Dat ze zich zo 'kranig' gedroeg heeft dus een reden. Ze wilde niet dat de andere bewoners haar zouden horen schreeuwen. En dat is dus weer typisch Tanja. Een bevalling doet gewoon pijn, dus waarom zou je dan niet mogen schreeuwen?
Verder was ze ook weer reuze eigenwijs toen ze haar eerste weeen krijg. Volgens haar waren dat nog geen weeen hoor maar gewoon een harde buik. :zucht:
Hahahahaha...je bent zeker nog nooit bevallen he Test

Ik voelde hetzelfde als Tanja..ik wilde ook niet schreeuwen omdat ik me daarvoor schaamde...
mij is dat echter niet gelukt, ik blijk de arts uitgescholden te hebben voor alles en nog wat, maar ja ik was onder invloed van lachgas 
Dat een bevalling pijn doet daar weet ik alles van en met mij menig ander vrouw, maar toch vond ik dat ze een rustige indruk maakte...vandaar mijn complimenten.
Dat ze eigenwijs was en dacht dat het harde buiken waren daar kan ik me ook wat bij voorstellen, ik wist dus ook echt niet wat een wee was...ik herkende mijn eigen weeën dus niet en dacht dat ik last had van buikkrampjes dankzij dat ene patatje oorlog wat ik had gegeten de avond daarvoor, overigens ook het enige patatje wat ik kon zien, ruiken en eten tijdens de zwangerschap..Later met de persweeën begon ik ze pas te herkennen
Maar afijn zou dat "Noorderlings" zijn dat vrouwen zich zo gedragen tijdens de bevalling? vast niet