Auteur Topic: Geldwagenopdracht  (gelezen 13155 keer)

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Geldwagenopdracht
« Reactie #40 Gepost op: 27-02-2002, 23:23:42 »

Citaat

sorry, maar zijn er nog Belgen die deze uitdrukking niet snappen ?

Btw : Wij hebben in België ook een (vrouwelijke) Mol : Onze bont-bitch. Zij begrijpt jou ongetwijfeld niet (als ze nog niet begrijpt wat bont betekent in 't nederlands).   ;) ;) ;) :)

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Lijster

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 28-02-2002, 11:31:27 »
Is het iemand opgevallen dat als de deelnemers naar de verschillende punten worden gebracht John al bellend uit de wagen stapt?
En Jantien zegt dat ze George nog niet heeft gebeld maar in de uitzending zie je hem twee keer aan de telefoon.

wie o wie is talpa??????????

Offline Parrot007

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 28-02-2002, 11:52:30 »
ook blijft het vreemd met kerstin.
Over dat kerkhof lopend en pratend in haar zelf.
en de eerste winkel waar waarschijnlijk toch het meeste geld lag.

mijn conlusie is ; de mol is weer goed geholpen in deze opdracht door medekandidaten.

Wij willen WIDM in 2004 !

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #43 Gepost op: 28-02-2002, 12:00:16 »

Citaat

Is het iemand opgevallen dat als de deelnemers naar de verschillende punten worden gebracht John al bellend uit de wagen stapt?

Het is al een paar keer gemeld alleen weet ik niet meer waar. Maar volgens mij heeft nog niemand daar op gereageerd. Plus het feit dat als John uitstapt, er iemand voor hem uitstapt:
alleen weet ik niet wie? Zouden de makers bepaalde kandidaten op een bep. plek hebben laten uitstappen, dus niet willekeurig?

When God created man, she was only joking!

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 28-02-2002, 12:28:57 »
Er is al lang en breed over gepraat, maar laat ik dan ook maar even melden wat mijn gedachten zijn over de geldoverdracht van de kassiere aan George.
Na het fragment gisteren een keer of 10  :D te hebben afgespeeld, krijg ik de indruk dat George het geld eerst neerlegt op de toonbank. Daarna propt hij iets in zijn zak, maar ik kan niet goed zien wat het is. Dan komt het shot met Jantien en Dick, waarna we George het geld (2 briefjes zo te zien) van de toonbank zien pakken.
Mijn conclusie is dat we uit de beelden niet kunnen opmaken dat onze George hier de boel aan het oplichten is. Hij lijkt 2 briefjes van de kassiere te krijgen en hij lijkt die ook neer te leggen en naderhand weer op te pakken.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 28-02-2002, 12:53:29 »
Citaat

Na het fragment gisteren een keer of 10  :D te hebben afgespeeld, krijg ik de indruk dat George het geld eerst neerlegt op de toonbank. Daarna propt hij iets in zijn zak, maar ik kan niet goed zien wat het is. Dan komt het shot met Jantien en Dick, waarna we George het geld (2 briefjes zo te zien) van de toonbank zien pakken.

naar aanleiding van dit schrijfsel heb ik het bewuste fragment nogmaals bekeken

wat ik zie =

1)george heeft het pasje in z'n hand (het logo van de Mol is NIET zichtbaar maar wel de achterzijde) wanneer hij 2 coupures van de winkeljufffrouw aanneemt

2)z'n hand verdwijnt even uit beeld (de hand begeeft zich op dat moment richting toonbank), als z'n hand terug in beeld komt zien we nog net dat er één (of meerdere) coupure in z'n zak verdwijnt.

