Auteur Topic: Steve [Kandidaat BE]  (gelezen 9919 keer)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Steve [Kandidaat BE]
« Gepost op: 18-08-2005, 02:47:06 »
Steve (België)

Steve woont samen in Verrebroek en heeft een zoon. Hij is verpleegkundige, maar wilde als klein jongetje graag anatoompatholoog worden. Steve vindt het een goede eigenschap dat hij zijn slechte eigenschap, bevestigingsdrang, kent en deze niet probeert te onderdrukken.

Hij houdt van wandelen, lopen en volleybal. Zijn favoriete vakantiebestemming is Zuid-Afrika. Een land waar de bus pas vertrekt als hij vol zit. Een land waar de zon de tijd bepaalt.

Perceptie versus realiteit, honger naar avontuur, er eens uit zijn en eens goed op zijn bek gaan om hopelijk wat nederiger op te staan, zijn voor Steve de belangrijkste redenen om mee te doen met Terra Incognita



« Laatst bewerkt op: 4-09-2005, 05:50:43 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Steve [Kandidaat BE]
« Reactie #1 Gepost op: 1-09-2005, 17:12:54 »
Er staat een leuk interview van Radiovisie online met Steve!  :D


>>>>>>>> Lees hier het interview <<<<<<<<
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: Steve [Kandidaat BE]
« Reactie #2 Gepost op: 2-09-2005, 02:18:32 »
heb een nieuwtje over steve, dit is immers niet de eerste keer dat hij op tv komt deze jaar.Hij verscheen eerder deze jaar op belgische tv in een quiz waarbij de kandidaten moeten overnachten in speciaal gerichte kamer.Hij had heel geniepige trucjes om vooruit te komen in het spel, zeker iemand waarvoor je moet oppassen.

Offline tint

  • Forumlid
Re: Steve [Kandidaat BE]
« Reactie #3 Gepost op: 2-09-2005, 10:56:09 »
iedereen mag het weten...  :P
steve is mijn favoriet!
« Laatst bewerkt op: 2-09-2005, 11:02:08 door tint »

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Steve [Kandidaat BE]
« Reactie #4 Gepost op: 18-09-2005, 23:28:47 »
Steve had mogelijk meer succes gehad met zijn pogingen Remco naar het eiland te krijgen
als hij zijn invloed had aangewend bij de stemming. Een stemadvies te stemmen op Remco ipv. op hemzelf had mogelijk wonderen kunnen doen. ::)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Steve [Kandidaat BE]
« Reactie #5 Gepost op: 18-09-2005, 23:31:32 »
Tja.. het blijft natuurlijk een wedstrijd waarin iedereen toch wil promoveren  ::)

Je hebt gelijk vwb dat het een beetje dubbel is misschien maar aan de andere kant, kennelijk vonden 3 mensen dat hij het echt verdiende om naar Koh Muk te gaan, dan verdient hij dit mi ook  ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Steve [Kandidaat BE]
« Reactie #6 Gepost op: 18-09-2005, 23:49:51 »
..., dan verdient hij dit mi ook  ::jaja::
;D
Met dit begrip verdienen kunnen we binnen deze context nog alle kanten op. :P

