Auteur Topic: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?  (gelezen 68803 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #40 Gepost op: 27-05-2005, 17:26:50 »
Ik ga de DVD kopen van PE 1 en iedere keer een afl. bekijken!!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #41 Gepost op: 28-05-2005, 01:21:56 »
wachten tot zuster B terug is van Lourdes,maar 'k zie dat ze net is aangekomen ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #42 Gepost op: 28-05-2005, 01:25:25 »
Ben altijd hier, whenever u need me!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Had verjaardagfeestje vandaar... hm, hoe vindde gij dn anti-climax, koekoe??? ik had het idee dat ze er maar heeel snel vanaf wilden...

om btje ontopic te blijven: ik ga doorzeiken over de gang van zaken in de finale!!!!!  :\'( >:( :P
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #43 Gepost op: 28-05-2005, 01:32:11 »
Ben altijd hier, whenever u need me!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Had verjaardagfeestje vandaar... hm, hoe vindde gij dn anti-climax, koekoe??? ik had het idee dat ze er maar heeel snel vanaf wilden...

om btje ontopic te blijven: ik ga doorzeiken over de gang van zaken in de finale!!!!!  :\'( >:( :P
hm,hm,hm ons Bene die alles ziet, zet je theeke aan de kant,en zie bij kandidaat Sofie,daar staat wat ik ervan denk ach die zusterkers en mis-wijn,geen goede combinatie ::rofl:: ::rofl::

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #44 Gepost op: 28-05-2005, 01:33:08 »
Ben nog steeds niet overtuigd van het feit dat men een afvaller moest kiezen!!!! Slappe zet van Blue Circle.. 2 duels en je heb je finale!!!! Niet laten stemmen door mensen die er anderhalve week hebben gezeten!! Getuigd absoluut niet van respect als je bv. Sofie zo laat gaan... Beter nadenken/nadoen de volgende keer graag!!!  >:(
In every stone sleeps a crystal..

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #45 Gepost op: 28-05-2005, 01:38:29 »
hm,hm,hm ons Bene die alles ziet, zet je theeke aan de kant,en zie bij kandidaat Sofie,daar staat wat ik ervan denk ach die zusterkers en mis-wijn,geen goede combinatie ::rofl:: ::rofl::

ben zo zwaar verbolgen dat het voor mij beter is om te rusten nu... 1 ding weet ik: zo zou ik noooit de strijd willen verlaten, zelf een zusterke nie!! En aan de miswijn komen, mogen wij nooooooooit!!  ::)

trusten lieve Koekoe,  :-*
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #46 Gepost op: 29-05-2005, 12:38:41 »
mijn bult verzorgen,want tijdens het kijken naar de"finale" ben ik omvergevallen,en nogal hard op mijn kop terecht gekomen ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #47 Gepost op: 29-05-2005, 12:45:58 »
mijn bult verzorgen,want tijdens het kijken naar de"finale" ben ik omvergevallen,en nogal hard op mijn kop terecht gekomen ::zwaai:: ::zwaai::

 ::rofl::... beterschap!!  :D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #48 Gepost op: 29-05-2005, 13:03:21 »
dank je Guikie,maar 't gaat al beter hoor.ik ben nog steeds enorme fan van Matthijs! eeeuuuhhh,precies toch nog niet helemaal in orde denk ik ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #49 Gepost op: 29-05-2005, 17:14:28 »
blijven denken aan Sofie ::love:: ::love::

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #50 Gepost op: 29-05-2005, 18:48:53 »
Verzwakt denkt B. aan haar lieve vrienden en vriendinnen op dit forum en aan de leuke tijd die ze hebben gehad toen de Farm draaide... nog 1 keer leest ze alle afleveringen. Het spijt haar dat Oscar zo vroeg de Farm heeft moeten verlaten en dat het hem zo moeilijk viel. Ze hoopt dat hij ook zijn 'minder goede dingen' heeft willen zien. Ze is blij dat Sofie, die iedereen als 'te zwak om van te verliezen' beschouwde, het tot de grandfinale heeft geschopt! .. Blij is ze ook over het feit dat Bibi door de mand viel, men eindelijk doorhad dat ze alleen maar het nest bevuilde waardoor ze uiteindelijk de groep moest verlaten.

B. mijmert verder....

In every stone sleeps a crystal..

