Auteur Topic: Wat ga je NU doen?  (gelezen 1528461 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #2940 Gepost op: 24-09-2007, 21:21:17 »
ooh dus ik moet er achteraan gaan rennen in plaats van ze te gebruiken als golfbal??? Zeg dat dan eerder >:(

Maarre muis moet goed bedenken hoe lief zijn leven hem/haar is want morgen komen de brengdemuisnaarde*piep* klemmen in huize van Vliet tevoorschijn ::hypocriet::
tja,nee.. ik snap eigenlijk niet goed waarom sommige mensen bang zijn van muizen,die zijn toch lief?

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #2941 Gepost op: 24-09-2007, 21:22:36 »
tja,nee.. ik snap eigenlijk niet goed waarom sommige mensen bang zijn van muizen,die zijn toch lief?

waar kan je die muizen kopen? ik wil er 3 nee 4
Menno is gek

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #2942 Gepost op: 24-09-2007, 21:25:36 »
waar kan je die muizen kopen? ik wil er 3 nee 4
3?  ??? ???

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #2943 Gepost op: 24-09-2007, 21:29:10 »
Menno is gek

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #2944 Gepost op: 24-09-2007, 21:46:09 »
Ik weet het niet goed? mijn titel "gekke Belg" overdragen aan menno,maar die is geen Belg,Vlaming,Waal, Oost-kantonner...of wat dan ook.Tja, wat ga ik nu doen? een beetje fluiten? fwieeet fwieeeettt? nee ook niet  ::ohno:: Eeuuhhmm, een banaan eten? ha nee want ik heb er geen in huis  :-\\  ping!!!(is er zo geen smiley met een lampje?) ik weet het,ik ga ff van RN en ik kom terug met een een mooie MANOWAR-song voor menno bij welke muziek.... de song heet Manowar,maar als je goed luistert kan je er (menno)war van maken,jep, dat zal ik doen  ::ok::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #2945 Gepost op: 24-09-2007, 21:46:53 »
Me afvragen waarom koekoe al 3 keer zijn vaarwel heeft gezegd en toch telkens weer terugkomt? ???
First you go backwards, but then forwards again

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #2946 Gepost op: 24-09-2007, 22:34:49 »
Me afvragen waarom koekoe al 3 keer zijn vaarwel heeft gezegd en toch telkens weer terugkomt? ???
zeggen dat indien er bepaalde mensen een probleem met me hebben,het EERST tegen mij moeten zeggen ipv. het overal rond te strooien,en de "knop" te gebruiken. Zo was een ganse heisa overbodig geweest door een simpel woordje.
En koekoe is al 3 keer op zijn besluit teruggekomen omwille van sommige mensen waarmee hij het goed kan vinden.Ware het niet van hen,dan was koekoe hier al een tijd niet meer.Maar ondanks de "hindernisjes" voelt koekoe zich enorm thuis op RN.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #2947 Gepost op: 24-09-2007, 22:42:01 »
zeggen dat indien er bepaalde mensen een probleem met me hebben,het EERST tegen mij moeten zeggen ipv. het overal rond te strooien,en de "knop" te gebruiken. Zo was een ganse heisa overbodig geweest door een simpel woordje.
En koekoe is al 3 keer op zijn besluit teruggekomen omwille van sommige mensen waarmee hij het goed kan vinden.Ware het niet van hen,dan was koekoe hier al een tijd niet meer.Maar ondanks de "hindernisjes" voelt koekoe zich enorm thuis op RN.
knop? Ik heb geen enkele knop gebruikt, behalve de verzenden knop  8)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #2948 Gepost op: 24-09-2007, 22:51:57 »
tja,nee.. ik snap eigenlijk niet goed waarom sommige mensen bang zijn van muizen,die zijn toch lief?


Ik ben niet bang voor muizen, vind het gewoon een vies iets dat ze mijn voorraadkast plunderen en ze laten me zo schrikken wanneer ze ineens uit de kast te voorschijn schieten...dat heeft me al twee keer een luchtsprong doen maken waardoor ik op mijn pijnlijke been terecht kan en geloof me dat doet pijn!!!

lief muisje trouwens op de foto :P
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #2949 Gepost op: 24-09-2007, 23:03:22 »
Ik ben niet bang voor muizen, vind het gewoon een vies iets dat ze mijn voorraadkast plunderen en ze laten me zo schrikken wanneer ze ineens uit de kast te voorschijn schieten...dat heeft me al twee keer een luchtsprong doen maken waardoor ik op mijn pijnlijke been terecht kan en geloof me dat doet pijn!!!

lief muisje trouwens op de foto :P
::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: je bent de reddende engel  ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: Waarom zo enthousiast zal je denken? ik had een finale woordje klaar tov. iemand,wou het net verzenden,en daar kwam de post van jou tussen   ::ok:: ::ok:: ::ok::
Dus ontopic  :D zeggen tegen dat mensje die jonger is dan mijn eigen zoon en die mij wil opleggen wat ik mag en wat niet posten op een forum,dat jij behoort tot de mensen waardoor ik alsnog blijf posten op RN.

