Auteur Topic: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?  (gelezen 68807 keer)

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Gepost op: 23-05-2005, 19:33:41 »
Na Peking Eend loopt De Farm ook op z'n eind... Er komt na donderdag geen nieuwe farmleider, geen duellisten.. ook geen opdracht, een nieuw hok of fijn shot van prachtige volstruisogen  :\'(

Wat gaat iedereen doen na De Farm?
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #1 Gepost op: 23-05-2005, 20:16:30 »
Na Peking Eend loopt De Farm ook op z'n eind... Er komt na donderdag geen nieuwe farmleider, geen duellisten.. ook geen opdracht, een nieuw hok of fijn shot van prachtige volstruisogen  :\'(

Wat gaat iedereen doen na De Farm?
SLAPEN!!! vaak tot 1-2 uur op het forum zitten,en elke dag om HALFZES!! terug opmoeten voor het werk, is niet echt gezond. 'k heb dus nog enkele uurtjes slaap in te halen 8) 8)

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #2 Gepost op: 23-05-2005, 20:21:53 »
Is het echt donderdag de allerlaatste aflevering? :-\\
Wat jammer.. :\'(
IK dacht misschien komt er nog een terugblik..
Het zou handig zijn ...Misschien nog zoiets van hoe gaat het nu met de farmers..
Of de leukste momenten uit alle afleveringen van de farm.. :)
Dan kunnen we nog 1 keer genieten en afkicken.. :D

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #3 Gepost op: 23-05-2005, 20:28:20 »
afkicken heb ik geen tijd voor, ik wordt hier buiten gekickt, ben een ander huis aan het kopen dus ik ga me de komende tijd niet vervelen, maar ik wil wel even kwijt dat ik het reuze gezellig vond hier.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #4 Gepost op: 23-05-2005, 21:55:52 »
Is het echt donderdag de allerlaatste aflevering? :-\\
Wat jammer.. :\'(
IK dacht misschien komt er nog een terugblik..
Het zou handig zijn ...Misschien nog zoiets van hoe gaat het nu met de farmers..
Of de leukste momenten uit alle afleveringen van de farm.. :)
Dan kunnen we nog 1 keer genieten en afkicken.. :D
wat ga ik doen als de Farm 2005 is afgelopen? een PieMmeke sturen naar plienke,want koekoe moet haar nog iets uitleggen,en(HOPELIJK)kan ze erom lachen.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #5 Gepost op: 23-05-2005, 23:12:06 »
oja, ik zal niet mogen vergeten om Nance te feliciteren of....vice versa (ik weet het nog hoor,jij Nance?) koekoe heeft hier misschien wel enkele malen prietpraat verkocht,maar als ik mijn mening geef over iemand,dan zal ik niet schijnheilig wezen en hem/haar.de hemel inprijzen,terwijl ik dat helemaal niet vind.mijn hart ligt op mijn tong,en dat was soms door sommige crew-leden verkeerd begrepen.waarom Sofie? nog voor de afleveringen begonnen,de bio's wel gezien zeker? ik ben thuis een.......enz. voila das pas een vrouw met ballen!! het zijn niet diegenen die zeggen ,ik ben zeer lief,kan met iedereen goed opschieten,enz.. nee van die moet je opletten dat zijn pas de ....wijven.euuu,daar ik enkel oog had/heb voor Sofie,mocht er iemand van de vrouwelijke kandidates iets in die zin hebben gezegdt,verontschuldig me,ik spreek in het algemeen.maar ja, eerlijk zijn heeft ook niet altijd zijn voordelen,heb ik nu gemerkt.aan M en S(NIET DE KANDIDATES) ik weet dat ik 1 maal te ver ben gegaan(niet door iets te zeggen, maar door iets te doen,remember S?) wat ik gewoon wil zeggen is:1 verkeerd woord of 1 maal verkeerd begrepen worden en je bent de pineut!! on-topic:SISTER B uitnodigen!!'k heb hier trouwens nog een plaat liggen van Twisted Sister,nu was koe eens serieus en die begint weer hé ::ok::

Offline incognos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • your disintegrating body
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #6 Gepost op: 23-05-2005, 23:34:59 »
zij die rust verdienen...nemen het
midlife crisis occurs here