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #51 Gepost op: 29-05-2005, 19:48:29 »
Glimlachen over het gehakketak wat regelmatig plaatsvond en glimjuichen over de leuke Ranger met z'n prachtige taal.. Lachend kijkt ze nog een keer naar de onnozele opmerkingen van boer Bernd en bijna-gevoelige Peyman (vergis je niet in die gevoeligheid..) Haar hoofd schuddend over de filosofieen van stadse Ellen, die met dank aan haar jeugdjaren en haar kennis van 'shoulderrubbing' het ver heeft geschopt..  ;)
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #52 Gepost op: 29-05-2005, 19:50:42 »
Verzwakt denkt B. aan haar lieve vrienden en vriendinnen op dit forum en aan de leuke tijd die ze hebben gehad toen de Farm draaide... nog 1 keer leest ze alle afleveringen. Het spijt haar dat Oscar zo vroeg de Farm heeft moeten verlaten en dat het hem zo moeilijk viel. Ze hoopt dat hij ook zijn 'minder goede dingen' heeft willen zien. Ze is blij dat Sofie, die iedereen als 'te zwak om van te verliezen' beschouwde, het tot de grandfinale heeft geschopt! .. Blij is ze ook over het feit dat Bibi door de mand viel, men eindelijk doorhad dat ze alleen maar het nest bevuilde waardoor ze uiteindelijk de groep moest verlaten.

B. mijmert verder....


Zuster B was een goed en behulpzaam persoon.voor het eerst sinds lang weet koe efkes niet meer wat zeggen Beke,'t ga je goed.......

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #53 Gepost op: 29-05-2005, 19:59:58 »
B. laat een dikke traan om alles wat ze achterlaat.... maar weet dat het in goede handen is! Nog 1 keer kijkt ze Koekoe in de ogen en dan blaast ze haar laatste adem uit met de woorden: Koekoe, denk goed om het meiske... denk om ...S O F ... -------------------------------------------------------------------------------------------------
In every stone sleeps a crystal..

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #54 Gepost op: 29-05-2005, 20:08:40 »
Zuster B. had graag geen verdriet met haar 'ten hemelgaan', daarom...

Vieren we feest en kijken nogmaals naar de Farm!!!  ::rofl::
Natuurlijk met haar favodrankje... de droge witte!!

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
In every stone sleeps a crystal..

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #55 Gepost op: 29-05-2005, 20:13:52 »
ik zat naar PSV te kijken, maar mijn gedachten zijn steeds bij....., ik vind het nog steeds niet eerlijk dat de beste niet gewonnen heeft en wat ik verder ga doen ....in ieder geval sommige mensen heel erg missen en verder morgen weer gewoon maandag....

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #56 Gepost op: 29-05-2005, 20:24:37 »
ik zat naar PSV te kijken, maar mijn gedachten zijn steeds bij....., ik vind het nog steeds niet eerlijk dat de beste niet gewonnen heeft en wat ik verder ga doen ....in ieder geval sommige mensen heel erg missen en verder morgen weer gewoon maandag....
heeft PSV verloren misschien? ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #57 Gepost op: 31-05-2005, 19:17:30 »
samenkomen met enkele leuke mensen die koekoe hier op het forum ontmoet heeft!!!!!! ::ok:: ::ok:: ::ok:: daarom nogmaals dank aan de crew,zonder hen zou dit niet mogelijk geweest zijn.  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #58 Gepost op: 31-05-2005, 20:25:01 »
samenkomen met enkele leuke mensen die koekoe hier op het forum ontmoet heeft!!!!!! ::ok:: ::ok:: ::ok:: daarom nogmaals dank aan de crew,zonder hen zou dit niet mogelijk geweest zijn.  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Dus koekoe heeft het dus toch wel gezellig gehad op het forum.. ;D :)
Ondanks dat hij altijd met Sofieke bezig was.. ;)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #59 Gepost op: 31-05-2005, 20:42:08 »
Dus koekoe heeft het dus toch wel gezellig gehad op het forum.. ;D :)
Ondanks dat hij altijd met Sofieke bezig was.. ;)
plienke,plienke,plienke,koekoe heeft zopas terug een adrenalinestoot van jewelste gekregen iedereen die zowel posit-of negat.reageert op koe krijgt van mij een DIKKE KUS :-* :-* :-*