Poll

Wie mag van jou winnen?

Irene & Marcus
5 (45.5%)
Jim & Julie
6 (54.5%)

Totaal aantal stemmen: 11

Auteur Topic: Dancing with the stars  (gelezen 8841 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing with the stars
« Reactie #20 Gepost op: 30-08-2005, 22:36:32 »
Nou ja, ik vond haar niet zo geweldig dansen eerlijk gezegd. Ze bewoog zich heel stijf en er kon geen lachje vanaf. Maar de jury had daar duidelijk 'n andere mening over, want anders had ze niet zoveel punten gekregen. En dan zie je dus maar weer dat de kijkers heel anders kunnen stemmen. Nu is 't in haar geval zo geweest dat mensen haar niet afgerekend hebben op haar prestatie, maar meer op de persoon gekozen hebben. 'n Jim of Koert-Jan is natuurlijk veel populairder dan haar.'t publiek stemt dus denk ik meer op wie ze leuk vinden en daarmee doen de punten van de deskundige jury (nou ja deskundig, soms twijfel ik toch wel wat aan hun 'deskundige' commentaar  ;) ) er dus eik niet toe.  :-\\

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Dancing with the stars
« Reactie #21 Gepost op: 31-08-2005, 09:48:22 »
hmmh nah dan moeten ze der eigenlijk allemaal van die ans markus bejaardne neerzetten, want dan kan er geen voorkeur zijn voor jonge gasten  ::tandpastasmiley::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing with the stars
« Reactie #22 Gepost op: 31-08-2005, 10:16:22 »
Ik heb het niet gezien, was vrijdagavond niet thuis en was t vergeten op te nemen, helaas. Maar dat Ann Markus eruit ligt vind ik niet zo erg. Vorige keer was ik ook verbaasd dat ze zulke hoge punten kreeg, vond het wel aardig, maar niet bijzonder goed. Een grote achterban (zoals bijv. een Jim wel heeft) heeft ze niet, dus dat ze eruit ligt, verbaasd me niks.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing with the stars
« Reactie #23 Gepost op: 31-08-2005, 12:10:05 »
Ik was eigenlijk wel verbaast dat ze eruit ging...ik vond haar wel stijl hebben, maar ja ik ben maar een leek en vond het dansen van bijvoorbeeld Joris Lutz weer erg grappig ::rofl::
Het verbaast me dus ook niet dat hij wel door mocht gaan ook al denkt de vakjury daar heel anders over...het publiek ziet graag een grappenmaker tussen de serieuzere koppels en hij is zeker goed genoeg als grappenmaker... ;D

maar ik sta wel versteld van de danscapaciteiten van onder andere Jim en Inge de Bruijn...wow wat een lijf heeft die Inge toch ook he... ;)

De afvaller voor komende week wordt volgens mij Inge iepenburg...ik vind haar dansen ook niet aantrekkelijk om naar te kijken, maar misschien ligt dat ook aan de persoon, want net als Irene van der Laar, is zij niet de favoriete persoon die ik nu graag zie op tv ::schaam::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Dancing with the stars
« Reactie #24 Gepost op: 3-09-2005, 21:29:14 »
oooww wat is die Jim veranderd  ::ok:: wat een schatje, en dat dansen  ::love::

ook grappig dat ie anderhalf keer haar is  :)

was de eerste keer dat ik t zag, vond hun er wel bovenuit springen, ben benieuwd wie er dan uitgaat  ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing with the stars
« Reactie #25 Gepost op: 3-09-2005, 21:53:09 »
ik vond het weer helemaal top...prachtige dansen al snap ik eerlijk gezegd niet dat Joris er nog in zit, want ik vind hem toch minder dan de rest, maar ja het zal zijn charme wel zijn wat hem keer op keer weer een ronde doet verder komen ;)

maar Jim en Julie sprongen er vandaag zeer zeker bovenuit...helemaal top wat zij presteerden ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing with the stars
« Reactie #26 Gepost op: 3-09-2005, 21:57:19 »
Jim was echt zo goed :D

Vond het wel raar trouwens dat de jury Joris goed commentaar gaf, maar wel 4 x een 6 gaf...

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Dancing with the stars
« Reactie #27 Gepost op: 3-09-2005, 23:01:53 »
Ik vind het echt leuK!

Jim kan echt beter dansen dan verwacht joh...
Some light in your eyes...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing with the stars
« Reactie #28 Gepost op: 4-09-2005, 21:04:18 »
Jim was erg goed, samen met Inge de Bruijn ::ok:: Ik vind Irene vd Laar nog steeds niks :-\\, maar dat komt waarschijnlijk omdat zo lang is. Koert-Jan de Bruijn mag er nou wel uit, ik vond onze blauwharige kok beter, maar die heeft geen achterban en Koert-Jan (GTST fans) blijkbaar wel, jammer.

ik vond het weer helemaal top...prachtige dansen al snap ik eerlijk gezegd niet dat Joris er nog in zit, want ik vind hem toch minder dan de rest, maar ja het zal zijn charme wel zijn wat hem keer op keer weer een ronde doet verder komen ;)


Heel raar, want ik vond het best aardig, ik vond m beter dan Koert-Jan en Inge Iepenburg.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing with the stars
« Reactie #29 Gepost op: 5-09-2005, 06:31:46 »
Jim was erg goed, samen met Inge de Bruijn ::ok:: Ik vind Irene vd Laar nog steeds niks :-\\, maar dat komt waarschijnlijk omdat zo lang is. Koert-Jan de Bruijn mag er nou wel uit, ik vond onze blauwharige kok beter, maar die heeft geen achterban en Koert-Jan (GTST fans) blijkbaar wel, jammer.

