Auteur Topic: Wat vindt jij van de Presentatoren Bridget Maasland en Ruud de Wild?  (gelezen 5082 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Hier kan je alles kwijt,wat je vindt van de presentatoren Bridget Maasland en Ruud de Wild

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vindt jij van de Presentatoren Bridget Maasland en Ruud de Wild?
« Reactie #1 Gepost op: 24-08-2005, 17:27:53 »
Ik mag zowel Ruud als Bridget wel, ik heb alleen m'n twijfels over Ruud op TV, hij is veel leuker op de radio. Maar ik wacht af ::ok::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat vindt jij van de Presentatoren Bridget Maasland en Ruud de Wild?
« Reactie #2 Gepost op: 24-08-2005, 18:18:21 »
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Bridget alleen van naam ken. Ruud is leuk, en zeer geschikt voor Big Brother denk ik  ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wat vindt jij van de Presentatoren Bridget Maasland en Ruud de Wild?
« Reactie #3 Gepost op: 24-08-2005, 20:04:47 »
Ik denk dat het even wennen is maar , ik denk dat ze het wel leuk gaan presenteren ben ik overtuigd van  ::jaja:: :)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wat vindt jij van de Presentatoren Bridget Maasland en Ruud de Wild?
« Reactie #4 Gepost op: 24-08-2005, 22:24:42 »
Profiel Ruud de Wild

Leeftijd 36 jaar
Beroep DJ, VJ, presentator
Bekend van‘Wild in het Weekend’ bij Radio 538,
diverse muziekprogramma’s bij TMF en BNN
Ruud de Wild wordt op 24 april 1969 geboren in Hilversum. Hij is de op één na jongste herrieschopper in een gezin met 11 kinderen. Als hij al zo’n twintig jaar op zijn benen staat, neemt hij het wijze besluit iets te doen met zijn liefde voor muziek. Hij krijgt een baantje bij de AVRO als assistent van een DJ en wordt na zes jaar als producer bij Radio 538 aangenomen. Al snel wordt hij hier diskjockey en blijkt hij zijn draai gevonden te hebben: zijn programma's ‘The Jungle’ en ‘Wild in het Weekend’ zijn een groot succes.

Drieënhalf jaar later begint Ruud zijn tv-carrière als VJ bij TMF. Ruim drie jaar later zet hij deze voort als presentator bij BNN. Na een paar maanden presenteert hij daar ook zijn eigen radioprogramma en met ingang van september 1999 is Ruud iedere maandag tot en met vrijdag op 3FM te horen.

In 2004 besluit Ruud de Publieke Omroep te verruilen voor het oude, vertrouwde commerciële nest. Ruud gaat terug naar Radio 538, waar hij ooit zijn radiocarrière begon. Vanaf 14 juni 2004 is Ruud met zijn Ruuddewild.nl van maandag tot en met donderdag tussen 16.00 en 19.00 uur te beluisteren op Radio 538. En vanaf 28 augustus presenteert hij met Bridget Maasland de vijfde editie van Big Brother.


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wat vindt jij van de Presentatoren Bridget Maasland en Ruud de Wild?
« Reactie #5 Gepost op: 24-08-2005, 22:25:58 »
Profiel Bridget Maasland

Leeftijd 30 jaar
Bekend van O.A. VJ voor TMF, BNN at Work, De Nationale IQ-Test,
BNN Docu: De Wereld Van..., Lijst 0 met Katja Schuurman,
Robot Wars, Neuken Doe Je Zo & BNN Family
Met een TV-producer als vader en een visagiste als moeder, ligt Bridgets carrière op 9 november 1974 eigenlijk al vast. Een baan bij de televisie, het liefst als cameravrouw of regisseuse, is iets waar Bridget van jongs af aan over droomt. Dankzij haar moeders werk als visagiste en model, komt Bridget in aanraking met de wereld van de mode. Haar talent levert haar op jonge leeftijd al een aantal succesvolle modelopdrachten op.

