Auteur Topic: Pascal [Kandidaat BE]  (gelezen 17925 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #20 Gepost op: 19-09-2005, 00:58:40 »
Ja ik kan geen hoogte krijgen van pascal, en het is zeker terecht dat hij gedegradeert is naar het vaste land  ::jaja::

Offline draakje

  • Forumlid
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #21 Gepost op: 19-09-2005, 08:52:23 »
Ben heel benieuwd wat paskal allemaal gaat doen als ie op het vasteland komt. Voorlopig is hij DE reden (samen met Art natuurlijk) dat ik blijf kijken naar T.I.
Hij geeft de serie net dat beetje kleur die het nodig heeft. Zonder hem zou het wel heel saai zijn.

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #22 Gepost op: 22-09-2005, 11:22:49 »
Tis een zeeurdoos die achter elke boom een vijand ziet. Hij waardeerde het niet dat hij op het tweede niveau zat. Blij dat ie op het vasteland terecht is gekomen. Verwacht dat hij daar verder achterdochtig gaat doen..... Is zijn probleem.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #23 Gepost op: 25-09-2005, 22:53:19 »
Wat kan die negatief zijn.
Eerst op het eiland en nu ook weer op het vasteland.
Door in het begin veel te vertellen over het boek was hij slim bezig.
Maar dat gemopper over Joos dat kwam hem duur te staan. Daardoor keek hij niet in het boek wat hij wel moest doen.
Hij hield zich ook niet aan de afspraak van zijn team en ging wel op het eiland stoken door met Steve te praten.
Dat kan hem nog verder isoleren in de groep als Steve weer terug komt op het vaste land.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #24 Gepost op: 25-09-2005, 22:57:12 »
De opmerking van Steve tegen Pascal komt vorige week ook... en Pascal zie je daar zitten en zegt iets van "wil er nog meer iemand iets kwijt" met zo'n smerige glimlach erna. Ik geloof toch echt niet dat ik zijn tactiek begrijp, maar mss is het wel een hele slimme. ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #25 Gepost op: 25-09-2005, 23:01:30 »
Wat kan die negatief zijn.
Eerst op het eiland en nu ook weer op het vasteland.
Door in het begin veel te vertellen over het boek was hij slim bezig.
Mwah was dat slim?  ??? Bedoel je hebt kennis in handen dus een goede positie cq betere positie dan diegenen die er nooit geweest zijn. Je kan best wat vertellen om een beetje honing te hebben voor je positie op het vasteland maar daarna gaat hij meteen al een aantal mensen tegen zich antagoniseren duidelijk  ::ohno::

Citaat
Maar dat gemopper over Joos dat kwam hem duur te staan. Daardoor keek hij niet in het boek wat hij wel moest doen.
Hij hield zich ook niet aan de afspraak van zijn team en ging wel op het eiland stoken door met Steve te praten.
Dat verbaasde me niks nee, dat is zijn gedrag al twee weken- in zichzelf gekeerd en niet echt geïnteresseerd in het spel. Een en al kwetsuur en zelfmedelijden (sorry dat ik het zeg), slachtofferrol  ::niet-ok:: Vond ook echt dat hij het niet verdiende op het eiland meer te zijn er zijn x aantal kandidaten op het vasteland die dat nu al meer verdiend hebben. Maarten blijf ik een wat onduidelijke keuze vinden dit maal trouwens want er schieten me weinig concrete dingen te binnen waar hij veel voor een proef gedaan heeft. Mja neutraal en grijzig zijn blijkt toch wel te werken ;)

Ik had hem er iig niet in de promotie verwacht nee  ::ohno::
Citaat
Dat kan hem nog verder isoleren in de groep als Steve weer terug komt op het vaste land.

Zeker ja zoals bleek in het voorstukje. Misschien ziet hiuj in dat dit niet voor hem is en offert zichzelf op voor een ander (but somehow I think he likes his selfdrama too much to do that..  ::) )
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Eowyn

  • Forumlid
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #26 Gepost op: 25-09-2005, 23:03:46 »
Hmmz.. kan niet echt zeggen dat hij sympathiek overkwam deze aflevering..  ::ohno::
beetje stoken, beetje mekkeren, beetje bwaah, beetje ik weet niet   ::)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #27 Gepost op: 25-09-2005, 23:03:55 »
(but somehow I think he likes his selfdrama too much to do that..  ::) )
Ja... hij lijkt er plezier in te hebben... ::)

Maar een beetje info geven idd is wel tactisch, maar dit? Nee, hiermee geef je teveel anderen teveel kans om teveel te weten van wat ze niet 'horen' te weten...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #28 Gepost op: 25-09-2005, 23:09:59 »
Nee Pascal mag naar huis van mij. ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: Heeft zijn mond vol van dat anderen niet goed bezig zijn. Nou hijzelf is dus wel het minst goed bezig.  ::ohno:: ::ohno::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #29 Gepost op: 25-09-2005, 23:13:06 »
Nee Pascal mag naar huis van mij. ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: Heeft zijn mond vol van dat anderen niet goed bezig zijn. Nou hijzelf is dus wel het minst goed bezig.  ::ohno:: ::ohno::

Ach tis ook wel leuk om iemand erin te hebben om je aan te irriteren en waar je gewoon niks van begrijpt ;D

