Auteur Topic: Bewoner Chantal ( Zesde Afvaller)  (gelezen 6477 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Bewoner Chantal ( Zesde Afvaller)
« Gepost op: 24-08-2005, 22:19:04 »
Hier alles over Chantal

Leeftijd: 40 jaar
Beroep: Officemanager
Houdt van: Draadjesvlees van haar ma, chips, kleren kopen, Robbie Williams, Kane, haar vrijheid.
Waarom doet Chantal mee? Chantal is sinds vijf jaar single en woont tot grote tevredenheid met haar kat in Amsterdam. Na verschillende jobs te hebben gehad bij diverse bedrijven, is Chantal nu helemaal op haar plaats bij een assurantie-makelaarskantoor in Amsterdam.
Ze werkt hier op de afdeling P&O, en schoolt zichzelf in de avonduren bij met een HBO-opleiding Office Manager.

Chantal is dol op: varkenshaassaté met pindasaus, draadjesvlees van haar moeder, chips, kleren kopen, Robbie Williams, Kane en haar vrijheid.

Als ze wint, zou ze een strandtent willen kopen ergens rond de Middellandse Zee.
« Laatst bewerkt op: 25-11-2005, 00:51:51 door Nîcky »

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Bewoner Chantal
« Reactie #1 Gepost op: 24-09-2005, 17:23:37 »
Hier valt dus niks over te melden? :P :S
Some light in your eyes...

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Chantal
« Reactie #2 Gepost op: 25-09-2005, 05:39:40 »
Ja wel; het is een roddel tante en intrigante  ::niet-ok::  ;D

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Chantal
« Reactie #3 Gepost op: 7-10-2005, 20:41:23 »
Ja wel; het is een roddel tante en intrigante  ::niet-ok::  ;D
Dat begint me ook steeds meer op te vallen  ::jaja::
Ze zoekt nu Rob als maatje..
Omdat ze moeite heeft met dat Menno gelogen heeft.
En ze heeft het gevoel dat Rob een bondgenoot kan zijn tegen Menno. Dit vindt ik wel gemeen van haar. En een teken dat ze niet te vertouwen is.

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Chantal
« Reactie #4 Gepost op: 8-10-2005, 03:08:50 »
Ja ik heb toch wel wat moeite met haar. Aan de ene kant is ze wel leuk en hartelijk maar ze heeft een echte 'schaduw'kant vind ik. Nou hebben we die allemaal wel maar ik vind dit toch wel erg achterbaks zo nu en dan.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Chantal
« Reactie #5 Gepost op: 8-10-2005, 12:18:55 »
Ik vind Chantal niet echt een leuke bewoner kan niet echt hoogte van haar krijgen  ::ohno::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Chantal
« Reactie #6 Gepost op: 8-10-2005, 21:30:30 »
chantal doet gewoon alleen dingen om daar zelf beter van te worden
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Chantal
« Reactie #7 Gepost op: 8-10-2005, 21:36:17 »
chantal doet gewoon alleen dingen om daar zelf beter van te worden
dat vindt ik mooi gezegd en daar komt ze ook voor uit..
ze neemt nu een houding aan dat ze aan steeds meer bewoners  schijt heeft en ze baalt dat er weinig mensen zijn van haar leeftijd..
Komende tijd zullen we meer een chagarijnige chantal zien..
Maar zit daar de kijker op te wachten?
Laat staan een man die haar NU leuk vindt en met chantal wil kennis maken..?

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Bewoner Chantal
« Reactie #8 Gepost op: 8-10-2005, 23:28:16 »
Ik vind haar ook een beetje vreemd...beetje vervelend..ben trouwens benieuwd of ze een week niet roken vol kan houden
Some light in your eyes...

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Bewoner Chantal
« Reactie #9 Gepost op: 12-10-2005, 08:47:19 »
Ze roddelt wel heel erg veel! Praat ze met Rob over privézaken, en beloven ze niks over het gesprek te zeggen! Lult ze het nog geen uur later allemaal door in de Jacuzzy
Some light in your eyes...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Chantal
« Reactie #10 Gepost op: 13-10-2005, 00:44:57 »
Ze roddelt wel heel erg veel! Praat ze met Rob over privézaken, en beloven ze niks over het gesprek te zeggen! Lult ze het nog geen uur later allemaal door in de Jacuzzy

Ja het is een roddeltante  ::jaja::

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Chantal
« Reactie #11 Gepost op: 10-11-2005, 01:50:17 »
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggggggggg hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggggggggg hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggggggggg hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggggggggg hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggggggggg hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh  >:(  >:(  >:(
Ik zit nu een tijdje naar die Chankwal te luisteren [livestreams]................ ik wordt echt helemaal gek van haar  >:(
Ze blijft maar tegen Menno aan zeiken. Wat een zeikwijf zeg  >:( Wie gaat er mee het huis in om haar met kop en kont eruit
te flikkeren? Heb in tijden niet zo'n manipulerende smiecht gezien zeg  ::kots::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Chantal ( Zesde Afvaller)
« Reactie #12 Gepost op: 25-11-2005, 00:52:05 »
Ik vind het goed dat Chantal naar huis ging omdat, ze niets in het huis deed dan roddelen over haar medebewoners.  ::niet-ok::

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Chantal ( Zesde Afvaller)
« Reactie #13 Gepost op: 26-11-2005, 03:06:40 »
Ja ik dacht er ook blij mee te zijn... maar er zit nu wel een harrejakkes gezapig zooitje zeg  ::kots::
De meest spraakmakende figuren zijn wel weg nu  :-X

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Chantal ( Zesde Afvaller)
« Reactie #14 Gepost op: 26-11-2005, 12:26:52 »
tja er wordt nu niet meer geroddeld en gestookt hé!

bye bye chantal...veel geluk met je klopjacht naar de ideale man ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Chantal ( Zesde Afvaller)
« Reactie #15 Gepost op: 26-11-2005, 22:54:12 »
Zeg, onderschat Nathalie en Dido niet. Die kunnen ook vreselijk vervelend zijn. En Rob is in al die weken ook erg gedaald in mijn achting. Hij leek me eerst wel ok, maar ja...
The British are not impressed.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Bewoner Chantal ( Zesde Afvaller)
« Reactie #16 Gepost op: 27-11-2005, 00:07:14 »
Wat jammer dat Chan weg is zeg ::ohno::

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Chantal ( Zesde Afvaller)
« Reactie #17 Gepost op: 28-11-2005, 08:58:22 »
tja er wordt nu niet meer geroddeld en gestookt hé!

Ik zou inderdaad ook zeggen; "vlak die Rob niet uit hoor"  :o wat een oud wijf is dat soms, en achter de ellebogen ook, dat figuur  ::kots::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Bewoner Chantal ( Zesde Afvaller)
« Reactie #18 Gepost op: 30-11-2005, 19:17:33 »
Ik vond haar eigenlijk best leuk, jammer dat ze weg is!
Some light in your eyes...

anoniem 10311

  • Gast
Re: Bewoner Chantal ( Zesde Afvaller)
« Reactie #19 Gepost op: 19-12-2005, 09:45:36 »
Het Parool - Media 17 december 2005

"Je moet jezelf durven zijn

Meer dan ooit lijkt Big Brother dit seizoen op het schrikbeeld van George Orwell. Toch heeft Amsterdamse Chantal haar drie maanden in het Big Brother-huis ervaren als "een cadeautje".

Waarom doen we dit? Chantal (41), vrouw van de wereld en office-manager bij een vooraanstaand Amsterdams assurantiekantoor, vroeg het zich af, terwijl ze als een bezetene het water uit het bubbelbad van het Big Brother-huis schepte. De jacuzzi moest binnen een half uur leeg zijn, zonder dat duidelijk was waarom of wat de consequentie was als het niet lukte. "Dat is toch gek" zegt Chantal nu. "Normaal doe ik nooit iets zonder te vragen waarom."

