Poll

Wie mag van jou winnen?

Irene & Marcus
5 (45.5%)
Jim & Julie
6 (54.5%)

Totaal aantal stemmen: 11

Auteur Topic: Dancing with the stars  (gelezen 8842 keer)

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dancing with the stars
« Reactie #40 Gepost op: 8-10-2005, 15:08:42 »
Vandaag is toch de finale?

Ik ben iig voor Jim hoor  ::jaja::
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing with the stars
« Reactie #41 Gepost op: 8-10-2005, 16:30:43 »
ik ook ;)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Dancing with the stars
« Reactie #42 Gepost op: 8-10-2005, 18:37:03 »
Vandaag is toch de finale?


De spannende finale tussen Jim & Julie en Irene & Marcus zie je zaterdag 15 oktober. De week vooraf aan de eindstrijd kijken we terug op Dancing with the Stars en we kijken natuurlijk ook vooruit naar de finale. (rtl.nl)
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: Dancing with the stars
« Reactie #43 Gepost op: 12-10-2005, 11:05:31 »
Marcus van Teijlingen is van onze dansschool! Dus ik hoop zeker dat hij en Irene winnen! Wij hebben geen kabel/schotel, moet dus alles nakijken op de site van rtl4. Maar het blijft er even leuk om!
JJF

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Dancing with the stars
« Reactie #44 Gepost op: 19-11-2005, 09:52:39 »
Deelnemers Dancing with the stars bekend
--------------------------------------------------------------------------------
Op RTL 4 werden gisteren de deelnemers van Dancing with the stars op oudejaarsavond bekend gemaakt. Op 31 december wordt een speciale aflevering van de danscompetitie uitgezonden.

Geïnspireerd op dit dansprogram- ma, dat ruim 2,7 miljoen kijkers trok tijdens de finale, gaf ex-Idol Jim overigens een éénmalig concert op maandag 31 oktober. Op zondag 20 november wordt een registratie van het concert tussen 15.30 uur en 16.30 uur uitgezonden bij RTL 4.

Aan de oudejaarsspecial van Dancing with the stars doen acht bekende Nederlanders mee. De deelnemers zijn: presentatrice Catherine Keyl, zanger Ernst Daniël Smid, soapactrice Lieke van Lexmond, acteur Bas Muijs, coureur Christijan Albers, model Tatjana Simic, presentatrice Marit van Bohemen en illusionist Hans Klok. De bekende Nederlanders worden allen gekoppeld aan een danspartner. De oudejaarspecial wordt uiteraard enkele dagen van te voren opgenomen.

mediakrant.web-log.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Eefjuhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing with the stars
« Reactie #45 Gepost op: 19-11-2005, 11:35:17 »
 :o niet ernst daniel smidt... ::ohno::

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Dancing with the stars
« Reactie #46 Gepost op: 11-12-2005, 13:55:13 »
een soortgelijk programma:

Irene van der Laar in Dansduel
--------------------------------------------------------------------------------
Irene van der Laar is vaanvond te zien als presenta- trice van Dansduel, waarin de Nederlandse danstop in drie shows tegen elkaar strijdt. Onder het toeziend oog van de jury gaan telkens twee showdansparen in verschillende categorieën een dansduel met elkaar aan.

De finaleuitzending is op eerste kerstdag. "Ik had dit natuurlijk nooit verwacht", aldus Van der Laar over het dansgeweld. "Ik wil mezelf geen amateur noemen, dat zijn mensen die echt wedstrijden dansen. Maar volgens de jury zou ik me in die categorie wel kunnen handhaven, dat vond ik een prachtig compliment."

Kandidatenwerving voor het succesvolle Dancing with the stars was moeilijk. "Heel veel collega's zeiden nee, uit angst publiekelijk af te gaan. Zelf heb ik ook getwijfeld. Ik was erg onzeker, maar op een gegeven moment besefte ik. Ik hou van dansen, ik heb vroeger ook bij een dansschool gedanst, dit past bij me. En nu denk ik, dat dansen is zo lekker, was ik er maar eerder mee begonnen! Datzelfde geldt eigenlijk voor piano spelen. Ik speelde vroeger niet onverdienstelijk, maar in mijn puberjaren ben ik ermee gestopt. Ik was geen Wibi Soerjadi geworden, maar ik had misschien best kunnen optreden af en toe. Dat is best jammer, denk ik nu."

Haar eigen bevindingen als danseres kwamen haar bij de presentatie van ‘DansDuel’ wel van pas, zegt ze. "Het is sowieso veel leuker presenteren als je veel affiniteit hebt met het programma. Daarbij weet ik wat de dansers doormaken, daar kan ik dan weer beter op inspringen." GPD


Dansduel, vanavond tussen 20:00 en 21:00 bij RTL 4
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Dancing with the stars
« Reactie #47 Gepost op: 11-12-2005, 14:00:32 »
Ernst Daniël Smid: 'Ik ben kapot'
--------------------------------------------------------------------------------
Op oudejaarsavond zendt RTL 4 een special uit van Dancing with the stars. "Ik ben kapot", vertelt Ernst Daniël Smid, één van de deelnemers. "Echt gesloopt. Ik denk dat Catherine Keyl en ik buiten de categorie zullen vallen, maar wij zullen verrassend toeslaan."

Tajana Simic doet ook mee. "Het is niet zo'n alledaags ding van mij, maar wat ik wel in me heb is het spelen met de camera, met het publiek. Godzijdank, dat is al jaren mijn werk."

Ook soapacteur Bas Muijs maakt zijn opwachting. "Het gaat goed, maar we hebben er dan ook al veertig uur trainig inzitten, dus dan mag het ook wel een keer. Ik vind het vooral erg leuk. Ik denk dat onze grootste concurrent Lieke van Lexmond is met haar partner. Die hebben we ook al zien dansen en die doen het erg goed, maar concurrenten zijn er om uit te schakelen." (SBS/RTL)
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dancing with the stars
« Reactie #48 Gepost op: 13-03-2007, 20:11:46 »
Kandidaten van het derde seizoen zijn bekend:
Bart Chabot
Aukje van Ginneken
Martijn Krabbé
Fabiënne de Vries
Lodewijk Hoekstra
Nikkie Plessen
Bob de Jong
Helga van Leur
Christophe Haddad
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.