Auteur Topic: Bewoner Lieske ( werd uiteindelijk 3e )  (gelezen 20725 keer)

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #20 Gepost op: 22-09-2005, 23:37:00 »
Grote kans dat ze er volgende week uit gaat...
Dit zit er dik in dat ze het huis moet verlaten..
Sorry maar helaas..

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #21 Gepost op: 23-09-2005, 00:34:05 »
Heej Lies
Ik vind je gewoon nog steeds een topwijf, laat die andere bewoners maa rlullen, jij bent toch veel populairder dan zon chantal ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #22 Gepost op: 23-09-2005, 09:32:05 »
Ik vind Lieske juist wel leuk :) Hoop niet dat ze er donderdag uit moet, maar vrees toch wel het ergste!
Some light in your eyes...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #23 Gepost op: 23-09-2005, 11:15:56 »
Ze zal toch van tevoren wel gezegd moeten hebben waar ze allemaal allergisch voor is? Dan snap ik niet dat BB ze een hele week pindakaas geeft. :-/
The British are not impressed.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #24 Gepost op: 23-09-2005, 22:34:04 »
Nu blijkt dus inderdaad dat Lieske meerdere keren voor BB begon heeft aangegeven dat ze allergisch is voor pindakaas. BB weigert haar iets anders te geven (maakt volgens mij niks uit of ze pindakaas of chocoladepasta krijgt). Ik vind dit dus echt hoogst schandalig. De gezondheid van de bewoners mag nooit in het geding komen. Tanja wordt ontzien, logisch, zij moet goede voeding hebben voor het kind (los van dat ze zelf 8 maanden is blijven roken). Dan kunnen ze echt niet Lieske de keus geven òf alleen brood met ui of een week met eczeem rondlopen. Ze heeft nu, na één dag al rode bultjes.
Stiekem hoop ik dat ze over 4 dagen hyperventilerend en in coma in bad wordt aangetroffen, dan kan Talpa nog lachen.
The British are not impressed.

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #25 Gepost op: 24-09-2005, 19:34:25 »
Nu blijkt dus inderdaad dat Lieske meerdere keren voor BB begon heeft aangegeven dat ze allergisch is voor pindakaas. BB weigert haar iets anders te geven (maakt volgens mij niks uit of ze pindakaas of chocoladepasta krijgt). Ik vind dit dus echt hoogst schandalig. De gezondheid van de bewoners mag nooit in het geding komen. Tanja wordt ontzien, logisch, zij moet goede voeding hebben voor het kind (los van dat ze zelf 8 maanden is blijven roken). Dan kunnen ze echt niet Lieske de keus geven òf alleen brood met ui of een week met eczeem rondlopen. Ze heeft nu, na één dag al rode bultjes.
Stiekem hoop ik dat ze over 4 dagen hyperventilerend en in coma in bad wordt aangetroffen, dan kan Talpa nog lachen.
::ohno:: ::niet-ok::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #26 Gepost op: 24-09-2005, 19:54:06 »
Ik zou in hongerstaking gaan als ik haar was.
The British are not impressed.

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #27 Gepost op: 25-09-2005, 05:38:22 »
Willen ze Lieske soms extra tarten of zo? Dat is toch raar dat ze haar niet iets anders op haar brood geven? Kan moeder-overste-Tanja haar niet iets geven van haar rantsoen? Die krijgt toch zeker wel andere dingen nog voor op brood  ???
En inderdaad toen met dat geld, dat ze het in die koffer had verstopt en dat BB dan gaat lopen zieken van 'koffers inleveren', en later weer die kasten. Rare zooi. Wilden er zeker van zijn dat het geld gewoon weer terug bij BB kwam denk ik  >:(
Andere bewoners krijgen het lang zo moeilijk niet tijdens hun geheime opdrachten.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #28 Gepost op: 30-09-2005, 14:41:34 »
Ik ben het weer met je eens pilgrim, ze is een beetje bart uit BB 1, die werd ook consequent genomineerd maa roverleefde keer op keer door de steun vna eht publiek, ik dnek dat ze nog weleens ver zou kunnen komen
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #29 Gepost op: 1-10-2005, 03:00:45 »
ik dnek dat ze nog weleens ver zou kunnen komen

Dat zou echt heel leuk zijn  ::ok::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #30 Gepost op: 5-10-2005, 15:30:09 »
Lieske is hedenmiddag gewond geraakt. Naar het schijnt gooide Joost een bal naar haar en toen ze die wilde vangen verdraaide ze haar knie. Een andere versie is dat Joost veel te lomp met haar is omgegaan. Uiteindelijk is de dokter erbij gekomen om Lieske te verzorgen. Ze zal wellicht niet mee kunnen doen met het volbrengen van de weekopdracht, de bewoners zullen de keten iets uit elkaar moeten trekken.
The British are not impressed.

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #31 Gepost op: 6-10-2005, 21:29:04 »
Ik vindt het erg leuk voor Lieske dat ze dit keer niet genomineert is..   ::jaja:: ::ok::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #32 Gepost op: 6-10-2005, 21:46:39 »
Ja, absoluut. Ze begint zo'n beetje mijn nieuwe favoriet te worden (als ze nou eens op zoek gingen naar een leuke jongen voor háár... ;)).
The British are not impressed.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #33 Gepost op: 7-10-2005, 14:18:24 »
Lieske, je doet het super! Ga zo door! ::bravo::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #34 Gepost op: 13-10-2005, 00:46:51 »
Lieske is nu echt zichzelf en ze begint steeds leuker over te komen. Goed bezig!  ::ok::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #35 Gepost op: 20-10-2005, 11:50:58 »
Die verhalen over haar studentleventje beginnen me echt..  :-X
Ze zit het soms echt in geuren en kleuren te vertellen hoe leuk haar leventje is..
Het wordt tijd dat ze wakker wordt en kennis maakt met de rest van de wereld waarin ze leeft..
Op naar Timboektoe..

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #36 Gepost op: 20-10-2005, 16:28:56 »
Ik vind het wel meevallen hoor Plienke.
En laten we wel zijn; dat is Lieske haar leven tot nu toe geweest. Maar als ik zie hoe zorgzaam ze is naar de anderen toe geloof ik wel dat ze wel weet wat er in de wereld speelt. Misschien niet alles maar dat geeft toch niet? Ze is nog jong. Dat komt vanzelf wel. En hoe leuk is het trouwens om te weten wat er in de wereld om gaat

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #37 Gepost op: 21-10-2005, 10:53:18 »
hehe idd pilgrim en zo te zien gaan de bewoners het ook steeds meer waarderen aangezien ze niet genomineerd werd
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #38 Gepost op: 21-10-2005, 14:14:40 »
hehe idd pilgrim en zo te zien gaan de bewoners het ook steeds meer waarderen aangezien ze niet genomineerd werd

Klopt Jorg  ::ok:: Dat meisje heeft er recht op het is ook niets dat je zolang van huis bent terwijl zij dat nog niet gewend is en het lukt haar aardig hoor  ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Meandmygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #39 Gepost op: 23-10-2005, 00:25:40 »
Voor mij is Lieske ook favoriet.
Ok haar verhalen zijn misschien eentonig maar wel eerlijk ze verdraait de zaken tenminste niet.
Gewoon een leuke eerlijke sportieve meid