Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Nee maar wel de urlhttp://new.newmediarepublic.com/azulejos/sanbento3.html
lief hondje'k vind het jammer dat jij in m'n (oude) grap gelopen bent ....hoe ik dat doe??? CTRL+A net hetzelfde als "alles selekteren" met de muis, dus heb ik gewoon witte tekst op een witte achtergrond gezet, als je dat gebeid dan selekteert komt de "geheime" boodschap te voorschijn hope this helps & sorry yrsvlaming
ik heb een paar weken geleden eens gemaild met de man die deze foto genomen heeft , hier z'n replly :----- Original Message ----- From: Colin E. Manning To: MOLLEVANGER Sent: Wednesday, February 20, 2002 2:37 PMSubject: RE: Azulejo panel at São Bento train station, Porto by Jorge Colaço (1868-1942)Hi I'm sorry but I don't know the answer to your question. I can check the original photograph na dget back to you. Perhas I cropped it. I know these panels are quite famous so you might find the information on the web. I'm not in porto anymore so I can't go check. I'll forward yor e-mail to a graphic designer I know who lives there. Good Luck Colin ik wacht nog steeds op verdere info :'(yrsvlaming
*Zucht* Iemand moet toch echt naar Porto om dit tot op het bot uit te zoeken .
Benieuwd of je hier ooit nog een response van krijgt, denk het niet overigens :'(
Hi, I was wondering if you already got a response from the graphic designer you know. All the best,"Mollevanger"
Opnieuw dan maar een e-mail sturen?
Of toch maar het hele airmailes saldo opofferen en met z'n allen naar Portugal reizen?
maw, er zal wel hier geen sprake zijn van sabotage, er staat gewoon een raar handteken op dat schilderij. leuk meevaller voor de redaktie wel, maar ik moet nu aanvaarden dat het nix te beteken heeft...groetenvlaming
(alhoewel......ik had best zin om te gaan! )
...Gelukkig kan ik me nu 'n tripje naar Portugal besparen...
W8a2nd : Was jij niet unaniem verkozen om ff alle namen op het wegdek te gaan noteren. Je mag uiteraard wel de auto nemen hoor.
Haha .......en je dacht zeker dat ik me daar wel voor laat strikken? Nee laat dat maar aan een van de newbie's over. Kunnen ze dan hun professor-status mee verkrijgen. Zijn er al vrijwilligers?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
692 gasten en 5 vaste bezoekers