Als een opleiding tot cameravrouw toch niet de juiste keuze blijkt besluit Bridget zich meer toe te leggen op haar modellenwerk. Maar na een hectische modellentijd in Barcelona komt ze tot de conclusie dat ze iets anders wilt. Na een aantal televisieklussen wordt ze in 1996 aangenomen als VJ voor de jonge muziekzender The Music Factory.

Na ruim vier jaar als VJ gewerkt te hebben besluit Bridget van koers te veranderen. Voor de zender BNN presenteert ze onder andere het BNN reis-/werkprogramma BNN at Work waarvoor ze een aantal weken naar Australië (2000), Canada (2001), verschillende landen in Europa (2002), The Caribbean en Azië vertrekt waar ze de meest uiteenlopende baantjes uitprobeerde. Daarnaast presenteert ze onder andere de programmaserie De Nationale Test, het politieke programma Lijst 0, samen met Katja Schuurman, De Hoofdprijs, Neuken Doe Je Zo; een recht-voor-z’n-raap programma over seks en deed ze mee aan de BNN Family. In augustus 2005 maakt Bridget de overstap naar tv-zender Talpa. Voor deze zender gaat Bridget verschillende programma’s maken. Samen met Ruud de Wild, die na TMF en BNN opnieuw haar collega is, zal ze de presentatie op zich nemen van Big Brother 5.


Offline Rickiejj

  • Forumlid
Re: Wat vindt jij van de Presentatoren Bridget Maasland en Ruud de Wild?
« Reactie #6 Gepost op: 25-08-2005, 14:14:42 »
Van Bridget weet ik wel zeker dat ze het heel leuk, en ook bijdehand zal gaan presenteren. Ik heb heel veel BNN gekeken, en ik vind haar wel bij de beste 3 presentatrices van NL horen. Ruud vind ik wat beter overkomen op de radio, maar misschien doet hij BB wel heel goed.

Offline Innervision

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vindt jij van de Presentatoren Bridget Maasland en Ruud de Wild?
« Reactie #7 Gepost op: 7-09-2005, 10:38:55 »
Ik vind dat ze echt leuk presenteren hoor..
:)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Wat vindt jij van de Presentatoren Bridget Maasland en Ruud de Wild?
« Reactie #8 Gepost op: 7-09-2005, 13:35:34 »
ik vind ruud een goede en leuke presentator, bridget is er volgens mij bijgezet voro de kijkcijfers
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vindt jij van de Presentatoren Bridget Maasland en Ruud de Wild?
« Reactie #9 Gepost op: 7-09-2005, 23:20:46 »
Ze zijn allebei wel erg leuk als presentator.  ::tandpastasmiley:: vind bridget helemaal super.  ::tandpastasmiley::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vindt jij van de Presentatoren Bridget Maasland en Ruud de Wild?
« Reactie #10 Gepost op: 14-09-2005, 18:05:01 »
Ruzie Ruud en Bridget

Showbizzbronnen vreesden er al voor en volgens de Story is het er inderdaad van gekomen. De bom tussen de BB-presentatoren is gebarsten! Al vanaf het begin zouden de twee zich al kibbelend door de opnames heen zwoegen en meer tégen dan mét elkaar werken, hetgeen vorige week tot slaande ruzie zou hebben geleid. Volgens de bron is het voornamelijk Bridget die de presentatiekwaliteiten van Ruud in twijfel trekt: "Vanf het moment dat ze gehoord heeft dat ze NSE voorlopig niet gaat presenteren, is het hommeles. In eerste instantie zag ze Big Brother als een leuk extraatje. Doordat ze nu minder te doen heeft dan verwacht, stort ze zich meer op BB dan Ruud lief is."

Gelezen op Mediawatchers!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wat vindt jij van de Presentatoren Bridget Maasland en Ruud de Wild?
« Reactie #11 Gepost op: 14-09-2005, 18:18:30 »
Dankje wel Langkousonline  ::ok::  :)

Offline ineke900

  • Forumlid
Re: Wat vindt jij van de Presentatoren Bridget Maasland en Ruud de Wild?
« Reactie #12 Gepost op: 12-10-2005, 12:51:11 »
Hier kan je alles kwijt,wat je vindt van de presentatoren Bridget Maasland en Ruud de Wild
::bravo::