Auteur Topic: het vijfde element  (gelezen 2137 keer)

Offline Robbin.

• Forumlid
het vijfde element
« Gepost op: 19-04-2005, 16:14:25 »
kijken jullie op maandag direct na temtation island, het vijfde element gepresenteerd door charly luske
is echt een cool programma  ::oink::
Laat je snor staan !!

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: het vijfde element
« Reactie #1 Gepost op: 19-04-2005, 17:47:05 »
Kan je mss uitleggen wat het ongeveer inhoud?
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Robbin.

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 20-04-2005, 15:39:06 »
Kan je mss uitleggen wat het ongeveer inhoud?

ik leg hetw el uit

5 koppels strijden tegen de 5 elemanten

aarde, lucht, water, vuur en de mens

ze moetn in proeven kennis maken met die elemanten en telkens valt er een koppel af
Laat je snor staan !!

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 20-04-2005, 20:54:47 »
Ok, als ik mag aanvullen:

Citaat
Charly Luske presenteert ‘Het Vijfde Element’
Datum plaatsing: 28-03-2005

Hiermee maakt de acteur/zanger zijn debuut als presentator.

In het fysiek en mentaal inspannende spelprogramma binden elke week zes koppels de strijd aan met de elementen. "Daarin worden de 4 elementen, water, lucht, aarde en vuur door middel van fysieke en mentale uitdagingen moeten die verslagen worden zeg maar. En dan in de finale spelen de overgebleven twee koppels tegen elkaar. En dat is dan het vijfde element. De mens, het brein". Het is de eerste klus van Charly Luske als presentator: "Ja, ik heb nog nooit gepresenteerd. Ik heb er wel eens over nagedacht, of ik het zou kunnen. En ik voelde me eigenlijk ook nog een beetje te jong. Maar nu kreeg ik deze kans en ben ik aangenomen om dit te doen. En het gaat erg goed, het is leuk". Ook Charly’s liefje, Tanja Jess, werkt voor Veronica. Dat wil niet zeggen dat ze ook dagelijks naar het werk carpoolen. "Haha, nou ja, zij zat natuurlijk op een eiland in de buurt van Thailand en ik in Rotterdam. Dus we rijden niet echt samen naar het werk, haha. Maar het is natuurlijk wel toevallig dat we allebei soort van tegelijkertijd bij dezelfde zender gaan werken". Het Vijfde Element is vanaf volgende week maandag op Veronica te zien.

Bron: Noordzeefm.nl

Citaat
Geplaatst: 25-03-2005 (15:20)
Veronica
Charly Luske presenteert Het 5de Element
Veronica
Charly Luske presenteert het nieuwe Veronica programma Het 5de Element. Hiermee maakt de zanger/acteur zijn debuut als presentator. In het fysiek en mentaal inspannende spelprogramma binden elke week zes koppels de strijd aan met de elementen.

Charly zegt over zijn nieuwe rol als presentator: "Het is altijd goed om je horizon te verbreden, het presenteren is voor mij een nieuwe uitdaging, waar ik erg veel zin in heb". Veronica is erg blij met de komst van Luske. Hij past perfect bij de zender en is een uitstekende aanvulling op het team.

In Het 5de Element gaan elke week zes koppels de strijd aan met de elementen. De vier basiselementen aarde, water, lucht en vuur zijn verwerkt in fysiek en mentaal inspannende opdrachten. De twee koppels die hier het beste doorheen komen, nemen het uiteindelijk tegen het vijfde element op, het menselijk brein.

Vanwege een technische storing zal de eerste aflevering van deze nieuwe adventure game niet maandag 4 april, maar maandag 11 april, om 21.25 uur bij Veronica te zien zijn.

Bron: http://www.sbsonline.nl/modules.php?name=news&site=televisienieuws&sid=5377

Ook: http://www.sbsonline.nl/modules.php?name=special&sid=3715&site=televisienieuws

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 26-04-2005, 19:21:29 »
ze stoppen ermee omdat er te weinig kijkcijfers zijn!

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 26-04-2005, 21:13:39 »
Ik moet ook zeggen dat ik én niet heb gekeken, maar dat dis ook de enige plaats is waar ik ooit van dit programma heb gehoord... ::)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #6 Gepost op: 16-05-2005, 13:08:17 »

moeten ze het maar niet op veronica uitzenden
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!