Auteur Topic: hoi, ik ben nieuw en ik zoek..................................  (gelezen 657 keer)

Offline jolandeberger

• Forumlid
Hoi,

Ik ben Jolande en ik heb het afgelopen seizoen helaas wat gemist van de afleveringen, door mijn werk.
Ik zal de komende tijd hier regelmatig rondsnuffelen, en het nieuwe seizoen zeker mijn best doen om mijn werk wat beter te plannen.
Voorlopig ben ik dus nog wel op zoek naar iemand die alle afleveringen van 2005 op video heeft en ze voor me kan kopieren.
Alvast heel erg bedankt.

Groetjes. ::bravo::

Offline juudith

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: hoi, ik ben nieuw en ik zoek..................................
« Reactie #1 Gepost op: 23-05-2005, 16:21:37 »
Bedoel je PE? of Widm? of nog iets anders?

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #2 Gepost op: 23-05-2005, 16:40:18 »
Dit gaat over WIDM
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #3 Gepost op: 25-05-2005, 14:12:33 »
Hoi,

Ik ben Jolande en ik heb het afgelopen seizoen helaas wat gemist van de afleveringen, door mijn werk.
Ik zal de komende tijd hier regelmatig rondsnuffelen, en het nieuwe seizoen zeker mijn best doen om mijn werk wat beter te plannen.
Voorlopig ben ik dus nog wel op zoek naar iemand die alle afleveringen van 2005 op video heeft en ze voor me kan kopieren.
Alvast heel erg bedankt.

Groetjes. ::bravo::

Je kunt ze ook nog online kijken  via wieisdemol.nl hoor :) Bij 'afleveringen' staat onderaan een button om ze via 'Smalband' danwel 'Breedband' te bekijken mbv WindowsMedia of Realplayer :)

Op onze eigen site kan je iig ook nog filmpjes uit de serie bekijken, als je in het menu afleveringen kijkt :)

Maar ik heb ze wel en ben tegen kostprijs wel bereid om ze voor je te branden op dvd :) ::jaja:: (video kan ook wel maar da's wel een gedoe ook met opsturen hoor en komt wel een stuk duurder uit denk ik ook ;) )
« Laatst bewerkt op: 25-05-2005, 14:14:57 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you