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #7 Gepost op: 23-05-2005, 23:52:23 »
zij die rust verdienen...nemen het
ken je Swarzie's uitspraak I'll be back? trouwens incognos weet wat recht voor de raap betekent!!maar je hebt gelijk,ik slaap op het ogenblik zoals de paarden, rechtstaand 8) 8)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #8 Gepost op: 24-05-2005, 00:13:28 »
een .....(ik mag geen merk noemen) gaan drinken met den Os. ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #9 Gepost op: 24-05-2005, 00:40:21 »
koekoe, FOEI FOEI FOEI sorry nu gesel ik mezelf.het 1é wat ik zou doen is:SOFIE uitnodigen voor een etentje natuurlijk!!!!Lieve Sofie, ik  ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: me enorm!!dat ik bijna van het Forum werdt geflikkerdt kan me totaal niks schelen, maar dat ik jou niet als 1è heb genoemd, vergeef ik mezelf nooit!!! STOM,STOM,maal86

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #10 Gepost op: 24-05-2005, 00:47:21 »
 ;D Als eerste zal ik een rondedans maken omdat Sofie gewonnen heeft!!!!

Als tweede  ga ik Koekoe heel erg missen, maar ook uitnodigen voor een (lees: meerdere) Jupiler!!!  ::bravo::

Als derde vind ik dat daar meer mensen getuige van mogen zijn...  dus lijkt het verstandig gewoon bijeenkomst(je) te plannen...

Ik ga Benedictine begraven omdat zij haar werk heeft gedaan en ik graag verder wil als mijzelf  ::trots::

Als laatste ga ik mij voorbereiden op examen IELTS omdat ik volgend jaar naar australie zal verhuizen... ( ::jaja:: daar hebben ze ook internet!!)
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #11 Gepost op: 24-05-2005, 03:12:15 »
;D Als eerste zal ik een rondedans maken omdat Sofie gewonnen heeft!!!!

Als tweede  ga ik Koekoe heel erg missen, maar ook uitnodigen voor een (lees: meerdere) Jupiler!!!  ::bravo::

Als derde vind ik dat daar meer mensen getuige van mogen zijn...  dus lijkt het verstandig gewoon bijeenkomst(je) te plannen...

Ik ga Benedictine begraven omdat zij haar werk heeft gedaan en ik graag verder wil als mijzelf  ::trots::

Als laatste ga ik mij voorbereiden op examen IELTS omdat ik volgend jaar naar australie zal verhuizen... ( ::jaja:: daar hebben ze ook internet!!)
hey kangoeroe, naar Australie verhuizen? snottersnottersniksnik maja, zoals Ellen zei, er is een tied van komen,er is een tied van gaan.maar nu(sorry,koe heeft ook zijn gevoelens)10 minuten later,mijn ultieme droom is :samen met Sofie naar je afscheids feestje komen en gezellig wat wijntjes,ik Jupkes nuttigen.ok, ik heb je 1 keer op foto gezien,maar wie mijn ENORME steun en toeverlaat is geweest,weet ik nog altijd niet.ik zie eruit zoals de bultenaar van de Notre-Dame,nee, flauw ik wil een grapje maken, maar 'tlukt me niet!zo zie je maar,nooit grapjes maken met iemand die een dipje heeft.(SORRY,R.)mijn energie die ik gisteren, van Sofie heb ,zal me er moeten bovenophouden Lieve Bene,het allerbeste en tja,misschien tot ergens ja,ik weet het niet,koekoe is compleet in de war

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #12 Gepost op: 24-05-2005, 09:08:25 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: wat kunnen wij 's nachts enorm beppen, zeg! Het is 's ochtends altijd weer een feest om terug te lezen  ::schaam::

Koe, Australie is pas volgend jaar. Misschien ben je mij dan wel hardstikke beu.. amai, misschien is dat NU al wel  ::rofl::

He, en daar hebben ze ook internet... dus jullie zijn me nog lang nie kwijt!  ::ohno:: >:D

poinkpoinkpoinkpoink *B. oefent 'de kangaroe'* ;)
« Laatst bewerkt op: 24-05-2005, 20:57:49 door Benedictine »
In every stone sleeps a crystal..

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #13 Gepost op: 24-05-2005, 09:16:33 »
Is het echt donderdag de allerlaatste aflevering? :-\\
Wat jammer.. :\'(
IK dacht misschien komt er nog een terugblik..
Het zou handig zijn ...Misschien nog zoiets van hoe gaat het nu met de farmers..
Of de leukste momenten uit alle afleveringen van de farm.. :)
Dan kunnen we nog 1 keer genieten en afkicken.. :D

 ::ok:: ik hoop dat Yorin hier ook zo nu en dan kijkt... okay, de kijkcijfers vallen 'wat' tegen maar kwalitatief zijn het hele hoge kijkers  ::tandpastasmiley::

Citaat
afkicken heb ik geen tijd voor, ik wordt hier buiten gekickt, ben een ander huis aan het kopen dus ik ga me de komende tijd niet vervelen, maar ik wil wel even kwijt dat ik het reuze gezellig vond hier.
Heel veel suc6 enneh.. bel Pey ff voor dat verfje!  8) Als je hulp nodig hebt? Schreeuw het op dit forum! Os kan heeeeeel hard werken  ;) Ik ga aan je denken en je missen, dear Ros  ::bravo::  ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 24-05-2005, 09:20:04 door Benedictine »
In every stone sleeps a crystal..