Offline Suzy89

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #2950 Gepost op: 24-09-2007, 23:29:55 »
wat een lulkoek ::rofl::
en geestelijk gezien is Evenstar ouder dan je zoon ;D
zusje van Mirtjee :D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #2951 Gepost op: 25-09-2007, 00:11:13 »

en geestelijk gezien is Evenstar ouder dan je zoon ;D
WABLIEF? DAT NEEM JE TERUG TRUT  >:( >:( >:( Ik weet dat ik mij niet mag inlaten met dit soort opmerkingen,maar dit had ik zelfs niet van een "meerderjarige" verwacht. Dit is ongehoord,Wat weet jij trouwens van mijn zoon om hem een achterlijke te noemen? Ik weet wel dat deze post verwijderd zal worden,maar ik hoop dat zowel jij als die andere trut Evenstar ook van RN een ban krijgen,want familieleden van forumleden gaan uitmaken voor zwakbegaafden,dat kan niet.  >:( >:( >:( >:( En zo kinderachtig zoals jullie zijn,zo ben ik niet,ik zal niet gaan klikken,ik wacht gewoon tot de mensen het zien.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #2952 Gepost op: 25-09-2007, 06:01:16 »
wat een gezelligheid hier zo vlak voor bedtijd ::ohno::

Me afvragen waarom koekoe al 3 keer zijn vaarwel heeft gezegd en toch telkens weer terugkomt? ???

omdat ie mij en Bakkertje en Menno niet kan missen ::hug::

en geestelijk gezien is Evenstar ouder dan je zoon ;D

zo jammer dit ::ohno::

toevallig ken ik de zoon van Koekoe en weet ik dat je hier absoluut geen gelijk hebt

ot: me afvragen waarom sommige mensen niet van ophouden weten, zelfs 'beterschap beloven' is al iets waar je niet meer van op aan kan  ::niet-ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #2953 Gepost op: 25-09-2007, 07:24:50 »
Ik ga me nu afvragen waarom er zo bot op elkaar gereageerd moet worden?...en waarom met name pubers altijd het laatste woord willen hebben? Hoe kun je oordelen over iemand die je niet in RL kent? Waarom iemand uitmaken voor iets wat hij/zij niet is?

Maar bovenal hoop ik dat jullie je nu eens gaan inhouden, het gros van de relaxhoekers stoort zich blijkbaar niet aan de posts van koekoe, anders had hij dat zeker vaker gehoord denk ik. (en doe het anders via de PM, zoals ik ook wel eens bij iemand gedaan heb) Maar door wat er min of meer privé is voorgevallen verzieken jullie nu voor veel mensen de sfeer binnen de relaxhoek ::ohno::




Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Suzy89

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #2954 Gepost op: 25-09-2007, 10:25:54 »
wat een gezelligheid hier zo vlak voor bedtijd ::ohno::

omdat ie mij en Bakkertje en Menno niet kan missen ::hug::

zo jammer dit ::ohno::

toevallig ken ik de zoon van Koekoe en weet ik dat je hier absoluut geen gelijk hebt

ot: me afvragen waarom sommige mensen niet van ophouden weten, zelfs 'beterschap beloven' is al iets waar je niet meer van op aan kan  ::niet-ok::
Megan, Karen is gewoon volwassen, dat is mijn punt. En waarom heeft koekoe er uberhaupt bij vermeld dat zij jonger is dan zijn eigen zoon. Ik bedoel, waar slaat dat op..

achja.. ik laat 't maar rusten.. bekende oude leden worden toch altijd voorgetrokken :)
zusje van Mirtjee :D

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #2955 Gepost op: 25-09-2007, 15:08:50 »
Megan, Karen is gewoon volwassen, dat is mijn punt. En waarom heeft koekoe er uberhaupt bij vermeld dat zij jonger is dan zijn eigen zoon. Ik bedoel, waar slaat dat op..

Mijn laatste reactie hier op:

meisjes van 15 zijn niet volwassen, dat ben je pas als je 18 bent :) En Koekoe zei dat omdat het zo is, ze is gewoon jonger, en dan bedoelt hij volgens de kalender.

Meer zeg ik er niet over, ben 't gekissebis een beetje zat eigenlijk ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #2956 Gepost op: 25-09-2007, 15:35:20 »
Rustig mensen.

Het is maar internet :).
First you go backwards, but then forwards again

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #2957 Gepost op: 25-09-2007, 22:19:22 »
Rustig mensen.

Het is maar internet :).
goedemorgen wie begon er??

meisjes van 15 zijn niet volwassen, dat ben je pas als je 18 bent :)
hier ben ik het niet helemaal mee eens je kan al best volwassen zijn als je 15 bent, misschien niet volgens de wet maar het gaat om je gedrag, ik bv was al volwassen toen ik net 13 werd ::pinokkio:: ::pinokkio::

maar laten we er nu maar over ophouden er zijn al zo weinig mensen hier.
Menno is gek

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #2958 Gepost op: 25-09-2007, 22:37:50 »
Ook ff voor een laatste keer reageren op de 2 zussen van assepoester.
Ik wil mij excuseren  ::sorry::  voor het feit dat ik gereageerd heb op opmerking nummer 1(daar moest ik boven gestaan hebben,en het gewoon genegeerd hebben) Dat is mijn stomme fout,hier ligt de schuld volledig bij mezelf punt uit.

Ik weet wel dat mijn reactie op de reactie van het "volwassen" vriendinnetje niet thuishoort op een leuk forum,maar daarvoor zal ik mij zeker niet verontschuldigen,want zo'n uitlatingen doen over iemand die men TOTAAL niet kent,en die hier 600% niets mee te maken heeft,dat vind ik laag,ZEER laag!! en deze keer kon de persoon in kwestie zich niet verschuilen achter een  ::rofl:: of  ;D of welke smiley dan ook. "ik moet jou niet hebben?" wel jou moeder is dit, jou vader is dat, jou broer is ...,jou zus is...,enz... ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: Dat jullie 2 mij een lul vinden(ik zeg het ongecensureerd) dat kan mij totaal niets schelen,maar over mijn kind moet je zwijgen!!!!!!!
En verder wil ik er niets meer over kwijt.

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga je NU doen?
« Reactie #2959 Gepost op: 26-09-2007, 15:01:45 »
hmmm...

een groepsknuffel voorstellen?
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal