Auteur Topic: Bewoner Ingrid ( werd uiteindelijk 4e )  (gelezen 14953 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Bewoner Ingrid ( werd uiteindelijk 4e )
« Gepost op: 24-08-2005, 22:18:32 »
Hier alles over Ingrid

Leeftijd: 26 jaar
Beroep: sport-entertainer
Houdt van: Japans, pannenkoeken met gebakken banaan en ijs, rum en chips.
Waarom doet Ingrid mee? Ingrid speelde vanaf haar negende jaar toneel en vanaf haar zeventiende danste ze in een showballet. In dezelfde periode maakte ze haar HAVO af en deed ze één jaar de opleiding Social Pedagogische Hulpverlening. Daarna ging ze Communicatiewetenschappen aan de Universiteit studeren, maar ze haakte af en ging daarna in de zomer als gogo-danseres dansen in een discotheek op Mallorca. Na de zomer is zij een HBO-opleiding Internationale Communicatie gaan volgen en voltooide die ook. Ingrid werkt op Tenerife als sportentertainer in een hotel.

Als ze wint, dan koopt ze iets moois voor haar ouders en gaat ze op vakantie met de hele familie en aanhang.
« Laatst bewerkt op: 22-12-2005, 22:36:02 door Nîcky »

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Ingrid
« Reactie #1 Gepost op: 27-08-2005, 21:44:15 »
Ik vindt het wel een vreemd gezicht als ik haar met een duim in haar mond op tv zie.
Ze is 26..

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Ingrid
« Reactie #2 Gepost op: 28-08-2005, 15:20:25 »
Ik vindt het wel een vreemd gezicht als ik haar met een duim in haar mond op tv zie.
Ze is 26..

Ja inderdaad weet je wie dat ook altijd had Diane ken je haar nog van BB3  :)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Ingrid
« Reactie #3 Gepost op: 28-08-2005, 22:18:08 »
Ik weet haar geheim! Ze is vroeger een man geweest!
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Ingrid
« Reactie #4 Gepost op: 28-08-2005, 22:20:26 »
Ik weet haar geheim! Ze is vroeger een man geweest!
Nee joh...
Ze heeft een heel ander geheim..
Alles bij haar is nep behalve haar blonde haar.
Ook haar borsten zegt ze..

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Ingrid
« Reactie #5 Gepost op: 5-09-2005, 22:56:07 »
Was eerst Ralph al min of meer gesignaleerd als acteur, ook Ingrid heeft meer camera-ervaring dan de afgelopen week.
The British are not impressed.

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Ingrid
« Reactie #6 Gepost op: 6-09-2005, 21:26:51 »
Die tweede weekopdracht doet Ingrid ook geen goed..
Zeker als je nu naar deze foto kijkt..

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Ingrid
« Reactie #7 Gepost op: 7-09-2005, 08:44:35 »
Hahahahaha,dat ziet eruit!!
 ::tandpastasmiley::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Ingrid
« Reactie #8 Gepost op: 7-09-2005, 13:34:52 »
lijkt wel of zij ligt te bevallen ipv tanja  ::tandpastasmiley::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Bewoner Ingrid
« Reactie #9 Gepost op: 12-09-2005, 15:46:17 »
Er zit opnieuw een transseksueel in het Big Brother-huis, beweert een anonieme tipgever. Na Kelly van der Veer zou er opnieuw iemand in het huis zitten die een geslachtsverandering is ondergaan. Volgens fansite Mediawatchers is Ingrid (foto) de transseksuele bewoonster, omdat er geen jeugdfoto's van Ingrid te vinden zijn op de officiële Big Brother-site. Dit in tegen- stelling tot de overige vrouwelijke kandidaten. Van Ingrid, die zichzelf met siliconen heeft laten inspuiten, is slechts een babyfoto te zien.

"Bij het uitkiezen van kandidaten hebben we telkens gelet op een bepaald specifiek onderdeel", vertelde hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek eerder bij de TROS. "Zo stond bij Big Brother, the battle de strijdbaarheid van mensen centraal, want ze moesten in die reeks een sterke competitie met elkaar aangaan. Deze keer hebben we extra gelet op vriendschap en romantiek."

