Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Dais? Hebben jullie geen Survivor masseur? dan kan die even Koekoe's hoofdhuid masseren
Misschien een idee als prijs voor een weekopdracht ... jullie moeten m eerst verdienen . Aan het werk jullie!
Ook goed ... en nu slapen jullie!
zullen we ons trouwens allemaal even voorstellen? ik ken niet zoveel mensen, dus dat lijkt me wel handigIk ben Willem, ik ben 14 jaar, ik kom uit Delft en zoals jullie al hebben kunnen lezen: ik vind Aquagonië geweldig
Eirc,kan ik een zwembroek lenen?'k ben er vergeten mee te nemen
oeps nog niet aan gedacht ik ben dus koekoe, op mijn pas lees ik de naam Martin af, ben 36 en het bewijs dat oud en wijs niet altijd samengaan ik kom uit Westouter,een dorp héééééélemaal down under in Belgie,vlak aan de Franse grens. ik vind dat ik bij GEWELDIGE mensen ingedeeld ben (al had ik gehoopt dat ZE ook bij mij zou zijn,maja 6 is geen 7 hé)
Wie gaat er mee kokosnoten zoeken?ik moet wel aan mijn portie melk komen vandaag
je hebt al een glas gehad en dat is al meer dan normaal..
Veel succes Xmoix op Aquagonië Ook veel succes aan alle anderen (die ik nie zo goed ken)
Robbie, Eirc, Koekoe, Xmoix & Juud, wat vinden jullie van de kleding die ik jullie heb gePM't?
daar zorgt xmoix wel voor
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
638 gasten en 2 vaste bezoekers