Hij gaat straks toch wel naar huis lijkt me dus nog even volhouden ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #30 Gepost op: 25-09-2005, 23:14:47 »
Maarten blijf ik een wat onduidelijke keuze vinden dit maal trouwens want er schieten me weinig concrete dingen te binnen waar hij veel voor een proef gedaan heeft. Mja neutraal en grijzig zijn blijkt toch wel te werken ;)
Het probleem met het kiezen op het vasteland is de vraag wat een verstandige keuze is. Op het moment dat je iemand kiest die in 'jouw kamp' hoort ben je die stem persoonlijk ook voor een volgende keer kwijt.
Het persoonlijk belang en het 'het iemand gunnen' bijt elkaar.
Dit zou de keuze van Maarten mogelijk kunnen verklaren.
(een eventuele oplossing zou zijn de mensen van het eiland uiteindelijk nog een keuze te geven bij de promotie van mensen van het vasteland)
« Laatst bewerkt op: 25-09-2005, 23:16:48 door Castor_en_Pollux »

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #31 Gepost op: 25-09-2005, 23:18:07 »
Het probleem met het kiezen op het vasteland is de vraag wat een verstandige keuze is. Op het moment dat je iemand kiest die in 'jouw kamp' hoort ben je die stem persoonlijk ook voor een volgende keer kwijt.
Het persoonlijk belang en het 'het iemand gunnen' bijt elkaar.
Dit zou de keuze van Maarten mogelijk kunnen verklaren.
(een mogelijke oplossing zou zijn de mensen van het eiland uiteindelijk nog een keuze te geven bij de promotie van mensen van het vasteland)

Ja dat is idd waar was even vergeten dat ze nu 'vast' zitten aan hun groep cq keuze ja. Neem aan de gedegradeerde dan automatisch op de plek komt van degene die weg is gegaan trouwens.
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #32 Gepost op: 25-09-2005, 23:22:43 »
Ja dat is idd waar was even vergeten dat ze nu 'vast' zitten aan hun groep cq keuze ja. Neem aan de gedegradeerde dan automatisch op de plek komt van degene die weg is gegaan trouwens.

Steve bij de gamers.  ::rofl::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #33 Gepost op: 25-09-2005, 23:23:59 »
Steve bij de gamers.  ::rofl::
Dat kan idd interessant worden dan ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #34 Gepost op: 25-09-2005, 23:30:56 »
Op de manier waarop pascal aankwam op het vaste land.
Hij was in een korte tijd geestelijk en lichamelijk een vrak geworden. Zo gebroken dat hij aankwam en versleten..
En dan nog die verhalen dat het daar zo slecht was op het eiland.
Terwijl de kandidaten van het vasteland bijna dromen over het eiland hoe het daar zal zijn en wat ze daar nog meer zullen ontdekken.
Pascal tekende het eiland af als een nachtmerrie voor de andere kandidaten.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #35 Gepost op: 25-09-2005, 23:33:17 »
Op de manier waarop pascal aankwam op het vaste land.
Hij was in een korte tijd geestelijk en lichamelijk een vrak geworden. Zo gebroken dat hij aankwam en versleten..
En dan nog die verhalen dat het daar zo slecht was op het eiland.
Terwijl de kandidaten van het vasteland bijna dromen over het eiland hoe het daar zal zijn en wat ze daar nog meer zullen ontdekken.
Pascal tekende het eiland af als een nachtmerrie voor de andere kandidaten.

Tja ik denk dat het dat in zijn perceptie ook was.. had zichzelf buiten de groep gesteld en bevestigde dit telkens door zijn gedrag.

Lijkt erop dat dat op het vasteland ook gaat gebeuren zelfs het emoclubje zal wel wat moeite hebben om Pascal echt op te nemen vrees ik ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #36 Gepost op: 25-09-2005, 23:33:36 »
Dat kan idd interessant worden dan ;D
Misschien wil Steve wel ruilen met Pascal met als gevolg de inmiddels beruchte uitspraak.  ;D (voor alle duidelijkheid, Pascal wil niet  ::rofl::)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #37 Gepost op: 25-09-2005, 23:34:38 »
Misschien wil Steve wel ruilen met Pascal met als gevolg de inmiddels beruchte uitspraak.  ;D (voor alle duidelijkheid, Pascal wil niet  ::rofl::)
Zou heel goed kunnen ja. (Enneh, hoe kom je dáár nou bij. ::rofl::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #38 Gepost op: 26-09-2005, 23:53:29 »
Hij geeft de serie net dat beetje kleur die het nodig heeft. Zonder hem zou het wel heel saai zijn.
::rofl:: hahahaaaaa, ja kléur geeft ie inderdaad; zo rood als een kreeft  >:D
hij is lekker verbrand steeds; en die voeten van 'm; lijkt wel alsof ie de vierdaagse op blote voeten heeft gelopen en hij kwam aan op het vasteland alsof ie gekruisigd was op Koh Muk (compleet met stigmata op z'n voeten)  :P
 ::) rare man is het en een verschrikkelijke zeikerd  ::jaja::
maar....hij blijft wel consequent doorzeuren  ::ok:: ::rofl::

vind 'm steeds vervelender worden, nare man  ::ohno::  zal blij zijn als ie is afgetaaid  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 26-09-2005, 23:55:03 door cadfael »
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Pascal [Kandidaat BE]
« Reactie #39 Gepost op: 27-09-2005, 00:39:23 »
Pascal zit volgens mij vooral zichzelf in de weg. Ik hoop voor hem dat het aan de omstandigheden lag, en dat dit geen vaste karaktertrek van hem is.