Poll

Akkoord met de uitkomst?

Ja
Nee

Auteur Topic: Hunk-verkiezing FINALE SHOW!  (gelezen 32756 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #60 Gepost op: 22-08-2005, 10:33:07 »
deze heeft robbie gedaan dattie zeker weet dat enrique doorgaat?
Marc Overmars is toch ook leuk?
(heb de "hunks" uit het hunks topic van een ander forum gehaald en Overmars stond er ook tussen :) )

En Marc Overmars ging op dat ander forum ook door. Hier niet. :) Is al helemaal anders gegaan hier. Enkel Orlando Bloom was bij dat ander forum ook doorgegaan. Voor de rest telkens de andere.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #61 Gepost op: 22-08-2005, 10:35:42 »
Enrique gaat door!

Ronde 1 - Battle 6

Outback Jack <-> Ancic Mario


Outback Jack
De 28-jarige Jack heeft al noemenswaardige zaken bereikt. Hij won verscheidene medailles in zwemmen, judo, karate, football en paardrijden. Hij won de John Handy Triathlon en is ervaren bergbeklimmer. Dat toonde hij toen hij naar de top van de 7.000 meter hoge Mount Thurong klom. Hij kent zijn weg dus wel in de wilde natuur. Daarom werd hij gevraagd om dé Outback Jack in het gelijknamige reality programma te worden. Twaalf verwende dame'tjes strijden in dat programma om de niet te versmaden Jack. Hij leert hen de kneepjes van het overleven in de outback aan en beslist uiteindelijk welk meisje hij het leukste vindt. Het programma heeft hem en de gewonnen kandidate geen windeieren gelegd. Het gelukkige koppel is namelijk verloofd.



Mario Ancic (°1984)
Deze Kroatische tennisser gaat ook schuil onder de namen Super Mario en Baby Goran, die verwijst naar zijn landgenoot en mentor Goran Ivanisevic. Mario is sinds 2001 professioneel speler en wist een jaar later op Wimbledon in zijn grandslamdebuut Roger Federer te verslaan, die toen op de negende plaats genoteerd stond. Hij werd bijna twee jaar bijgestaan door coach Rohan Goetzke, die eerder samenwerkte met Richard Krajicek. Op 19 juni 2005 won Mario de Ordina Open aka het grastoernooi van Rosmalen. Dit betekende zijn eerste grote toernooizegen uit zijn carrière.

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #62 Gepost op: 22-08-2005, 18:58:58 »
ik heb maar voor outback jack gekozen...

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #63 Gepost op: 22-08-2005, 22:07:49 »
zekers te weten Mario   ::bravo::
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #64 Gepost op: 22-08-2005, 22:31:55 »
Ik vind ze allebei niet leuk ::ohno:: ::schaam::

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #65 Gepost op: 22-08-2005, 22:34:11 »
Ik vind ze beide niet geweldig maar als ik moet kiezen toch echt Mario :)

Offline boun-ty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #66 Gepost op: 22-08-2005, 22:39:18 »
aaah mario, nee man  :P hebben jullie outback jack wel eens gezien op tv, is echt een leuke jongen  ;D

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #67 Gepost op: 23-08-2005, 10:33:54 »
Mario Ancic gaat door!

Ronde 1 - Battle 7

Tom Boonen <-> Elijah Wood


Tom Boonen (°1980)
De in Mol geboren Tom Boonen komt uit een familie van wielrenners. In 1997 behaalde hij als 1ejaars junior bij de Kortrijkse Groeninge Spurters reeds 7 overwinningen. Het jaar daarna zelfs 9. Intussen is hij van 1ejaars junior uitgegroeid naar prof. Vorig jaar nog haalde hij 24 overwinningen binnen, waaronder 2 ritten van de Ronde van Frankrijk, 2 van de ronde van Duitsland en de eindzege van de Tour de Picardië. Recentelijk moest hij de tour opgeven na een letsel aan zijn knie. Na onderzoek blijkt dat zijn verdere seizoen echter niet in gevaar komt en op 31 juli is hij weer present voor de HEW Classic, gevolgd door de Tour de Rijke op 20 augustus in Nederland.



