Auteur Topic: Bewoner Lieske ( werd uiteindelijk 3e )  (gelezen 20705 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Bewoner Lieske ( werd uiteindelijk 3e )
« Gepost op: 24-08-2005, 22:09:53 »
Hier alles over Lieske

Leeftijd: 19 jaar
Beroep: Studente
Houdt van: Fruit, zuurkool met worst, marguerita’s en versgeperste jus.
Waarom doet Lieske mee? Lieske is negentien jaar oud, maar heeft al een hele carrière achter de rug. Van haar zesde tot haar veertiende deed Lieske aan wedstrijdzwemmen. Vanaf haar tiende danste ze bij het conservatorium in Enschede maar ze moest er op haar achttiende mee stoppen vanwege verschillende blessures. Zo was er Artritis geconstateerd bij haar teen en had ze een gescheurde meniscus. Ze heeft een jaar economie gestudereerd in Groningen, maar weet het nu niet en kan wel wat studieadvies gebruiken. Ze is lid geworden van het studentencorps en woont in een studentenhuis.

Als ze wint, gaat ze Prada schoenen en een autootje kopen en heel relaxed studeren.

« Laatst bewerkt op: 22-12-2005, 22:36:20 door Nîcky »

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #1 Gepost op: 28-08-2005, 22:23:24 »
Heej Lieske, je stemt vvd , dus je kan niet meer stuk bij mij  ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #2 Gepost op: 28-08-2005, 22:30:20 »
Is en blijft mijn Favouriete Bewoner  ::jaja:: ::ok::

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #3 Gepost op: 29-08-2005, 15:02:15 »
wel grappig dat ze Gerrit Zalm  ::ok:: vindt
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #4 Gepost op: 30-08-2005, 13:39:12 »
Ik zit te wachten op meer diepgang bij haar..
Ze heeft het wel heel erg vaak over haar studenten leventje.
Heel vaak heeft ze het over haar studentencorps en hoe het er daar aan toe gaat.

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #5 Gepost op: 30-08-2005, 23:49:55 »
Wat kan zij egoistisch over komen..
Ze kiest voor geld en laat de rest op dieet gaan.
En nu bakt met de spullen van het noodrantsoen nog een pannekoekje voor haar eigen terwijl de rest heel zuinig aan leeft met het eten.
En dan toch nog zo dom zijn om te zeggen dat het een experimentje is..
Zo gooit ze haar eigen ruiten is.
Als Lieske er als eerste uit gaat heeft ze het geld al binnen.
Erg bijdehand van haar.
Wat voor uitwerking zal dit op de groep hebben haar gedrag?

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #6 Gepost op: 31-08-2005, 19:05:37 »
ik vinnut gedrag van big brother tegenover haar raar... ze heeft het geld in de koffer en big brother zegt: koffers leeg maken, ze doet het geld in de kast en big brother zegt: er zijn muizen, kasten opruimen, dat is gewoon mensen pesten
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #7 Gepost op: 3-09-2005, 16:21:43 »
Ik denk dat die het 1e eruit gaat...
Some light in your eyes...

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #8 Gepost op: 3-09-2005, 16:30:09 »
Een van mijn top bewoners maar ik vind haar best wel lelijk :S (srry) en ik heb het id dat haar sprankelende persoonlijkheid te veel botst bij de andere vrouwen :)
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline -liesje-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #9 Gepost op: 4-09-2005, 19:58:18 »
leuke bewoonster, alleen jammer dat ze het geld nu niet heeft ::ohno:: :\'(doordat de rest het nu weet denk ik dat ze er als eerste uit ligt...
jammer want zij had van mij wel kans mogen maken om te winnen ;) :) ::ok::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #10 Gepost op: 4-09-2005, 22:27:31 »
Ben benieuwd als ze nog lang dippig blijft..
Vandaag had ze het er over dat ze uit het BB-huis wou..
Zou ze nog voor de nominatie het huis verlaten?

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #11 Gepost op: 5-09-2005, 21:25:11 »
heej lieske kom op he, natuurlijk gaj je der niet uit, alleen voor ene paar jaloerse grieten en een gefrustreerde vrouw? je kan het meisje! kom op!
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #12 Gepost op: 6-09-2005, 12:31:23 »
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Lieske het minst hoog heb staan van alle bewoners.
Ik erger me behoorlijk aan haar,het gehuil,het `gedip`,het gejank,het aandacht vragen omdat ze niet lekker in d`r vel zit,voorstukjes zien nu waarom ze aangeeft dat ze eigelijk naar huis wil.......
Het meiske is dan wel de jongste van allemaal,ze heeft van d`r zelf een vrij hoge pet omdat ze met haar 19 lentes al behoorlijk wat meegemaakt heeft (wat overigens erg knap is hoor!)
maar in haar gedrag vind ik haar erg een tiener...

