Auteur Topic: Temptation Island 4  (gelezen 7447 keer)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Temptation Island 4
« Gepost op: 12-04-2005, 11:47:01 »

Het begint bij ons volgende maandag dus. Nieuwe presentatoren, nieuwe kandidaten... hoewel, voor de Vlamingen zijn Sally en Sven al "bekenden".
Ik vind het een beetje laag en dommig allemaal, maar oh zo leuk!  :D

Offline Eck

• Forumlid
Re: Temptation Island 4
« Reactie #1 Gepost op: 12-04-2005, 19:44:51 »
En in nederland?

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 12-04-2005, 20:48:57 »
Weet niet  ::schaam::

Vorig jaar liep Nederland bijna 2 weken achter op Vlaanderen.

Offline Lady C

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 12-04-2005, 22:07:18 »
In Nederland begint het Maandag 18 April om 20.30 uur bij Veronica en de herhaling, tja wat moet Nederland nu zonder herhalingen  ;) die zijn op woensdag om 22.55 uur ook op Veronica  ;)

Vind het altijd wel lachen, gewoon vermakelijk programma waarbij je je verstand lekker op nul kunt zetten  ::rofl::
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #4 Gepost op: 12-04-2005, 22:34:36 »
Bedankt! Dit programma is zoooo dom!! Maar daarom zooo leuk! Kan niet wachten! :P Jammer dat het op maandag is, weinig tijd!
Some light in your eyes...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 12-04-2005, 22:41:21 »
Oh dan komt het op dezelfde dag, is wel leuk!

En of het tussen Sally en Sven goed zal blijven... hmmz ik betwijfel het. Zijn allebei wel hele leuke mensen trouwens!
Tijdens de live uitzending van de finale van ER vorig jaar in een bioscoop in Mechelen, waren zij ook op de after party. Sally had een beetje veel op en toen ik haar aansprak begon ze me al meteen te aaien en te kussen. Dus als ze gedronken heeft en er staan échte adonissen rond...  :-X

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 13-04-2005, 10:34:31 »
Oh dan komt het op dezelfde dag, is wel leuk!

En of het tussen Sally en Sven goed zal blijven... hmmz ik betwijfel het. Zijn allebei wel hele leuke mensen trouwens!
Tijdens de live uitzending van de finale van ER vorig jaar in een bioscoop in Mechelen, waren zij ook op de after party. Sally had een beetje veel op en toen ik haar aansprak begon ze me al meteen te aaien en te kussen. Dus als ze gedronken heeft en er staan échte adonissen rond...  :-X

laat eens een foto zien vansally en sven ::tandpastasmiley::

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 13-04-2005, 12:15:47 »
Dit is hun site van The Block: http://www.theblock119.be/
(maar er staan niet zo'n supergeweldige foto's op)

Hier staan ze leuker op, alleen sta ik er wel bij  ::niet-ok::
Sally: http://damon-brooks.fotopic.net/p9574910.html
Sven: http://damon-brooks.fotopic.net/p9574911.html

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 13-04-2005, 13:54:24 »
Inderdaad is dit programma zo 'fout' dat ik het echt bijzonder vermakelijk vind! Ik weet niet of mensen zich Sandra nog kunnen herinneren (Sandra en Renzo) Ik vond het echt een tof stel dat hartstikke trouw aan mekaar bleef tot de laatste uitzending. Toen dook ze toch met 1 van die jongens het bed in. Renzo had de ring om haar ten huwelijk te vragen al in zijn binnenzak maar heeft het aanzoek dus niet gedaan. Ze zijn ook uit mekaar gegaan omdat hij het niet meer zag zitten. Vorig jaar stond ze achter de bar in Val Thorens in het Yorin cafe. Zo kan het gaan dus... :P

Maar goed, wel typisch dat er een koppel bij zit wat in Belgie al aan een ander programma heeft deelgenomen. Ik vind dat toch een beetje raar. Kan niet precies uitleggen waarom maar kennelijk ben je dan behoorlijk mediageil. Iedereen die dit programma een beetje kent, weet dat het 9 van de 10 keer eindigt met huilen. Het is mij dan ook nooit duidelijk geworden wat je bezielt om je hiervoor op te geven. Maar goed, ik vind het bijzonder grappig om naar te kijken dus je hoort me niet klagen. :)
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 13-04-2005, 14:54:47 »
Maar goed, wel typisch dat er een koppel bij zit wat in Belgie al aan een ander programma heeft deelgenomen. Ik vind dat toch een beetje raar. Kan niet precies uitleggen waarom maar kennelijk ben je dan behoorlijk mediageil.
Waarom is het typisch?