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Steve [Kandidaat BE]
« Reactie #7 Gepost op: 19-09-2005, 00:47:45 »
Ik ben er van overtuigt dat Steve een aimable man is en zich in alle eerlijkheid heeft willen opofferen. Maar je kan het ook van een andere kant bekijken.  ::vergroot::  Stel nou eens dat deze actie geheel een strategische zet is. >:D  Gevaarlijk, maar wel gelukt. Het werkt best wel vaak zo. Als je weet dat je goed ligt in de groep kun je het best wagen jezelf op te offeren. Je weet dan al bij voorbaat dat iedereen hard gaat protesteren. Waardoor je jezelf grootmoedig toont en dus blijft en meedoet aan de verkiezing. Je hebt daarmee zo ongelooflijk veel goodwill gekweekt, dat je grote kans maakt om het te winnen en een niveau verder mag gaan.
t'Is slechts een gedachtenspinsel,...maar niets is wat het lijkt tenslotte.....euh.....ow  :o dat was een andere serie geloof ik  ;) ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Steve [Kandidaat BE]
« Reactie #8 Gepost op: 19-09-2005, 00:48:27 »
Zeker strategisch gedacht, en het heeft gewerkt zo zie je maar  :)  ;) alles is mogelijk bij Terra.....Incognita  ::rofl::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Steve [Kandidaat BE]
« Reactie #9 Gepost op: 19-09-2005, 01:09:21 »
Ik ben er van overtuigt dat Steve een aimable man is en zich in alle eerlijkheid heeft willen opofferen. Maar je kan het ook van een andere kant bekijken.  ::vergroot::  Stel nou eens dat deze actie geheel een strategische zet is. >:D  Gevaarlijk, maar wel gelukt. Het werkt best wel vaak zo. Als je weet dat je goed ligt in de groep kun je het best wagen jezelf op te offeren. Je weet dan al bij voorbaat dat iedereen hard gaat protesteren. Waardoor je jezelf grootmoedig toont en dus blijft en meedoet aan de verkiezing. Je hebt daarmee zo ongelooflijk veel goodwill gekweekt, dat je grote kans maakt om het te winnen en een niveau verder mag gaan.
t'Is slechts een gedachtenspinsel,...maar niets is wat het lijkt tenslotte.....euh.....ow  :o dat was een andere serie geloof ik  ;) ::tandpastasmiley::

::rofl::

Ja die gedachte is ook wel bij me opgekomen idd mapel ;) Time will tell I guess maar ik geloof wel dat zijn intentie echt gemeend was hoor op dat moment. Hij lijkt me echt wel iemand die ook impulsief kan handelen uit zijn gevoel als hij erg geraakt wordt door iets of iemand.
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Steve [Kandidaat BE]
« Reactie #10 Gepost op: 19-09-2005, 01:10:39 »
;D
Met dit begrip verdienen kunnen we binnen deze context nog alle kanten op. :P

Tja.. ;D Binnen het concept zoals het door de programmamakers is bedacht wel ja ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Steve [Kandidaat BE]
« Reactie #11 Gepost op: 19-09-2005, 16:29:00 »
strategisch of niet, wat ik zelf trouwens absoluut niet denk, maar dat kan ook mijn blondigheid zijn...

...hij is een eiland verder  ::ok:: ::ok::

and he's cute  :D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Steve [Kandidaat BE]
« Reactie #12 Gepost op: 19-09-2005, 19:58:20 »
mijn favoriete kandidaat ::jaja::

wat ik wel vreemd vond is dat hij eerst 'de zin van de onzin' zegt (over dat opofferen) en het vervolgens zelf wil doen...

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Steve [Kandidaat BE]
« Reactie #13 Gepost op: 20-09-2005, 00:28:05 »
mijn favoriete kandidaat ::jaja::

wat ik wel vreemd vond is dat hij eerst 'de zin van de onzin' zegt (over dat opofferen) en het vervolgens zelf wil doen...

Naja ik denk dat hij er meer op doelde dat hij zo zin kon geven aan zijn aanwezigheid daar. Zoals hij het aan Remco en de 'emo-groep' uitlegde was dat iig zo één van hen (de niet go getters) een kans maakte op promotie. dixit Steve  :-X
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Steve [Kandidaat BE]
« Reactie #14 Gepost op: 20-09-2005, 09:38:14 »
Was Sarah, die tot dan toe als enige van het vasteland naar het eiland was gegaan na de eerste proef, niet ook 'één van hen'?