De huidige reeks van Big Brother trekt rond de half miljoen kijkers per dag. Er zat drie jaar tussen de vierde en huidige editie van Big Brother. "Dat heeft niets met tegenvallende kijkcijfers te maken. Het lag meer aan het feit dat er in de tussentijd geen zender te vinden was die er geld in wilde steken. Want laten we wel wezen: Big Brother is een erg duur programma om te maken. John de Mol zag het wel zitten om een nieuwe reeks bij Talpa onder te brengen. Dat is ook niet zo vreemd, want hij heeft zelf ooit het concept bedacht. Eigenlijk is Big Brother toch een beetje zijn kindje."

In de nieuwe reeks is het Big Brother-huis in Aalsmeer gevestigd. "Het huurcontract in Almere liep af, dus we moesten uitwijken naar een andere locatie. In Aalsmeer is een nieuw pand gebouwd, dat in niets meer lijkt op het Big Brother-huis dat iedereen kent uit de vorige series. Het is veel groter en heeft meer allure. Aan het basisconcept - opdrachten vervullen en in ruil daarvoor een budget krijgen - is niets veranderd. Ook de dagboekkamer is er nog steeds. Maar dit pand biedt technisch veel meer mogelijkheden, waardoor de kijkers veel mooiere beelden te zien krijgen."

Update maandag 12 september (15:33) Een woordvoerder van Talpa ontkent dat bovenstaand bericht door een zegsman van Talpa bevestigd zou zijn.

http://mediakrant.web-log.nl/
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Ingrid
« Reactie #10 Gepost op: 12-09-2005, 18:38:34 »
Ik kan me niet voorstellen dat ingrid een transseksueel is!
ik vind haar echt wel op en top vrouw!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Ingrid
« Reactie #11 Gepost op: 12-09-2005, 19:21:45 »
Het was net op tv bij RTL Boulevard: Ingrid is inderdaad de transseksueel.
en...als Albert het zegt zal het wel waar zijn ::rofl::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Ingrid
« Reactie #12 Gepost op: 13-09-2005, 08:22:58 »
ohw........stilte......... ::oink::
Ik geloof het niet
..-blijft-in-ontkenning-fase-...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Ingrid
« Reactie #13 Gepost op: 13-09-2005, 08:25:39 »
Mensen beweren mensen te kennen die op hun beurt Ingrid al heel lang kennen en zij zeggen dat ze echt wel vrouw is.
The British are not impressed.

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Ingrid
« Reactie #14 Gepost op: 13-09-2005, 12:59:37 »
Ik heb net op meerdere site`s  gelezen dat ze wel degelijk een echte vrouw is!! ::vergroot:: :D

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Ingrid
« Reactie #15 Gepost op: 14-09-2005, 11:05:13 »
Ik kan het ook niet geloven hoor....
maar wie anders dan? Tis trouwens wel heel grof van Boulevard om zoiets uit te zenden als blijkt dat het niet waar is....

"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Ingrid
« Reactie #16 Gepost op: 14-09-2005, 11:21:24 »
Tja, Edwin Evers kwam er mee, en volgens dit bericht zelfs een 'anonieme tipgever'. Ik kan ook wel anoniem tips gaan geven, dat wil nog niet zeggen dat het waar is.
The British are not impressed.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Ingrid
« Reactie #17 Gepost op: 14-09-2005, 11:29:46 »
Dat klopt, het is sensatie natuurlijk en daarom brengen ze dat nieuws...of het nu wel of niet waar is.

Is er in het huis al over gesproken eigenlijk??
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Ingrid
« Reactie #18 Gepost op: 14-09-2005, 11:46:17 »
Er zijn wel gesprekken geweest rond het onderwerp 'zoenen met iemand van hetzelfde geslacht', maar niemand die daar verdacht op reageerde. Zelfs niet de vermeende homo Rikkert, die overigens door zijn rug is gegaan en door BB van de weekopdracht is gehaald.
The British are not impressed.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Ingrid
« Reactie #19 Gepost op: 14-09-2005, 11:49:37 »
Oh, het gaat alweer beter met deze vriendelijke vriend. Hij mag weer meedoen.
The British are not impressed.