Meer nog dan in de voorgaande vier edities wikt en beschikt Big Brother over het leven van de deelnemers. Naar believen zet hij ze op rantsoen of gunt ze een feestmaal, zaait tweespalt en brengt ze weer samen. "Ik heb het ervaren als een soort supermacht. Je ziet hem nooit en hij klinkt altijd hetzelfde. Er is alleen een door de computer vervormde stem, maar die kan op rare emotionele knopjes drukken."

In de badkamer kon bijvoorbeeld zomaar die stem opklinken. "Het was soms alsof Jezus tegen je aan het spreken was, " zegt ze. "Dat psychologische spel vond ik wel heel interessant. Er kwamen dingen in mij naar boven die ik niet kende van mezelf. Typisch groepsgedrag bijvooorbeeld, waardoor je volgt als een ander opstaat."

Op een dag vond ze zichzelf terug in bikini in een bad vol chocoladevla, verwikkeld in een wedstrijdje vrij worstelen met de overige vrouwen in het huis. Spijt heeft ze niet. "Ik heb de beelden teruggezien. In mijn beleving van dat moment was het erger. Maar de rest vond het leuk. Dat ze niet te genieten was toen BB een rookverbod instelde, betreurt ze ook niet. "Iedereen die rookt kan zich daar iets bij voorstellen. Dat was een hele menselijke reactie. Hoe zou ik daar spijt van kunnnen hebben?".

BB mengde zich zelfs in haar liefdesleven. Natuurlijk wisten de programmamakers dat zij alleen door het leven gaat sinds vijf jaar geleden haar grote liefde haar ontviel. Rond de geboorte van de eerste BB-baby bleek nog maar eens dat ook Chantal dolgraag nog moeder zou worden. Zonder dat zij het wist werd voor haar een partner gezocht met een oproep in De Telegraaf. Alleen omdat een relatiebemiddelingsbureu tussen de inzendingen niet de geschikte match vond, werd er geen date gearrangeerd in het BB-huis.

"Ik word niet graag gekoppeld" zegt ze nu. En ze heeft niet te klagen over aandacht van mannen, hoor. "Maar ik houd dat liever privé."Gelukkig heeft zij niet te maken met opdringerige mannen, sinds zij drie weken geleden het BB-huis moest verlaten. "Ik loop nu niet rond met een groot bord boven mijn hoofd met "bezwanger mij!"

Het zijn juist vooral vrouwen die haar spontaan aanspreken. Gek genoeg voelt ze zich op straat meer bekeken dan in het BB-huis. "Je gaat het huis in als jezelf, je bent daar jezelf en je wordt bekend als jezelf, maar nu is alles opeens anders, " zegt ze. "Nu willen mensen een praatje met je maken, vooral tieners. " De reacties zijn alleen maar positief, zoals in de Jordaan waar ze woont. "Ik heb een scherpe tong, soms, typisch Amsterdams. Ze zijn erg aardig tegen me, misschien omdat ze dat herkennen."

Donderdag is de finale. Chantal noemt Joost en Ingrid de grootste kanshebbers op de eindzege. Zelf heeft ze geen vooorkeur. "We zijn toch een soort familie geworden. Dan is het moeilijk kiezen." Ze weet alleeen: "Een goede winnaar van BB is hij die het meest zichzelf heeft durven zijn." Dat was ook het grootste compliment dat haar vrienden en familie haar konden geven. "Ze herkenden me precies."

"Ik vind ons ook alllemaal winnnaars." Of Joost nu wint, of Ingrid, Lieske of Roel, het maakt niet uit. "Omdat ik vind dat iedereen zichzelf is geweest en daar draait het spel volgens mij om".

En zo kwaad was BB eigenlijk niet. "We zijn zo verwend, zo vertroeteld. "Dar er opdrachten moeten worden vervuld, vond ze niet meer dan redelijk. " Zo gaat het in het echte leven ook. Dan moet je ook werken voor je geld." De sfeer was bovendien vaak beduidend beter als de opdracht mislukte en er voor straf weinig te eten was.

Ze volgt de ontwikkelingen in het huis nog van uur tot uur op internet. "Bijna ziekelijk. Ik denk de hele tijd: Shit, was ik er nog maar bij".