Auteur Topic: Vertrouwde 20.30-21.45 of niet  (gelezen 19912 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Vertrouwde 20.30-21.45 of niet
« Gepost op: 9-08-2005, 15:48:52 »
Omdat het programma van de makers van Peking Expres is en het presentatie duo ook en het op Zondag uitgezonden gaat worden,kunnen we er dan ook van uit gaan dat het vetrouwde tijd stip van 20.30 is en tot 21.45 duurt.

Ik kan me namelijk wel voorstellen dat het verander is omdat het oorspronkelijke Net 5 programma Expeditie Robinson nu van Talpa is en waarschijnlijk gelijktijdig word uitgezonden.

edit: Topictitel verbeterd
« Laatst bewerkt op: 17-08-2005, 13:54:08 door mapel »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Vetrouwde 20.30-21.45 of niet
« Reactie #1 Gepost op: 9-08-2005, 17:44:15 »
Omdat het programma van de makers van Peking Expres is en het presentatie duo ook en het op Zondag uitgezonden gaat worden,kunnen we er dan ook van uit gaan dat het vetrouwde tijd stip van 20.30 is en tot 21.45 duurt.

Ik kan me namelijk wel voorstellen dat het verander is omdat het oorspronkelijke Net 5 programma Expeditie Robinson nu van Talpa is en waarschijnlijk gelijktijdig word uitgezonden.

Expeditie Robinson wordt niet op zondag maar op maandag uitgezonden. Zover ik weet wordt Terra inderdaad uitgezonden om 20.30 uur :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Vetrouwde 20.30-21.45 of niet
« Reactie #2 Gepost op: 9-08-2005, 18:22:57 »
Terra Incognita zal vanaf 4 september uit worden gezonden op de traditionele zondagavond tussen 21.30 uur en 22.30 uur .

Vooral bij de eerste aflevering pakt Net5 flink uit: Tussen 21.30 en 22.30 uur krijgen we de eerste aflevering voorgeschoteld van deze kersverse Realityserie. Hierna staat tussen 22.30 en 23.30 uur nog een blok op het menu waarin de kandidaten van Terra Incognita ruimschoots aan bod komen in het programma 'Terra Incognita- De Kandidaten'. Getrouw traditie krijgt de kijker dan een kijkje in de keuken van het 'gewone' leven van de kandidaten.



Voor alle nieuwtjes over Terra Incognita : hou onze nieuwspagina goed in de gaten en het topic Nieuw op de site waar we alle nieuwtjes op deze site aankondigen ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vetrouwde 20.30-21.45 of niet
« Reactie #3 Gepost op: 10-08-2005, 00:39:33 »
Ok erg leuk dat ze meteen zoveel ervan uit gaan zenden.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Vetrouwde 20.30-21.45 of niet
« Reactie #4 Gepost op: 11-08-2005, 13:50:42 »
wie is die presentator? art weer?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vetrouwde 20.30-21.45 of niet
« Reactie #5 Gepost op: 11-08-2005, 16:14:35 »
Yup Art Rooijakkers. :)

Offline draakje

  • Forumlid
Re: Vetrouwde 20.30-21.45 of niet
« Reactie #6 Gepost op: 11-08-2005, 17:53:07 »
Ik vind het wel leuk dat Art het weer presenteert. Moest eerst erg aan hem wennen, maar ik vond hem bij Peking steeds leuker worden. Wat jullie?

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Vetrouwde 20.30-21.45 of niet
« Reactie #7 Gepost op: 12-08-2005, 03:12:57 »
Ik vind het wel leuk dat Art het weer presenteert. Moest eerst erg aan hem wennen, maar ik vond hem bij Peking steeds leuker worden. Wat jullie?

Ja ach wennen neuj viel wel mee eigenlijk ;) Ik had verwacht een persoonlijkheid als EP meer te gaan missen maar het programma droeg zichzelf toch wel en de presentatie nou ja die vond ik verder heel ok- heb EP eerlijk gezegd niet zo gemist als ik dacht 

Misschien zal het anders zijn voor Terra geen idee maar tot nu toe vind ik dat Art zich kranig weert  ::jaja::  Het valt nog niet mee om in de voetsporen van een talent als EP te treden en je eigen ding ervan te maken / geen copycat te worden denk ik  :)

Misschien helpt het juist wel dat ze daarom dit jaar een nieuw format hebben, dan kan Art zich ook een eigen plekje verder verwerven. Bij Peking vond ik het verder een prima duo dus, ben benieuwd ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vertrouwde 20.30-21.45 of niet
« Reactie #8 Gepost op: 1-09-2005, 13:35:07 »
Jammer dat het niet om 20:30 komt, toch fijnere tijd. Maar ja, op zich is dit ook ok. Art is leuk! Vind hem echt niet minder dan E-P! Heb er zin in!!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Vertrouwde 20.30-21.45 of niet
« Reactie #9 Gepost op: 1-09-2005, 13:56:14 »
Jammer dat het niet om 20:30 komt, toch fijnere tijd. Maar ja, op zich is dit ook ok. Art is leuk! Vind hem echt niet minder dan E-P! Heb er zin in!!

Tja geen idee waarom misschien hielden (en houden ;) ) ze stiekem rekening met een counterprogrammering van ER door Talpa?