En ja ze werden in The Block door hun medekandidaten al voor mediageil uitgemaakt. En dat zij nze eigenlijk ook wel vind ik. Maar op een leuke manier.

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 13-04-2005, 15:35:13 »
Waarom is het typisch?

Wat ik al zei, ik kan niet goed uitleggen waarom ik dat vind. Misschien omdat van TI bekend is dat je er meestal niet zonder kleerscheuren vanaf komt en het behoorlijk confronterend kan zijn om je partner met een ander te zien. Maar als jij al aangeeft dat ze zich erg bewust zijn van de media aandacht en dat dat waarschijnlijk zelfs de voornaamste reden is dat ze zich opgeven, dan is het al duidelijker. Ik vind het van het programma zelf ook wel gedurft dat ze met 'bekende' mensen in zee gaan. Publiek heeft al een mening over ze, iig in Belgie.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 13-04-2005, 16:53:41 »
Ok, dacht even dat je bedoelde dat het typisch Belgisch was. Dan zou er een vlieg aan de lamp gezeten hebben!  >:( ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 13-04-2005, 17:07:58 »
Tijdens de live uitzending van de finale van ER vorig jaar in een bioscoop in Mechelen, waren zij ook op de after party. Sally had een beetje veel op en toen ik haar aansprak begon ze me al meteen te aaien en te kussen.
Hehe, leuk joh! ;D Sven ook? ;) (Leuke foto's ook trouwens! ::ok::) Dus zij hoefde daar niet drie jaar voor te wachten... ::ohno::

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 13-04-2005, 17:28:28 »
Sven niet nee :(

En zij lijkt me gewoon een party animal en had toen best wel een paar glaasjes te veel op.  ;) (en hoezo drie jaar wachten? Het was vorig jaar ;) )

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 13-04-2005, 17:39:22 »
Sven niet nee :(
Ah, jammer!

Dat ze je drie jaar moest kennen bedoelde ik, zie fandagtopic ;)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 13-04-2005, 20:05:48 »
Ah!

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 14-04-2005, 09:02:47 »
Ok, dacht even dat je bedoelde dat het typisch Belgisch was. Dan zou er een vlieg aan de lamp gezeten hebben!  >:( ;)

Hahaha, nee hoor... Fantastische uitspraak dit! ;D

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #17 Gepost op: 18-04-2005, 21:51:30 »
Ik heb gelachen man! Geweldig die mensen die zich opgeven zijn vreselijk dom! Denken dat ze het wel kunnen, mooi niet dus! hahaha
Some light in your eyes...

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 19-04-2005, 07:04:00 »
ik zal wel vreselijk ouderwets zijn maar ik snap totaal niet wat het deze mensen bezield om mee te doen an zo'n programma ::ohno::....en wat zielig als je moet kijken of je relatie wel bestand is tegen een aantal verleidingen...pfffff degenen die hier aan meedoen gaan volgens mij alleen maar om zich nymfomanisch te kunnen gedragen...
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 19-04-2005, 14:35:04 »
Kennelijk is het dit jaar niet de vraag of je wel of niet vreemd gaat maar hoelang het duurt voordat je vreemd gaat... In vorige edities bleef het enigszins spannend of ze zich eraan konden houden, dit jaar is het pakken wat je pakken kan.  ::ohno:: ik vond het voorheen wel vermakelijk, maar denk dat ik afhaak  ::ohno::

Ach en niet alleen is er een Belgisch koppel wat dus in eigen land bekend is, ook die Dennis heeft al eerder aan reality tv meegedaan. Hij was een deelnemer in de vierde Big Brother. Waar hij overigens vrij snel uitgestemd werd...