Heel raar, want ik vond het best aardig, ik vond m beter dan Koert-Jan en Inge Iepenburg.

Okay...hij was beter dan voorgaande keren, maar ikzelf krijg toch wel steeds meer het idee dat ik naar een "clown" zit te kijken...zijn houding is meer clownesk dan dat hij serieus is vind ik, maar ook dat kan erg vermakelijk zijn om naar te kijken...Maar gelijk heb je wanneer je zegt dat Inge Iepenburg en Koert-jan er nu ook wel uit mogen ::jaja::

...Tja en dan Irene van de Laar...ik kan dat mens gweqwoonlijk al niet zien met die overdreven maniertjes, dus laat staan dat ik haar leuk vind dansen ::schaam::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Innervision

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing with the stars
« Reactie #30 Gepost op: 5-09-2005, 15:45:15 »
Ik vind er eigenlijk niet zoveel aan..  ::)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Dancing with the stars
« Reactie #31 Gepost op: 12-09-2005, 15:53:23 »
leuk om te volgen, maar niet elke week is dat zo
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing with the stars
« Reactie #32 Gepost op: 16-09-2005, 23:52:26 »
Heb vandaag pas afl. 4 gezien. Joris was weer goed, kreeg nu ook eindelijk eens hoge punten en ook Koert-Jan en met name Irene verbaasde me. Ik vond Inge de Bruijn ook best goed, Jim ook, maar die dans past niet bij m. Daarom niet meer dan logisch dat Inge Iepenburg is afgevallen.

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dancing with the stars
« Reactie #33 Gepost op: 18-09-2005, 22:58:58 »
Who is out..?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing with the stars
« Reactie #34 Gepost op: 18-09-2005, 23:54:49 »
Koert-Jan de Bruijn. Eindelijk, al deed ie het bij de eerste dans niet slecht. Maar de andere 4 waren beter. ::jaja::

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dancing with the stars
« Reactie #35 Gepost op: 21-09-2005, 10:03:19 »
Dan mag Joris erna uit ::zwaai::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Dancing with the stars
« Reactie #36 Gepost op: 23-09-2005, 09:34:41 »
Ik heb het niet gezien, maar denk wel dat het terecht is dat Koert-Jan weg is...Inge en Jim zijn goed :D
Some light in your eyes...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing with the stars
« Reactie #37 Gepost op: 23-09-2005, 19:39:55 »
Jim en Inge zijn idd 't beste.  ::ok:: De finale zal wel tussen die 2 gaan en ik hoop gewoon dat Jim dan wint. Gewoon om 't feit dat niemand ooit gedacht zou hebben dat zo'n jonkie, die bij Idols echt niet goed kon dansen, zo'n goede danser kon worden met de juiste training.  ;D

Ik hoop dat morgen Joris moet vertrekken, want hij is gewoon echt minder goed als de rest. Oke zijn kop tijdens 't dansen is wel hilarisch, maar 't gaat nu eenmaal om de danspasjes.  ;)

Ik vind 't concept van 't programma trouwens echt geweldig.  :D ::ok:: Ik hoop dat ze er volgend jaar mee door gaan met andere BN-ers.  ::jaja::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing with the stars
« Reactie #38 Gepost op: 23-09-2005, 21:03:06 »
Ik vind 't concept van 't programma trouwens echt geweldig.  :D ::ok:: Ik hoop dat ze er volgend jaar mee door gaan met andere BN-ers.  ::jaja::

Dathoop ik dus ook...ik mag graag naar dansen kijken, kan er zelf geen biet van, maar ikg eneit er volop van en ik vind het geweldig hoe ze het er allemaal vanaf brengen. ::bravo:: ::ok:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing with the stars
« Reactie #39 Gepost op: 24-09-2005, 23:12:21 »
Was weer leuk vanavond!  :D

Ik ben blij dat Joris er nu eindelijk uitligt. Hij kon echt niet aan Inge, Jim en Irene tippen. Ik vond 'm vanavond nog slechter dan al die andere weken. Dus echt terecht dat hij eruit ligt.

De anderen waren erg goed allemaal.  ::ok::  Ik vond die tienen voor Irene wel wat overdreven moet ik zeggen. Ze deed 't erg goed ja, maar om nu gelijk te zeggen dat 't helemaal perfect was? Dat zeg je immers met 'n 10 vind ik. En ook dat ze wel wedstrijden kon gaan dansen vond ik wat overdreven eerlijk gezegd.  :-\\

Ik ben echt benieuwd wie er volgende week nog uitmoet. De overgebleven paren zijn duidelijk aan elkaar gewaagd. 't gaat hangt af van de dansen die ze moeten doen denk ik. Jim is duidelijk wat minder bij de ballroom-dansen, dus als ze die veel krijgen, wordt 't moeilijk voor hem. Maar als er meer latin is, dan weet ik echt niet welke kant 't op gaat. Ik kan bijna niet wachten tot volgende week zaterdag!  ;)