Idd Art doet het erg goed vind ik  ::ok:: Hoe leuk EP het altijd deed bij Peking ik heb hem niet echt gemist omdat zijn vervanger het heel goed deed :) Zal vast hier ook wel het geval zijn.

Net als jij heb ik er veel zin in, ben erg benieuwd vooral ook hoe ze eea vorm hebben gegeven :)  ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Vertrouwde 20.30-21.45 of niet
« Reactie #10 Gepost op: 1-09-2005, 13:58:34 »
Ik vind Art veel leuker dan E-P eigenijk. Wat ik tot nu toe van EP heb gezien in interviews enzo lijkt het mij een erg strenge man. Art is veel vrolijker.  ::bravo::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Vertrouwde 20.30-21.45 of niet
« Reactie #11 Gepost op: 1-09-2005, 14:04:43 »
Tja.. ;) EP is wel echt een talent hoor vwb presenteren vind ik  ::jaja:: Hij heeft veel charisma en en 'staat' gewoon zonder erg daarvoor te moeten inspannen (althans zo lijkt het  ::tandpastasmiley:: )

Art heeft een hele andere uitstraling. In eerste instantie leek hij me een beetje jong overkomen maar dat heb ik na Peking wel bijgesteld  ::jaja:: Vind echt dat hij het erg goed doet, heeft gewoon zijn eigen stijl en dat vind ik in navolging - in zekere zin- van een persoonlijkheid als EP best een knappe prestatie.

Het is daarom wel goed voor hem dat er een geheel nieuw format is waarin hij zichzelf kan zijn zonder dat er teveel vergelijkingen op losgelaten worden. Ik denk zeker dat hij het erg goed gaat doen :)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Vertrouwde 20.30-21.45 of niet
« Reactie #12 Gepost op: 1-09-2005, 14:18:31 »
Kom naar de chat!!

(geheel of topic maar tja ik werd wanhopig EXCUUS!!)
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vertrouwde 20.30-21.45 of niet
« Reactie #13 Gepost op: 1-09-2005, 14:40:43 »
Half 10 pas? Nou dat wordt dus geen TI voor mij, of ze moeten het net als ER op internet zetten :-\\ ::niet-ok::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Vertrouwde 20.30-21.45 of niet
« Reactie #14 Gepost op: 1-09-2005, 14:50:19 »
Half 10 pas? Nou dat wordt dus geen TI voor mij, of ze moeten het net als ER op internet zetten :-\\ ::niet-ok::

Jammer Daisy  :( Kan je het niet opnemen misschien?

Voor zover ik weet komt het niet op het internet te staan nee  ::ohno::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vertrouwde 20.30-21.45 of niet
« Reactie #15 Gepost op: 1-09-2005, 14:52:51 »
Jammer Daisy  :( Kan je het niet opnemen misschien?

Voor zover ik weet komt het niet op het internet te staan nee  ::ohno::

Dat is t m juist, ik ga al wat anders opnemen dan >:(

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Vertrouwde 20.30-21.45 of niet
« Reactie #16 Gepost op: 1-09-2005, 14:53:17 »
Dat is t m juist, ik ga al wat anders opnemen dan >:(

Ja zeg.. :P ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vertrouwde 20.30-21.45 of niet
« Reactie #17 Gepost op: 1-09-2005, 14:56:36 »
Half 10 pas? Nou dat wordt dus geen TI voor mij, of ze moeten het net als ER op internet zetten :-\\ ::niet-ok::
Jammer Daisy  :( Kan je het niet opnemen misschien?

je haalt de woorden uit m'n mond Loor  ;) wilde het net hier neerzetten, toen ik jouw reactie zag  ::ok::
Als je de programma's allebei wilt zien, lijkt dat me de enige oplossing  ;D
  ::trots:: Voor mij is het no problem;
* cadfael kijkt nooit naar ER  ::) :P
Ga me lekker verheugen op TI  ::ok:: :)

Dat is t m juist, ik ga al wat anders opnemen dan >:(
Hahahaha, tis toch wat met al die programma's die net ff teveel op elkaar lijken hè?  >:D

Mol moet, mol doet je goed!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Vertrouwde 20.30-21.45 of niet
« Reactie #18 Gepost op: 1-09-2005, 14:59:07 »
je haalt de woorden uit m'n mond Loor  ;) wilde het net hier neerzetten, toen ik jouw reactie zag  ::ok::
Als je de programma's allebei wilt zien, lijkt dat me de enige oplossing  ;D
  ::trots:: Voor mij is het no problem;
* cadfael kijkt nooit naar ER  ::) :P
Ga me lekker verheugen op TI  ::ok:: :)

 ::rofl:: >:D ::ok::

Maar eh ER komt op maandag hoor :P  :-X  ::bravo::
Citaat
Hahahaha, tis toch wat met al die programma's die net ff teveel op elkaar lijken hè?  >:D

Tsssk idd ja  ::ohno:: ;D  ::hug::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vertrouwde 20.30-21.45 of niet
« Reactie #19 Gepost op: 1-09-2005, 15:18:14 »
Hoewel EP veel uistraling heeft vind ik Art toch leuker om naar te kijken  ::hug:: Tja, sorry, uiterlijk is toch wel belangrijk. Hoe oud is hij eigenlijk? 26 ofzo? Hij komt wel gewoon heel stabiel over, en heel aardig.

Ik ben echt zo benieuwd, want op dit moment vind ik het programma nog wel vaag. Promoveren etc. We zullen zien.