Elijah Wood (°1981)
Als kind wist Elijah iedereen al te entertainen en daarom besloot zijn moeder om hem naar de Annual International Modeling and Talent Association Convention. Al snel kreeg hij enkele jobs te pakken voor reclame-spots en kleine rolletjes op tv. Zijn eerste grote rol kwam echter met de film Avalon, waarin de 9-jarige Elijah, Michael Kaye vertolkte. Dit leidde tot tal van filmrollen. De prent North flopte, maar volgens critici was Elijah Wood het enige goede in de film! Met een film remake van Flipper schaafde hij zijn reputatie weer wat bij. Het bekendst werd hij waarschijnlijk als de hobbit Frodo in J.R.R. Tolkien's Lord of the Rings trilogie. Momenteel werkt hij mee aan Happy Feet, binnenkort is hij te zien in Everything is Illuminated en momenteel ook te bewonderen in Sin City.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #68 Gepost op: 23-08-2005, 10:36:57 »
Tom Boonen  ::ok:: ::ok::  kijk die lach dan  ::love::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #69 Gepost op: 23-08-2005, 10:40:01 »
Elijah Wood.

Tom Boonen kotseu na zijn overweldigende media aandacht. Elke dag zijn naam 10 keer tegenkomen heeft em hier niet goed gedaan.

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #70 Gepost op: 23-08-2005, 11:12:13 »
Deze is niet zo moeilijk... tom boonen ;)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #71 Gepost op: 23-08-2005, 11:54:35 »
wielrennen rulezzz!
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #72 Gepost op: 23-08-2005, 13:24:31 »
Waarom staat Tom Boonen in het rijtje?
Er zijn toch veel knappere wielrenners..?  ::)
Als ik toch moet kiezen ga ik toch dan maar voor die andere ondanks dat hij me wel erg weinig zegt.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #73 Gepost op: 23-08-2005, 13:27:06 »
Citaat
In het Hunks en Spetters topic van een ander forum (ja dit is momenteel gaande op een ander forum, vandaar een misschien eigenzinnige waaier aan hunks) heb ik 32 geposte hunks uitgekozen.
Daarom dus :)

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #74 Gepost op: 23-08-2005, 13:55:40 »
Ik kan niet kiezen, ze zijn allebei wel leuk  :-\\

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #75 Gepost op: 23-08-2005, 14:05:35 »
Ik kan niet kiezen, ze zijn allebei wel leuk  :-\\
Ik heb juist het tegenovergestelde..
Dat ik beide geen echt hunk vindt..
Waarschijnlijk moet ik even afwachten tot er een bekendere hunk is..  ;)

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #76 Gepost op: 23-08-2005, 14:12:43 »
Ik heb toch maar op Elijah Wood gestemd, omdat 'ie zulke mooie ogen heeft  :P

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #77 Gepost op: 24-08-2005, 11:04:59 »
Tom Boonen gaat door!

Ronde 1 - Battle 8

Ryan Philippe <-> Jamie Nauwelaerts


Ryan Philippe (°1974)
Ryan's eerste rol was in de serie One Life to Live, waar hij de eerste homoseksuele puber in een daytime soap speelde. Toen hij daarmee stopte om zich op zijn filmcarrière te concentreren, kreeg hij een kleine rol in Crimson Tide. Bij de jeugd werd hij vooral bekend in films als 54, Cruel Intentions en I Know What You Did Last Summer. Zeer binnenkort staat hij, samen met tal van andere sterren te schitteren in de prachtige prent Crash en voor de toekomst staan ook nog 4 films aangekondigd met Ryan in één van de rollen.


Jamie Nauwelaerts
Jamie was vrij onbekend, totdat hij zijn opkomst maakte in de Mister Belgium verkiezing van 2001. Hij haalde net niet de winst binnen, maar werd tweede. Zijn verschijning was echter niet onopgemerkt voorbijgegaan. Jamie mocht op VT4 'Funny TV' presenteren, een programma met komische reclamefilmpje en sketches. Hij daagde op in enkele tv-spots, o.a. voor Radio Donna en hij verscheen in een aflevering van de populaire Vlaamse ziekenhuisreeks 'Spoed'. Hij dingde ook mee in de internationale modellenwedstrijd Manhunt. Jamie probeerde het over een andere boeg te gooien en trachtte aan zijn zangcarrière te werken. Hij participeerde in de laatste editie van Idool en geraakte tot bij de laatste 100.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #78 Gepost op: 24-08-2005, 11:39:46 »
Ryan Philippe ::jaja:: ::love::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Hunk-verkiezing
« Reactie #79 Gepost op: 24-08-2005, 12:47:42 »
Jamie Nauwelaerts  ::ok::  en weer om de lach  ::love::


Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.