Ik wil best even reageren als potentiele deelnemer (mijn eerste bericht op deze site!). Wij zijn door naar de tweede en laatste ronde!
Ons is nog geen zwijgen opgelegd zoals Rinck suggereerde, maar omdat ik op geen enkele manier onze
kansen in gevaar wil brengen ga ik hier niet in al teveel detail in op onze persoonlijke situatie.
De eerste ronde in Breda ging vrij soepel, we dachten toen al wat bemoedigende signalen op te vangen. Dat bleek te kloppen want een tijdje geleden kregen we de uitnodiging om naar Antwerpen te komen (sport- en zwemkleding mee!) voor de laatste selectieronde, inclusief gesprek met een psycholoog en een arts.
Nog een vraagje aan de forummers hier: Ik las in het dagboek van Karla dat ze vlak voor vertrek te horen kregen dat ze een persoonlijk voorwerp mee mochten nemen (in hun geval een cassettebandje). Wie heeft er een goeie suggestie voor een handig/grappig/leuk voorwerp om mee te nemen, mochten we geselecteerd worden.
Als we door zijn zal ik kijken wat er binnen de regels mogelijk is om jullie op de hoogte houden!