Poll

Akkoord met de uitkomst?

Ja
Nee

Auteur Topic: Hunk-verkiezing FINALE SHOW!  (gelezen 32757 keer)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #40 Gepost op: 20-08-2005, 10:37:48 »
Pál moet maar 9 stemmen krijgen wil hij gelijk komen :-X

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #41 Gepost op: 20-08-2005, 10:59:03 »
Daarom. Dat haalt ie nooit meer, dus de nieuwe battle mag wel gepost worden!  ;D

Ronde 1 - Battle 4

Tobey Maguire <-> Hugh Grant


Tobey Maguire (°1975)
Tobias Vincent Maguire stopte in 9th grade met school om zich toe te spitsen op kinderrollen. He zat in enkele tv-spots en speelde kleine rolletjes totdat hij een grote rol kreeg in de komische reeks op Fox Great Scott! dat echter na 9 weken van de buis gehaald werd. Na enkele jaren kreeg hij dan toch grote rollen in grote producties als Fear and Loathing in Las Vegas en Pleasantville te pakken. De laatste tijd is hij natuurlijk erg bekend om zijn rol als Spider-man in de gelijknamige film. De derde film in die reeks wordt trouwens momenteel geproduceerd.



Hugh Grant (°1960)
Hugh Grant heeft een lange lijst van films en series waar hij in meespeelde. Het begon in 1982 met de film Privileged en is nog steeds niet ten einde. In 1995 werd hij door het magazine Empire verkozen tot één van de 100 meest sexy sterren in de geschiedenis van de film. In datzelfde jaar echter, kwam hij in een groot schandaal met een prostituee. Dit schaadde zijn reputatie echter niet al te hard, want enige jaren later stond hij te schitteren in tal van films als Notting Hill, Mickey Blue Eyes en Bridget Jones's Diary en diens opvolger. In 2006 zal hij naar alle waarschijnlijkheid te zien zijn in American Dreamz.
« Laatst bewerkt op: 20-08-2005, 19:36:43 door Robbieazerty »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #42 Gepost op: 20-08-2005, 11:06:50 »
Alles beter dan Hugh Grant :-X

Edit: Wat doe ik nou, ik stem op Hugh Grant! >:( >:( >:(, kan je dat even wijzigen Robbie? ::schaam::

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #43 Gepost op: 20-08-2005, 11:35:52 »
Alles beter dan Hugh Grant :-X
Edit: Wat doe ik nou, ik stem op Hugh Grant! >:( >:( >:(, kan je dat even wijzigen Robbie? ::schaam::

 ::rofl:: geeft niks hoor dees, ik zal het niet door vertellen  :-X

Ik vind Hugh Grant eigenlijk ook niks, maar die Tobey maguire doet me nog minder  :-\\
ik denk dat ik toch maar voor Hugh ga
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #44 Gepost op: 20-08-2005, 11:39:19 »
tja  :-\\ ik denk bij mezelf, voor iemand uit 1960 is ie geen hunk, die Tobey zit wel ff wat strakker in t vel he?! Maar als ze allebei bij me op de stoep zouden staan om me mee uit te vragen... dan ging ik toch met Hugh mee, puur om zn accent en omdat ie gewoon leuk is.

Hugh dus  ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #45 Gepost op: 20-08-2005, 11:52:32 »
Kan het niet aanpassen zonder dat ik alles weer op 0 moet zetten, Daisy. Maar ik zal er rekening mee houden bij de eindscore dat er en punt van Hugh naar Tobey moet. ;)

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #46 Gepost op: 20-08-2005, 13:05:23 »
Ik ga toch voor Tobey..  ::jaja:: ::ok::
Hugh vindt ik iets te glad over komen en misschien komt het wel door zijn rollen die hij speelt.
Ik heb een mooiere foto gevonden van Tobey waarin hij in de film "Seabiscuit" speelt.
Hoe meer foto's ik van hem opzoek des te leuker ik hem vindt dan Hugh..

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #47 Gepost op: 20-08-2005, 14:47:08 »
psst robbie je post klopt weer niet :-X

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #48 Gepost op: 20-08-2005, 19:37:41 »
Hoezo niet?  ::hypocriet::
(komt omdat ik een vorige post altijd citeer om dezelfde lay out te hebben qua lettergrootte enzo)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #49 Gepost op: 20-08-2005, 22:37:32 »
oeioei it's a tie!!


