Auteur Topic: Suggestie´s voor The Farm seizoen 2  (gelezen 6200 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Suggestie´s voor The Farm seizoen 2
« Gepost op: 9-05-2005, 16:56:15 »
Mocht er een vervolg komen,geef hier je sugestie´s voor The Farm seizoen 2. ;)
Geef in ierdergeval je mening over de volgende punten. (3a,3b en 4 zijn alleen voor de mensen wonend in Nederland.)

1) Aantal afleveringen:
A. 13**
B. 12
C. 11
D. 10
E. 14
F. 15

2) Duur:
A. 95 minuten**
B. 70 minuten
C. 60 minuten

3a,3b en 4 zijn alleen voor de mensen wonend in Nederland.

3a) Tijstip: Orginelen aflevering:
A. Tussen 20.30 en (*22.05/21.40/21.30)**
B. Tussen 21.00 en (*22.35/22.10/22.00)
C. Tussen 21.30 en (*23.05/22.40/22.30)
D. Tussen 22.00 en (*23.35/23.10/23.00)
E. Tussen 22.30 en (*00.05/23.40/23.30)

3b) Dag: Orginelen aflevering (3 keuze mogelijkheden):
A. Donderdag**
B. Maandag
C. Dinsdag

Woensdag avond niet mogelijk ivm HH van Idols 3 dat tussen 20.30 en 21.30 later zelfs tot 22.00 word uitgezonden,ook moet er minstens een ander programma van een half uur of een uur tussen de 2 programma´s zitten en dan is er nog voetbal.
Meestal gebruikt Yorin,de Woendag avond ook voor HH van andere Rtl programma´s of een film.

Vrijdag niet mogelijk ivm met tegen over Baantjer of/en Grijpstra & Gier en vanaf September is er ook voetbal op Vrijdag bij Rtl 5 en Tien.

Meestal gebruikt Yorin,de Zaterdag avond ook voor HH van andere Yorin programma´s van Maandag & Dinsdag avond.

4) Op welke Tijstip wil je de HH
A. Zondag tussen 18.55 en (*20.30/20.05/19.55)**
B. Zondag tussen 19.25 en 20.25 *** (Alleen mogelijk als je voor andwoord C bij vraag 2 hebt gekozen.)
C. Zondag tussen 22.00 en (*23.35/23.10/19.55)
D. Zondag tussen 22.30 en (*00.05/23.40/23.30)

Meestal gebruikt Yorin,de Zaterdag avond ook voor HH van andere Yorin programma´s van Maandag & Dinsdag avond.

* De eindtijstippen,die je dan krijgt.
** Kies voordit andwoord als je het wil zoals nu het geval is.
*** Ivm Peking Express is op Zondag tussen tussen 20.30 en 21.45 niet mogelijk en kan je alleen voor dit andwoord kiezen als je voor andwoord C bij vraag 2 hebt gekozen.

Mijn keuzes:

1) B
2) A
3a)B
3b)B
4) A

Ik vind dat de Farm beter op Maandag uitgezonden kan worden tussen 21.00 en 22.35  en Bobo´s in the Bush 4 op Donderdag avond tussen 20.30 en 21.30.
« Laatst bewerkt op: 9-05-2005, 19:30:47 door mapel »

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sugestie´s voor The Farm seizoen 2
« Reactie #1 Gepost op: 9-05-2005, 17:02:22 »
Verder vind ik dat de Farm wel wat meer diepgang & emotie mag hebben.
De spellen moeten wat meer in de omgeving gedaan worden,zodat je de omgeving wat meer ziet.

Offline Metis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sugestie´s voor The Farm seizoen 2
« Reactie #2 Gepost op: 9-05-2005, 17:27:59 »
Verder vind ik dat de Farm wel wat meer diepgang & emotie mag hebben.
De spellen moeten wat meer in de omgeving gedaan worden,zodat je de omgeving wat meer ziet.

Juist, 007... goed begrepen! ::ok:: Ik trek me terug en denk diep na over een attractiever concept...
wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sugestie´s voor The Farm seizoen 2
« Reactie #3 Gepost op: 9-05-2005, 17:32:26 »
Verder vind ik dat de Farm wel wat meer diepgang & emotie mag hebben.
De spellen moeten wat meer in de omgeving gedaan worden,zodat je de omgeving wat meer ziet.
welke dag,welk uur,wanneer de herh.,voor mij is't om het even,zolang het maar in Ned. en Bel. op het zelvde tijdstip wordt uitgezonden.qua inhoud,alles ok zoals het nu is. misschien een beetje meer vetes,(zou ook goed zijn voor het forum) >:D >:D oja, SOFIE enOSCAR terug laten deelnemen zou ook niet slecht zijn.
« Laatst bewerkt op: 9-05-2005, 17:49:45 door koekoe »