3) vervolgens neemt george 2 zaken van de toonbank, een coupure én het pasje (de voorzijde van het pasje met symbool van De Mol is nu duidelijk zichtbaar). het pasje had hij bij puntje 1 nog in z'n hand, hij moet het dus op de toonbank gelegd hebben bij puntje 2.

bedenking bij dit alles =

george heeft 3 zaken in z'n hand, 1 coupure verdwijnt in z'n zak, de rest blijft op de toonbank liggen. dit is zeer onlogisch als je het mij vraagt.

ciao
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #46 Gepost op: 28-02-2002, 13:24:33 »
ja dat klopt heel erg, vlaming, en george blijft mijn mol, maar ik zag net iemand schrijven dat de mol per se bij de denkers moest zitten, maar de doeners konden het ook goed verpesten: ipv een fiets een band, dat had misschien niet goed gerekend kunnen worden, en ipv een koptelefoon oordopjes, dat had ook niet per se goed gerekend hoeven worden (de vraag was toch al fout, maar dat geeft niet zo erg). George blijft nog steeds mijn mol, maar als hij niet de mol is, hoeft de mol nog niet per se in het groepje van de denkers te zitten. Maar goed, daar gaat deze topic niet over... SORRY!!!
:-* Doris

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #47 Gepost op: 28-02-2002, 13:29:14 »
conclusie=george=mol
george kwam ook met het grootste bedrag aan( dat maakt hem sowiezo verdacht)
plus al die andere dingen maakt george tot die ideale niet-mol
dus de MOL!
zoals ik al eerder zei

ik ben er ook na veel getuur zeker van dat het george is op de foto van het spartalogo. op diezelfde foto kun je als je wat lagen verwijderd heel goed zien dat de ogen bedekt zijn.
symbolisch blind=mol.
we kunnen er dus gemakshalve van uitgaan dat wie er op die foto staat de mol is.
het is george voor 80% zeker, de andere 20% gaan naar ellen omdat ze donker haar heeft(op neklengte) en een wit tshirt aan heeft op de foto.

iemand mee eens???

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 28-02-2002, 13:32:11 »
Citaat

ik ben er ook na veel getuur zeker van dat het george is op de foto van het spartalogo. op diezelfde foto kun je als je wat lagen verwijderd heel goed zien dat de ogen bedekt zijn.
symbolisch blind=mol.

kun je die foto met 'verwijderde lagen' op het forum zetten svp, of mail 'm anders naar mollevanger@pandora.be

tia

ciao
vlaming

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #49 Gepost op: 28-02-2002, 13:32:36 »
wel met dat george de mol is, maar dat ellen de mol zou zijn vanwege haar uiterlijk, haar HAAR? Nee, lijkt me sterk dat ze mensen daarop uitzoeken. Als ze de mol is, is het vast om een andere reden, maar ik denk niet dat ze de mol is.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 28-02-2002, 13:33:36 »
Citaat

maar de doeners konden het ook goed verpesten: ipv een fiets een band, dat had misschien niet goed gerekend kunnen worden, en ipv een koptelefoon oordopjes, dat had ook niet per se goed gerekend hoeven worden

hmmm.....dat lijkt me niet , regels zijn regels.....angela is niet de Mol

groeten
vlaming

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #51 Gepost op: 28-02-2002, 13:37:00 »
nee, angela is niet de mol, maar als ze een fiets opgeven en ze komen met een WIEL aan kan dat toch fout gerekend worden, ze kwamen toch ook niet met een tafelpoot aan ipv een tafel?

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 28-02-2002, 13:39:23 »

Citaat

nee, angela is niet de mol, maar als ze een fiets opgeven en ze komen met een WIEL aan kan dat toch fout gerekend worden, ze kwamen toch ook niet met een tafelpoot aan ipv een tafel?

tsja hoe geraak je aan een fiets ? ze zijn duur daar in portugal, en pikken lijkt me ook niet aangewezen.....maar ah het maakte niet veel uit, de Mol deed z'n werk weer es goed

:-*
vlaming

Offline egel

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 7-03-2002, 12:09:50 »
Even een vraagje
George zegt als hij het busje ziet, dat op het busje ook staat Wie is de Mol. weet iemand misschien of dit ook zo is.
En waarom heeft dan bv Karen het busje niet herkent, of heeft George gewoon maar wat gezegd omdat hij al wist dat het gele busje het busje was.

