Auteur Topic: Realitynet in de metamorfose  (gelezen 45857 keer)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Realitynet in de metamorfose
« Reactie #20 Gepost op: 23-08-2005, 20:26:05 »
Citaat
De functie om forums uit te schakelen...zou kunnen. Er is natuurlijk al de mogelijkheid om een categorie dicht te klappen
Ja, maar wanneer het forum wat je wel volgt bij de lopende series staat heb je daar weinig aan. Dan zou de optie die Mapel suggereerde beter werken.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet in de metamorfose
« Reactie #21 Gepost op: 23-08-2005, 22:45:36 »
Ik vind het heel handig, zo kan ik veel beter zien of er in een serie nog nieuwe berichten zijn. Nu zijn er idd wel series waar ik niet/nauwelijks naar kijk die dan in het rijtje staan, maar dat lijkt me niet zo'n groot bezwaar.

En de grote lijst met oudere seizoenen schrik ook mss wel af, maar hij staat wel onderaan, dus als je stopt met scrollen bij de oudere seizoenen zie je ze ook niet! ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Realitynet in de metamorfose
« Reactie #22 Gepost op: 23-08-2005, 22:47:38 »
Op één of andere manier werkt de hele naamgeving nog niet goed.
Ik kwam hier ooit eens binnen via wieisdemol.com. Een domein dat al enkele maanden voor een hardnekkige 404 zorgt. Gelukkig was daar de optie [ip]/widm/, hetgeen nu dus [ip]/wieisdemol/ zou moeten zijn. Echter, dit verplaatst mij naar realitynet.org/category8 of iets dergelijks. Een url waar ik niet ingelogd ben. Ik log vervolgens in, (krijg de standaard realitynet.org layout te zien :S), klik op 'Jouw berichten', moet wèèr inloggen, (tussendoor ook weer op 'Jouw berichten' klikken) klik op een onderwerp naar keuze, blijf ingelogd, ga naar pagina 2 van dat topic, weer uitgelogd... Ik heb me vandaag een stuk of 8 keer opnieuw in moeten loggen, het lijkt alsof ik telkens naar een ander domein wordt gestuurd. En de hele tijd die PHPSESSID in mijn adresbalk irriteert mij ook behoorlijk. Moet dat echt? Als ik het weg haal ben ik weer uitgelogd en als ik weer inlog staat dat kreng er weer. Vanmiddag stond het er zelfs 2 keer tegelijk. Ik hou ervan dit forum altijd open te houden in een apart tabje, maar als daar elke dag een extra PHPSESSID bijkomt, wordt dat lastig. Gevolg zal zijn dat ik hier veel minder ga komen (ja, enkel en alleen omdat er een schreeuwerige, onoverzichtelijke url in mijn adresbalk staat). En dat kan nooit de bedoeling zijn...
The British are not impressed.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Realitynet in de metamorfose
« Reactie #23 Gepost op: 23-08-2005, 22:49:03 »
En werkelijk waar, ik klik op Verzenden; mijn bericht wordt gepost en ik wordt weer uitgelogd :(
The British are not impressed.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet in de metamorfose
« Reactie #24 Gepost op: 23-08-2005, 22:52:28 »
Wordt aan gewerkt Daedalus, niet wanhopen! :D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Realitynet in de metamorfose
« Reactie #25 Gepost op: 24-08-2005, 10:54:00 »
Ik was dat dagboek van die aspirant deelnemer aan het lezen en wilde even op een profiel klikken van iemand die reageerde en dan kom ik op het hoofdforum terecht ipv het profiel. Alleen als diegene toevallig online is en ik klik in het infocenter op diens naam gaat t goed.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet in de metamorfose
« Reactie #26 Gepost op: 24-08-2005, 13:10:38 »
Ik was dat dagboek van die aspirant deelnemer aan het lezen en wilde even op een profiel klikken van iemand die reageerde en dan kom ik op het hoofdforum terecht ipv het profiel. Alleen als diegene toevallig online is en ik klik in het infocenter op diens naam gaat t goed.

Zelfde fout had ik net ook. Met de volgende link:

http://terraincognita.realitynet.org/forum/index.php?action=profile;u=9218

gaat het dus niet goed.
« Laatst bewerkt op: 24-08-2005, 13:14:53 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Realitynet in de metamorfose
« Reactie #27 Gepost op: 24-08-2005, 14:56:44 »
Wordt aan gewerkt Daedalus, niet wanhopen! :D
Ok dan. Gelukkig gaat inloggen met Opera wel snel (CTRL + Enter)...
The British are not impressed.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Realitynet in de metamorfose
« Reactie #28 Gepost op: 25-08-2005, 22:40:16 »
Daedalus, als het goed is zijn een hoop problemen van de afgelopen dagen inmiddels gefixt. In- en uitloggen op het forum en de rest van de site zijn inmiddels weer helemaal losgekoppeld en de inlogproblemen zouden nu als het goed is opgelost zijn. Mocht dat niet het geval zijn, laat het me weten.

