Auteur Topic: Hallo!! Even voorstellen...  (gelezen 447 keer)

Offline Tram

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Hallo!! Even voorstellen...
« Gepost op: 30-05-2005, 19:31:53 »
Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen... ik ben Tram (en dat is niet mijn echte naam :P maar wel bijna ;)) Ik heb WIDM pas halverwege het laatste seizoen ontdekt (helaas). Na de eerste keer dat ik het gezien had was ik er meteen verslaafd aan en ben daarna de vorige afleveringen op internet gaan kijken en ik vond het helemaal geweldig! Als klap op de vuurpijl had ik ook al gezegd dat Yvon de mol zou zijn en dat bleek dus waar ;D (pas toen er nog maar 3 over waren, klein detail ;))

Ik had, toen het programma op tv uitgezonden werd niet echt de tijd om mee te posten op welk forum dan ook, maar nu ik min of meer gestopt ben met mijn eigen site ben ik toch weer op zoek gegaan naar een andere leuke site. Ik vond het forum op de officiele site van WIDM wat rommelig overkomen en ik wist ook al wel van het bestaan van deze site af omdat CompuArt op yabb.nl een link in zijn profiel naar deze site heeft staan en ik yabb.nl ook wel af en toe kom. Toen ik dit forum zag vond ik dat het er netjes uit zag, geen rommelige topics enzo en ook had ik het idee dat de gemiddelde leeftijd hier wat hoger is, dus heb ik maar besloten om me aan te melden :P ;)

Ik vind het jammer dat het nog zo lang duurt voordat de volgende serie van WIDM komt, maar ik denk dat ik die tijd hier wel op zal kunnen vullen. Ik heb dus nog niks van de vorige series gezien, dus ik weet niet of daar iets van een dvd van is ofzo, anders zou ik die best nog eens willen zien. :)

Ik denk dat jullie dus zo nu en dan wel eens een post van mij terug zullen zien en als jullie nog vragen hebben kan je die natuurlijk stellen.

groetjes, Tram ::zwaai::

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Hallo!! Even voorstellen...
« Reactie #1 Gepost op: 30-05-2005, 20:11:08 »
Nou eh, welkom en veel plezier op WieIsDeMol.Com ;)

Hoewel 'Wie is de Mol' nog een tijdje duurt is er gelukkig in de tussentijd nog Expeditie Robinson en Idols, dus genoeg te doen hier :D

Volgens mij heb je je yabb.nl-naam hier omgedraaid...klopt dat?
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tram

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hallo!! Even voorstellen...
« Reactie #2 Gepost op: 30-05-2005, 20:14:33 »
Expeditie Robinson zal ik denk ik wel gaan volgen. Wanneer begint dat eigenlijk weer?
Idols weet ik nog niet zeker, vond ik de laatste keer niet zoveel meer aan en Popstars heb ik helemaal niet gevolgd.

Volgens mij heb je je yabb.nl-naam hier omgedraaid...klopt dat?

Klopt als en ehh bus :P ;D