Daarnaast zou opofferen getalsmatig(2 mensen weg) een nadeel zijn voor de kansen van de overige leden van de 'emo-groep' en dit terwijl met nog 4 kansen( ::)) op promotie die kansen voor minimaal één van dit groepje sws toch heel behoorlijk zijn. De kansen voor een 2e persoon uit deze groep zijn zonder opoffering duidelijk beter. :D.
Concreet: Machteld b.v. zou nauwelijks kans meer hebben om op het eiland te komen zodra Steve zich opofferde voor Remco (zolang stemmen de doorslag blijft geven). Machteld heeft dit natuurlijk niet afgewogen want Machteld zou nooit 'varanentranen' plengen. Haar gevoelens voor Steve overstijgen dit persoonlijk belang volkomen.  ::hug:: ::hug::

Ik vraag me wel af of de naamgeving 'go getters' versus 'emo-groep' niet erg misleidend is. Een score van 2 uit 2 mistaat in geen enkele competitie. Ik ben benieuwd of Remco in de emotionele voetsporen van Steve kan treden. ;D

GO GO EMO !!!  ::rofl::

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Steve [Kandidaat BE]
« Reactie #15 Gepost op: 25-09-2005, 23:27:21 »
Ik vind het wel een beetje sneu voor Steve dat hij alweer terug moest naar het vasteland hoor, had hem nog wel een extra weekje gegund. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline diwa

  • Forumlid
  • BRAM KORTEWEG is een loser
Re: Steve [Kandidaat BE]
« Reactie #16 Gepost op: 4-10-2005, 11:40:29 »
het is ne zageman die twee ,nee drie  gezichten heeft ,zoals ze bij ons zeggen een messenstekker ,niet te vertrouwen die gast ,bahh

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Steve [Kandidaat BE]
« Reactie #17 Gepost op: 4-10-2005, 17:55:24 »
Ik vind Steve wel oké, maar... In aflevering 4 denkt ie eraan zelf op te stappen om Remco te laten promoveren en daarmee ontneemt ie dus ook alle stemmen van zijn emo-groepje).

En nu Pascal opstapt om iemand te laten promoveren, is hij een narcistisch gekrenkte klootzak...  ???

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Steve [Kandidaat BE]
« Reactie #18 Gepost op: 4-10-2005, 17:58:40 »
Ik vind Steve wel oké, maar... In aflevering 4 denkt ie eraan zelf op te stappen om Remco te laten promoveren en daarmee ontneemt ie dus ook alle stemmen van zijn emo-groepje).

En nu Pascal opstapt om iemand te laten promoveren, is hij een narcistisch gekrenkte klootzak...  ???
Steve wilde zich opofferen voor iemand uit het groepje dat de proef had gewonnen, en Pascal offerde zich op voor iemand die de proef niet had gewonnen, that's tha big difference

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Steve [Kandidaat BE]
« Reactie #19 Gepost op: 4-10-2005, 18:18:24 »
Ik vind Steve wel oké, maar... In aflevering 4 denkt ie eraan zelf op te stappen om Remco te laten promoveren en daarmee ontneemt ie dus ook alle stemmen van zijn emo-groepje).

En nu Pascal opstapt om iemand te laten promoveren, is hij een narcistisch gekrenkte klootzak...  ???
Pascal maakt net als Steve eventueel van plan was, gebruik van een gewone spelregel. Iemand die het spel binnen de spelregels speelt valt op zich geen verwijt te maken.
Verder betekent de keuze van Pascal een stem voor Machteld, lid van de 'emo-groep', waar Steve 2 afleveringen geleden nog van zei : "Als er in ieder geval maar iemand uit onze groep naar het eiland gaat."
Steve had trouwens niet echt zelf een kans bij een tweede persoon van de andere groep voor een plaats op het eiland.
Uit het profiel van Steve :
eens goed op mijn bek gaan om hopelijk wat nederiger op te staan, zijn voor mij de belangrijkste redenen om mee te doen aan Terra Incognita
Zonder deze doelstelling had ik toch moeite gehad het gedrag van Steve te begrijpen.  ;D