Wanneer komen de nieuwe 2??

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #50 Gepost op: 21-08-2005, 01:13:30 »
Geen tie. Er moet nog een punt van Hugh af en bij Tobey komen (Daisy drukte verkeerd ;) )

Het is elke 24 uur (ongeveer) dus volgende komt om 10:00 uur

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #51 Gepost op: 21-08-2005, 01:16:51 »
Ik ga toch voor Tobey..  ::jaja:: ::ok::
Hugh vindt ik iets te glad over komen en misschien komt het wel door zijn rollen die hij speelt.
Ik heb een mooiere foto gevonden van Tobey waarin hij in de film "Seabiscuit" speelt.
Hoe meer foto's ik van hem opzoek des te leuker ik hem vindt dan Hugh..

Sorry smaken verschillen ik weet het  ::tandpastasmiley::

Maar ik vind hem best wel..uhm.. eng  :-[ ::schaam::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #52 Gepost op: 21-08-2005, 10:42:40 »
Tobey gaat winnen ::bravo::niet dat ik het nou zo'n superhunk vind, maar ik vind Hugh Grant een beetje, hoe zeg ik dat, een gladjanus :-X

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #53 Gepost op: 21-08-2005, 11:46:49 »
Het is elke 24 uur (ongeveer) dus volgende komt om 10:00 uur
*kuch* of iets later als ik te lang in bed gelegen heb.
Tobey gaat door!

Ronde 1 - Battle 5

Marc Overmars <-> Enrique Iglesias


Marc Overmars (°1973)
Tot zijn 14 jaar speelde Marc bij SV Epe, waar hij veel leerde. Daarna ging hij naar Go Ahead Eagles en studeerde twee en een half jaar aan een speciale voetbalschool. Willem II kocht hem voor £200,000, wat in die tijd het grootste bedrag ooit was voor een speler van zijn jonge leeftijd. Hij maakte er naam en stapte enig tijd later over naar Ajax. In 1995 kreeg Marc tegenslag toen zijn knie gewond raakte. Hij gaf de hoop echter niet op en een jaar later stond hij er weer! Hij kwam zelfs bij Arsenal terecht en daarna bij Barcelona! In 2005 trad hij toe tot de Raad van Commissarissen van Go Ahead Eagle.



Enrique Iglesias (°1975)
Zonder dat zijn ouders het wisten, volgde Enrique zanglessen. Zijn eerste demo's werden zelfs onder de naam Enrique Martinez uitgebracht. Pas toen hij een platencontract te pakken had bij Fonovisa, vertelde hij zijn ouders zijn plannen. Van zijn eerste album, Enrique Iglesias, werden meer dan een miljoen stuks verkocht in 3 maanden tijd. Zijn tweede album, Vivir lanceerde zijn eerste wereldtournee. Hij won tal van prijzen zoals twee American Music Awards, een World Music Award, acht Premio Lo Nuestro Awards en twee ACE Performer of the Year Awards. Op zijn album Enrique zong hij voor het eerst in het Engels. Er werden meer dan 23 miljoen exemplaren over heel de wereld verkocht.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #54 Gepost op: 21-08-2005, 11:51:20 »
maar goed dat t 24 uur blijft staan, want moet ik even heel erg over nadenken  :-\\ zijn allebei leuk  ;D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #55 Gepost op: 21-08-2005, 12:27:48 »
hummmzz...

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #56 Gepost op: 21-08-2005, 12:32:37 »
 :o Hoe hebben jullie Johnny Depp weg kunnen stemmen? Gelukkig zit Orlando Bloom er nog bij. Ik heb op Enrique Iglesias gestemd, maar ik vind ze allebei niet zo leuk eik

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #57 Gepost op: 21-08-2005, 19:56:40 »
:o Hoe hebben jullie Johnny Depp weg kunnen stemmen? 


heel simpel..je klikt gewoon op het rondje bij...josh hartnett ::)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #58 Gepost op: 21-08-2005, 20:39:40 »
deze heeft robbie gedaan dattie zeker weet dat enrique doorgaat?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #59 Gepost op: 21-08-2005, 20:41:06 »
deze heeft robbie gedaan dattie zeker weet dat enrique doorgaat?

ik heb geen id.. maar ik ben de enige die anders stemde dan de rest ::rofl::