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #14 Gepost op: 24-05-2005, 13:14:38 »
Tja als het is afgelopen moet ik maar wat anders gaan kijken.
Maar ik zag in de gids dat volgende week donderdag om half 9 Americans Next Top Model Seizoen 3 van start gaat, dus dan ga ik die maar kijken, altijd wel lachen  ::rofl::.

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #15 Gepost op: 24-05-2005, 16:17:38 »
Tja als het is afgelopen moet ik maar wat anders gaan kijken.
Maar ik zag in de gids dat volgende week donderdag om half 9 Americans Next Top Model Seizoen 3 van start gaat, dus dan ga ik die maar kijken, altijd wel lachen  ::rofl::.

Ah, de mannen hebben de donderdag al weer vol zitten..  ;D nu wij nog, Plienke!  :\'(
In every stone sleeps a crystal..

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #16 Gepost op: 24-05-2005, 16:41:06 »
afkicken heb ik geen tijd voor, ik wordt hier buiten gekickt, ben een ander huis aan het kopen dus ik ga me de komende tijd niet vervelen, maar ik wil wel even kwijt dat ik het reuze gezellig vond hier.

Ros, misschien iets voor jou?

Citaat
Te koop: monumentale boerderij,  50 km tzv Johannesburg in landbouwgebied. Oppervlakte 415 ha, 3 volstruisen, 2 ezels, vier 3 kalkoenen cq kippen (vlgs vorige eigenaresse), paar geitjes (niet voor consumptie) en (nu) nog 3 varkens. Pas opgeknapte slaapstal met 8 bunkbedden. Boerderij voorziet in het eigen voer o.a. sla 100 kroppen, spinazie 4 kilo en ruime voorraden eigen hooi. Aan de boerderij is verbonden een prachtige steenoven en ruime veranda. Op het erf bevindt zich het privaat en stort.  Bij verkoop ingesloten 1 ezelkar, visflonder, 3 modern omheinde kralen, etc.etc.. Bedrijf alleen geschikt voor zeer gemotiveerde jongeman of 16 'onkundige' farmers. Eigenaar wil koper inwerken. Richtprijs is rond 50.000 Euro. Voor serieuze geintereseerden zijn 13 videobanden aanwezig. Informatie Drs. Ranger: tel. +2755-5336369.

Koopie!

 ::) ;D
In every stone sleeps a crystal..

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #17 Gepost op: 24-05-2005, 19:09:49 »
wat ga ik doen als de Farm 2005 is afgelopen? een PieMmeke sturen naar plienke,want koekoe moet haar nog iets uitleggen,en(HOPELIJK)kan ze erom lachen.
Wat ga je sturen??
Ik ben benieuwd.. ;)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #18 Gepost op: 25-05-2005, 15:37:57 »
Was:

16.30 Boarding Now HH
17.00 Life and Cooking deel 1
18.00 Nieuws
18.10 Life and Cooking deel 2
18.55 The Farm HH
20.30 Peking Express
21.35 Yorin Travel
22.25 Jenssen
23.20 iets anders zoeken om te kijken

Vanaf 05 Juni (Mocht er geen terug blik komen van The Farm)

16.30 Boarding Now HH
17.00 Life and Cooking deel 1
18.00 Nieuws
18.10 Life and Cooking deel 2
18.55 Iets anders zoeken om te kijken
19.30 Rtl Nieuws
20.00 Iets anders zoeken om te kijken
21.25 Yorin Travel (29/32)
22.25 Jenssen (11/13)
23.20 iets anders zoeken om te kijken

Maar met The Farm is Rosegeur & Wodkalime ook afgelopen en ik heb nog geen idee wat daar voor in de plaats komt,meschien komt om 21.00 wel Geen Cent Temakken gevolgd door de oficelen uitzending van Boarding now,die nu nog op 23.00 zit,zodat dan om 23.00 een docomentaire komt,dat doet Rtl 4 vaak.
« Laatst bewerkt op: 25-05-2005, 15:43:15 door Pierce_Brosnan »

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat ga je doen als 'de Farm 2005' afgelopen is?
« Reactie #19 Gepost op: 25-05-2005, 16:04:23 »
Er is nog zat te doen  ::jaja:: ER komt er weer aan en een nieuwe WIDM ik vermaak me wel  ::jaja::