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #13 Gepost op: 6-09-2005, 12:46:03 »
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Lieske het minst hoog heb staan van alle bewoners.
Ik erger me behoorlijk aan haar,het gehuil,het `gedip`,het gejank,het aandacht vragen omdat ze niet lekker in d`r vel zit,voorstukjes zien nu waarom ze aangeeft dat ze eigelijk naar huis wil.......
Het meiske is dan wel de jongste van allemaal,ze heeft van d`r zelf een vrij hoge pet omdat ze met haar 19 lentes al behoorlijk wat meegemaakt heeft (wat overigens erg knap is hoor!)
maar in haar gedrag vind ik haar erg een tiener...

heej enerzijds snap ik je irritatie wel hoor, maar  niet lekker in je vel zitten kan enorm kut zijn, vooral als je niemand hebt daar in eht huis om iets mee te delen, en als je zag hoe iedereen tegen haar deed, gewoon doelbewust misselijk en dat ze dat dan merkte, zag, dan vraag ik me af wie nou de jongste in dat huis is , magoed, je kan je wel ergeren aan dat ze niet in der vel zit en dat ze daarom huilt, maar dnek je dat ze voor de lol niet lekker in der vel gaat zitten?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #14 Gepost op: 6-09-2005, 18:30:29 »
natuurlijk begrijp ik dat als je niet lekker in je vel zit dat enorm rot is!
maar ik bedoel ik het meer dat ze zo aandacht zelf vraagt!
Ik heb  (denk ik dan) het stukje gemist dat iedereen lullig tegen haar doet maar ze heeft niet te klagen over het gebrek aan aandacht van de heren (met name Rikkert en Roel)
Vooral Rikkert vangt haar erg op en ik heb toch ook wel wat dames gezien die over haar rugje aan het wrijven waren als ze overstuur was.
Maar goed,ik ben van mening dat je toch wel eerst eens kritisch naar jezelf mag kijken hoe je in elkaar steekt voordat je je opgeeft voor een programma als BB.
Je weet nooit 100% zeker hoe je gaat reageren natuurlijk  maar dat je sterk in je schoenen moet staan en ook je mannetje kan en moet staan is toch wel een vereiste.....

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #15 Gepost op: 7-09-2005, 23:27:57 »
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Lieske het minst hoog heb staan van alle bewoners.
Ik erger me behoorlijk aan haar,het gehuil,het `gedip`,het gejank,het aandacht vragen omdat ze niet lekker in d`r vel zit,voorstukjes zien nu waarom ze aangeeft dat ze eigelijk naar huis wil.......
Het meiske is dan wel de jongste van allemaal,ze heeft van d`r zelf een vrij hoge pet omdat ze met haar 19 lentes al behoorlijk wat meegemaakt heeft (wat overigens erg knap is hoor!)
maar in haar gedrag vind ik haar erg een tiener...

Helemaal mee eens ze stelt zich erg aan en wil veel aandacht. En snap ook niet dat ze moet huilen om de kleinste dingen. Maar vond haar in het begin wel leuk.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #16 Gepost op: 7-09-2005, 23:31:06 »
Ik vondt haar in het begin leuk maar de ware Lieske komt naar boven  ::niet-ok::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #17 Gepost op: 8-09-2005, 21:48:49 »
jaaah lieske, prachtig ding, je zit der nog in, schitterend! ::ok:: :D
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #18 Gepost op: 8-09-2005, 21:55:50 »
Woooeeeh Lieske :D
Vette bluf dat je dat ding pakte!! ::ok::
Ik vond d'r al supergrappig, maar nu nog meer :D

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Lieske
« Reactie #19 Gepost op: 22-09-2005, 23:32:03 »
Even een groot compliment voor Lieske. Als je zo jong bent en je krijgt zoveel stemmen tegen van mensen die eerst beweren dat ze gewoon bij de groep hoort maar als argument geven voor haar nominatie dat ze het minste met haar hebben, dan kan ik alleen maar bewondering hebben voor haar reactie van vanavond bij het nomineren. Een beetje moeilijk had ze het er wel mee gezien haar wat rood aangelopenheid (is dat een bestaand woord?) maar ze sloeg zich er fantastisch door. Goed gedaan! ::ok:: ::bravo::
Geniet nooit met mate...