Groetn Egel

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 7-03-2002, 12:14:48 »
Het stond inderdaad op het busje

molzot

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 7-03-2002, 23:05:26 »

Citaat

Even een vraagje
George zegt als hij het busje ziet, dat op het busje ook staat Wie is de Mol. weet iemand misschien of dit ook zo is.
En waarom heeft dan bv Karen het busje niet herkent, of heeft George gewoon maar wat gezegd omdat hij al wist dat het gele busje het busje was.

Groetn Egel

't logo van de mol stond er wel op, maar als ik me goed herinner was dat niet al te groot. Toen George dus zei dat 't op 't busje stond, stond hij ook praktisch naast 't busje en zag 't dus ook goed. Bovendien wist hij al dat 't 'n geel busje moest zijn.

Karen stond er erg ver vanaf en was op 'n wit busje aan 't letten. Jantien en Dick wisten toen namelijk ook nog niet dat 't 'n geel busje was. Op 'n gegeven moment ziet Dick de bus door 't raam en roept hij: ''t is die gele!". Dit meldt Jantien dan ook aan Karen, waardoor Karen weet dat ze die moet volgen en niet de witte.

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 7-03-2002, 23:18:26 »

Citaat

Men wist toch dat de opdracht mislukt was, wat maakte die fiets dan nog uit ?

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 7-03-2002, 23:27:34 »

Citaat

naar aanleiding van dit schrijfsel heb ik het bewuste fragment nogmaals bekeken

wat ik zie =

1)george heeft het pasje in z'n hand (het logo van de Mol is NIET zichtbaar maar wel de achterzijde) wanneer hij 2 coupures van de winkeljufffrouw aanneemt

2)z'n hand verdwijnt even uit beeld (de hand begeeft zich op dat moment richting toonbank), als z'n hand terug in beeld komt zien we nog net dat er één (of meerdere) coupure in z'n zak verdwijnt.

3) vervolgens neemt george 2 zaken van de toonbank, een coupure én het pasje (de voorzijde van het pasje met symbool van De Mol is nu duidelijk zichtbaar). het pasje had hij bij puntje 1 nog in z'n hand, hij moet het dus op de toonbank gelegd hebben bij puntje 2.

bedenking bij dit alles =

george heeft 3 zaken in z'n hand, 1 coupure verdwijnt in z'n zak, de rest blijft op de toonbank liggen. dit is zeer onlogisch als je het mij vraagt.

ciao
vlaming

Vlaming,

Er zijn blijkbaar forum-vrienden die een ander merk van video hebben dan wij, maar ik heb op mijn video net hetzelfde gezien wat jij hier komt te zeggen.

Het enige wat George hier kan vrijplijten is :
- Hij heeft het resterende geld naderhand afgegeven en dit is niet in beeld gebracht
- Hij is het gewoon vergeten in te leveren.
...Maar het blijft heel vreemd vermits 2 kandidaten exact €1000 hebben ingelevrd, wat volgens Angela niet kon.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 7-03-2002, 23:50:17 »

Citaat

- Hij is het gewoon vergeten in te leveren.

Lijkt me niet zo logisch. Hij zou 't dan vroeg of laat vinden in z'n broekzak en mij lijkt George wel zo eerlijk (tenminste als hij de mol niet is!) om 't dan alsnog in de pot te doen. 't zou in dat geval voor hemzelf ook alleen maar voordelig zijn, omdat dan de pot die hij mogelijk zal winnen (nogmaals hierbij ga ik er dus van uit dat George niet de mol is) groter is. Kijk aan 'n nagemaakt eurobriefje heb je niet zoveel......

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 7-03-2002, 23:57:04 »
Het lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk dat George het biljet (of waren het er zelfs twee) was vergeten in te leveren.
Maar moest dit toch het geval zijn en hij ontdekt de biljetten s'savonds in zijn broekzak, ik denk dat Angela dan wel zou zeggen : Sorry te laat, opdracht is reeds voorbij (men moest het voor de geldwage inleveren remember).
Door het naderhand alsnog mee te de delen aan zijn medekandidaten zou hij niet zo goed meer in de groep liggen, en ik vermoed dat George, Mol of geen Mol, dit niet zou willen, net omdat hij echt een heel toffe gast is.
Indien hij de Mol niet is, wat wel erg twijfelachtig wordt, dan hoop ik dat hij de poen pakt.