Voor een ieder die liever de boardindex pagina (overzichtspagina van het forum) met een gelijkblijvend thema bekijkt, is het nu mogelijk om het thema van je voorkeur in je profiel in te stellen. Ga naar , selecteer 'Realitynet' en stel het thema van je voorkeur in. Dit heeft overigens geen invloed op de forums van de dochtersites, die blijven in hun eigen thema.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet in de metamorfose
« Reactie #29 Gepost op: 25-08-2005, 22:45:57 »
Voor een ieder die liever de boardindex pagina (overzichtspagina van het forum) met een gelijkblijvend thema bekijkt, is het nu mogelijk om het thema van je voorkeur in je profiel in te stellen. Ga naar , selecteer 'Realitynet' en stel het thema van je voorkeur in. Dit heeft overigens geen invloed op de forums van de dochtersites, die blijven in hun eigen thema.
Ah, helemaal geweldig! ::ok:: ::bravo::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Realitynet in de metamorfose
« Reactie #30 Gepost op: 26-08-2005, 02:35:37 »
Naar idee van Castor & Pollux is de 'Oudere Seizoenen'-categorie voor gasten standaard ingeklapt. Thx voor de suggestie ::ok::
« Laatst bewerkt op: 26-08-2005, 03:04:38 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Realitynet in de metamorfose
« Reactie #31 Gepost op: 26-08-2005, 15:09:24 »
Wat ik bij de pool heb, telt ook voor alle andere dingen die nieuw zijn op de diverse sites, zoals het dagboek van de aspirant deelnemer. Als ik er op klik krijg ik de melding dat de pagina niet bestaat. Alleen als ik het achterste gedeelte achter www.realitynet.org plak kan ik er in, dus zonder expeditierobinson of terraincognita in de link.

En bij het inloggen op de site: een melding dat mn naam opnieuw moet of de melding dat ik 5 sec moet wachten, terwijl ik kan zien dat ik ingelogd ben.

Verder is ie mooi  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 26-08-2005, 15:13:09 door Megan »
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Realitynet in de metamorfose
« Reactie #32 Gepost op: 26-08-2005, 16:35:48 »
Megan, het is me nog niet gelukt je probleem te reproduceren. Wel heb ik er net een bug uitgehaald die met dit probleem te maken zou kunnen hebben. Is het probleem inmiddels voor je opgelost?
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Realitynet in de metamorfose
« Reactie #33 Gepost op: 26-08-2005, 16:48:38 »
Nee, heb het geprobeerd, alleen via die omweg lukt het.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet in de metamorfose
« Reactie #34 Gepost op: 26-08-2005, 16:56:12 »
Hmm ik heb hetzelfde probleem vandaag. Het werkte de voorbije week wel gewoon.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Realitynet in de metamorfose
« Reactie #35 Gepost op: 26-08-2005, 16:59:18 »
En bij het inloggen op de site: een melding dat mn naam opnieuw moet of de melding dat ik 5 sec moet wachten, terwijl ik kan zien dat ik ingelogd ben.

Same here.
2024: wie is de Mol?

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Realitynet in de metamorfose
« Reactie #36 Gepost op: 26-08-2005, 17:10:19 »
Robbie of Megan hebben jullie een link die niet werkt, heb van alles geprobeerd, maar ik kan niets vinden namelijk.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet in de metamorfose
« Reactie #37 Gepost op: 26-08-2005, 17:18:07 »
ik heb ook af en toe problemen met het inloggen en links, precies hetzelfde als bij Megan eigenlijk

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Realitynet in de metamorfose
« Reactie #38 Gepost op: 26-08-2005, 17:21:31 »
Robbie of Megan hebben jullie een link die niet werkt, heb van alles geprobeerd, maar ik kan niets vinden namelijk.

deze is via de poolpagina en werkt niet:

http://www.expeditierobinson.net/index.php?p=er6-pool

deze is mijn eigen knipsel en werkt wel:

http://www.realitynet.org/index.php?p=er6-pool
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Realitynet in de metamorfose
« Reactie #39 Gepost op: 26-08-2005, 17:32:47 »
Ah, natuurlijk, op die manier. Het DNS probleem ;D

* Compuart neemt er weer es een duik in.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.