Auteur Topic: Wie wordt er uitgestemt door oude kandidaten!  (gelezen 11325 keer)

Offline pollletje

  • Forumlid
Wie wordt er uitgestemt door oude kandidaten!
« Gepost op: 24-05-2005, 14:30:47 »
Hieronder een overzicht over wie er van de oude kandidaten mogelijk op welke kandidaat gaat stemmen om er uit te gaan:

Peyman:Jeanette (of zij kiest Matthijs)
Matthijs: Bibi,Edmonda,Oscar,Caroline,Anthony (?)
Mieke:Manu (?),Nelson (?)
Sofie: Nicolette, Mathieu,Bernd,Ellen


Dit is maar een gissing maar het laat wel duidelijk zien, wie op wie waarschijnlijk gaat stemmen. Waar een vraagteken achter staat is zeer onduidelijk wie ze stemmen!
Uit deze gissing komt dus dat of Matthijs of Sofie er uit worden gestemd.  ::oink::

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: Wie wordt er uitgestemt door oude kandidaten!
« Reactie #1 Gepost op: 24-05-2005, 14:55:37 »
Ik denk Matthijs, omdat die nog steeds het image heeft van een lui persoon;)
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie wordt er uitgestemt door oude kandidaten!
« Reactie #2 Gepost op: 25-05-2005, 13:10:26 »
Ik heb dit net gelezen  ::jaja::

Spannende finale van 'De Farm'

Donderdag is de grote finale van De Farm. Daarin staat de hoofdprijs van 50.000 euro op het spel. Peyman, Sofie, Matthijs en Mieke strijden ieder voor zich om de goedgevulde geldpot. Alle eerder afgevallen deelnemers keren terug. Zij wijzen één farmer aan die direct, zonder verdere strijd, door mag naar de finale. Dit wordt de eerste finalist. Van de drie andere kandidaten moet er één worden aangewezen die de finale niet waardig is. Één farmer moet op de drempel van de eindstrijd alsnog De Farm verlaten. De oud-farmers wijzen hun minst favoriete kandidaat aan. De twee finalisten brengen de laatste nacht samen op de boerderij door. Gezamenlijk bereiden ze zich voor op de eindstrijd. Dit enerverende slotduel bestaat uit een zogenaamde best of three-strijd: de farmer die als eerste twee duels wint, gaat er vandoor met de trofee en de geldprijs.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wie wordt er uitgestemt door oude kandidaten!
« Reactie #3 Gepost op: 25-05-2005, 13:17:05 »
klinkt spannend Nick!! ben benieuwd of we nu nieuwe proeven krijgen of dat ze weer die ouwe dingen in de strijd gooien
er was eens......

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie wordt er uitgestemt door oude kandidaten!
« Reactie #4 Gepost op: 25-05-2005, 13:17:50 »
klinkt spannend Nick!! ben benieuwd of we nu nieuwe proeven krijgen of dat ze weer die ouwe dingen in de strijd gooien

Jah ik ben ook benieuwd wat voor proef het is  ::jaja:: :)

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Wie wordt er uitgestemt door oude kandidaten!
« Reactie #5 Gepost op: 25-05-2005, 14:02:39 »
 ::ok:: dank je wel, Nick! Spannend he? Er wordt dus 2 keer gekozen... en ik maar denken dat in het voorstukje de oudfarmers een laatste afvaller kozen. Bij deze excuses aan Nicolette; het lijkt er op dat zij Sofie UIT de farm stemt, maar dat hoeft niet... Misschien gunt ze Sofie plek regelrecht in de finale!!  ;D Oh oh, kan bijna niet wachten... sjipz en sinas staan al klaar!  ;)
In every stone sleeps a crystal..

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Wie wordt er uitgestemt door oude kandidaten!
« Reactie #6 Gepost op: 25-05-2005, 14:17:05 »
vreemd , want het sluit helemaal niet aan op wat ze op de Farmpool vragen, maar als Nick gelijk heeft wat ik betwijfel omdat in het voorstuk niet 1 stem naar Peyman gaat, maar als Nick gelijk heeft, nomineren de oud deelnemers dus 2 keer....een persoon naar de finale en een persoon naar huis...en dan wordt het dus ...
Peyman in de finale
Matthijs ..out!!!!
Sofie en Mieke strijden voor de plaats in de finale

en winnaar wordt dan Mieke ....... die lieverd en die pakt ook nog Peyman in de finale

en de wereld draait gewoon door vrijdag......

ik zal jullie missen ....

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Wie wordt er uitgestemt door oude kandidaten!
« Reactie #7 Gepost op: 25-05-2005, 14:31:12 »
vreemd , want het sluit helemaal niet aan op wat ze op de Farmpool vragen, maar als Nick gelijk heeft wat ik betwijfel omdat in het voorstuk niet 1 stem naar Peyman gaat
ik zal jullie missen ....

Nick quote Yorinsite.. dus zal het wel kloppen! Bovendien kunnen ze het voorstukje toch gehust hebben? Oudkandidaat die iemand naar de finale stemt gevolgd door oudkandidaat die iemand naar huis stemt.... je weet het niet, he.. kijkersbedrog heet dat!  ;)

neem je vrijdag ook direct afscheid??  :\'( nee toch?..
In every stone sleeps a crystal..

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie wordt er uitgestemt door oude kandidaten!
« Reactie #8 Gepost op: 25-05-2005, 14:33:31 »
Dat is waar Benedictine en Wij gaan jouw ook missen Rosmalen jammer,dat je afscheid neemt van ons  :\'(

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt er uitgestemt door oude kandidaten!
« Reactie #9 Gepost op: 19-07-2005, 20:44:23 »
 de beste kandidate!