechten zijn me regelmatig te wel overwogen.Maar Kerstin blijft mijn eerste molkeus. En nou maar hopen dat ze er vanavond niet uit gaat en ik er dus helemaal naast heb gezeten.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
637 gasten en 3 vaste bezoekers