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Sugestie´s voor The Farm seizoen 2
« Reactie #4 Gepost op: 9-05-2005, 19:10:36 »
nou de vraag is of er een tweede farm komt , maar in ieder geval niet op donderdag , ik heb de laatste afleveringen maar half gevolgd i.v.m voetbal dus ik was een halve kijker , verder iets meer diepgang misschien moet je er een echte boer neer zetten met 10 vrouwen en degene die overblijft trouwt met hem. ( gratis tip)
en verder geen 16 weken maar iets korter , wat je ook moet bereiken is het gevoel dat je naar een climax werkt nu is dat helaas niet , zie de kijkcijfers, ja en oscar mag inderdaad weer op herhaling , nog steeds onbegrijpelijk dat hij er zo snel uit was , was ook meteen het einde van de farm

ja en misschien ik zelf erbij , maar dan mag je altijd over bellen

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Suggestie´s voor The Farm seizoen 2
« Reactie #5 Gepost op: 9-05-2005, 19:34:58 »
wat me nu direct te binnen schiet is dat men GEEN twee keer hetzelfde duel moet voeren.
er was eens......

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Suggestie´s voor The Farm seizoen 2
« Reactie #6 Gepost op: 9-05-2005, 19:41:23 »
Een tweede farm, ...ja ik denk dat de format het wel verdiend om in een verbeterde versie het nog eens te proberen. Mijn wensen:

Als start 10 mannen 10 vrouwen. En ik zou maar eens in het midden laten hoeveel er per week naar huis moeten. Dat kan de ene week 1 zijn, maar de volgende week 4 of zo. Je kan  inbouwen dat een aantal deelnemers gezamenlijk een opdracht moeten doen en de rest wat anders. Als dat groepje de opdracht niet goed volbracht heeft, hup naar huis.  Maximaal 12 of 13 uitzendingen is wel genoeg denk ik.

Minder de nadruk op ruzies, meer de nadruk op overleven.
Meer opdrachten in de omgeving. Niet alleen leuk voor de kandidaten zelf, maar ook voor de kijkers.

Geef ze eens een beloning als een megaopdracht goed gelukt is en stuur ze op een safaritochtje of zo.

Kortom, iets meer Expeditie Robinson, een snufje Peking express er bij, een flinke lepel minder Big Brother, een behoorlijk vermindering van het Yorin gehalte en de serie wordt een klapper!!! ::tandpastasmiley::

En ja,....als er een duel wordt gestreden,....zeker niet twee maal hetzelfde gevecht!!!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Suggestie´s voor The Farm seizoen 2
« Reactie #7 Gepost op: 9-05-2005, 20:31:54 »
Mocht er een vervolg komen,geef hier je sugestie´s voor The Farm seizoen 2. ;)
Geef in ierdergeval je mening over de volgende punten. (3a,3b en 4 zijn alleen voor de mensen wonend in Nederland.)

Ik vind dat de Farm beter op Maandag uitgezonden kan worden tussen 21.00 en 22.35  en Bobo´s in the Bush 4 op Donderdag avond tussen 20.30 en 21.30.

Maandagavond is het CSI avond. Dus ik vind donderdag eigenlijk wel goed :p
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline daf

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • pria tjakep sakali
Re: Suggestie´s voor The Farm seizoen 2
« Reactie #8 Gepost op: 19-05-2005, 19:10:20 »
nou nee... op maandag is temptation island. kijk ik alleen omdat robbert ken. en op dinsdag desperate housewives... maar ikheb alle afleveringen al... ok genoeg komt ie:

Afleveringen:  (B})  12

Duur: 90 minuten. Zoals nu is het goed.

A.   Tussen 20.30 en (*22.05/21.40/21.30)

Donderdag is op zich een leuke dag tog haha, alleen met voetbalcups valt het vaak samen dus is het zappen, maar daarvoor hebben we dus de herhaling op zondag, perfect!

 ::zwaai:: ::zwaai:: ::bravo:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::bravo:: ::joehoe::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Suggestie´s voor The Farm seizoen 2
« Reactie #9 Gepost op: 20-05-2005, 23:18:12 »
Een fiks actievere en dominantere rol voor Gijs en Evi zou niet verkeerd zijn.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Suggestie´s voor The Farm seizoen 2
« Reactie #10 Gepost op: 20-05-2005, 23:20:43 »
Ik wil eerst nog effe naar de finale kijken voordat ik over de farm 2 ga nadenken!!
Daarna ga ik wel brainstormen over wat beter kon!!! ::jaja:: :)

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Suggestie´s voor The Farm seizoen 2
« Reactie #11 Gepost op: 20-05-2005, 23:44:46 »
Een fiks actievere en dominantere rol voor Gijs en Evi zou niet verkeerd zijn.

Ik zeg Gijs en Evi eruit... hebben geen bijdrage geleverd wat Ranger niet aankon! Maakt de productie een stuk goedkoper  ::jaja::
In every stone sleeps a crystal..

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Suggestie´s voor The Farm seizoen 2
« Reactie #12 Gepost op: 20-05-2005, 23:47:25 »
Ik zeg Gijs en Evi eruit... hebben geen bijdrage geleverd wat Ranger niet aankon! Maakt de productie een stuk goedkoper  ::jaja::


klopt helemaal , hebben totaal geen inbreng gehad , maar wel een leuke vakantie  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::