Auteur Topic: Bewoner Tanja (Vrijwillige Exit - Afvaller 4)  (gelezen 46003 keer)

Offline Meandmygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #200 Gepost op: 19-10-2005, 23:10:46 »
Haar hormonen zijn pas uitgewerkt na een paar weken, wat je nu ziet is gewoon een trotse gelukkige moeder eentje die opgelucht is dat de bevalling soepel verliep zonder complicaties en geschreeuw.

Zo hoor je te genieten van je nieuw geboren baby!!

ME

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #201 Gepost op: 20-10-2005, 11:22:03 »
Ze weet heel goed wanneer ze aardig en sociaal moet zijn. Altijd precies de week voor de nominaties. En in de week dat ze genomineerd staat. Is er geen gevaar, dan doet ze weer lekker waar ze zelf zin in heeft en doet vooral alsof de rest niet bestaat.
The British are not impressed.

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #202 Gepost op: 20-10-2005, 11:42:00 »
Ze weet heel goed wanneer ze aardig en sociaal moet zijn. Altijd precies de week voor de nominaties. En in de week dat ze genomineerd staat. Is er geen gevaar, dan doet ze weer lekker waar ze zelf zin in heeft en doet vooral alsof de rest niet bestaat.
Dat is jou interpertatie van hoe jij over Tanja denkt..  ::jaja::
Tanja heeft het NUveel te druk om zich bezig te houden met jou gedachtes..  ::rofl::
We zullen zien hoe Tanja zich nu in de groep gedraagt..  ;)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #203 Gepost op: 20-10-2005, 12:44:51 »
Nou ja, nu is dat misschien anders, maar vooralsnog is dit het patroon wat ik heb waargenomen.
The British are not impressed.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #204 Gepost op: 20-10-2005, 15:17:48 »
ach jah, het zegt ook wel wat dat de vader het kind nu al niet mag zien
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #205 Gepost op: 21-10-2005, 10:31:16 »

We zullen zien hoe Tanja zich nu in de groep gedraagt..  ;)

Ze is dus nog steeds niet te peilen  :-X
Wil de envelop omdat ze hoopt dat ze eruit mag, vervolgens is ze woedend omdat enkelen haar hebben genomineerd  ???
(dat ze het van Ing niet verwachtte snap ik dan weer wel een beetje)

Ze mochten twee behandelingen kiezen in de beauty-salon, nee hoor Tanja wil weer niet *zucht*
...unbeschreiblich weiblich...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #206 Gepost op: 21-10-2005, 11:54:36 »
Ik geloof dan ook niet zo dat haar wispelturige gedrag alleen maar aan haar afwijkende hormoonbalans door haar zwangerschap te wijten valt. Volgens mij is ze normaal gewoon ook zo.

Dat ze gister met die envelop opeens Nathalie nomineert is geheel niet te volgen wat mij betreft. En voor Nathalie ook niet blijkbaar want die had het er best moeilijk mee zo te zien aan haar reactie. Het huilen stond haar nader dan het lachen.

Dan heeft Tanja het tijdens het uitspreken van haar 'normale' nominatie er over dat ze als ze iemand nomineert dat ze die persoon zal blijven nomineren. Dat had ze zich voorgenomen. Als dat dan zo is waarom is ze ten eerste dan overgestapt van Lieske naar Rob en ten tweede waarom nomineert ze met die envelop in haar hand dan niet Lieske ipv Nathalie? ???
Geniet nooit met mate...

Offline Meandmygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #207 Gepost op: 21-10-2005, 12:19:04 »
ach jah, het zegt ook wel wat dat de vader het kind nu al niet mag zien

 ::ohno:: Ik ben het helemaal niet eens met deze quote!!
Mijn meiske heeft haar vader ook nog nooit gezien, soms moet je als moeder een hele zware beslissing nemen voor het bestwil van je kindje!!

Ik wordt doodziek van mannen die zich vader noemen terwijl ze eigenlijk maar 5 minuten plezier hebben gehad en er voor de rest niet naar omgekeken hebben.
Tijdens haar zwangerschap heeft hij niets van zich laten horen maar nu de baby op tv is wil hij ook een beetje belangstelling  ::ohno::

Ik ben het wat dit betreft volkomen met Tanja eens straks is de belangstelling weg van de tv en dan is hij ook weer weg.....

Offline Meandmygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #208 Gepost op: 21-10-2005, 12:23:56 »
Daar ben ik het zeker mee eens test.

Vrouwen worden over het algemeen milder tijdens de zwangerschap, maar ze had wel meer spanningen dan een normale zwangere vrouw.

Ik had trouwens eerder verwacht dat ze terug lieske zou nomineren, ze is echt onvoorspelbaar.











Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #209 Gepost op: 21-10-2005, 19:03:03 »
Dan heeft Tanja het tijdens het uitspreken van haar 'normale' nominatie er over dat ze als ze iemand nomineert dat ze die persoon zal blijven nomineren. Dat had ze zich voorgenomen. Als dat dan zo is waarom is ze ten eerste dan overgestapt van Lieske naar Rob en ten tweede waarom nomineert ze met die envelop in haar hand dan niet Lieske ipv Nathalie? ???
Ja, daar verbaasde ik me ook al over. Ze had dat bij de allereerste nominatieronde ook al gezegd, ik kies voor iemand en daar blijf ik bij net zolang tot die eruit is.
The British are not impressed.

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #210 Gepost op: 21-10-2005, 20:49:37 »
Ik ben daar niet verbaasd over. Ze was al van die 'Lieske-nominatie' afgestapt.
En ik vind het wel goed dat er eens wat vers genomineerd bloed op de bank zit  ;D

En die reactie van Nathalie sprak ook weer boekdelen... ze had het niet verwacht. Nou lekker puh, iedereen kan genomineerd worden!

Offline Meandmygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #211 Gepost op: 22-10-2005, 22:51:09 »
Had ik eerst niets tegen Tanja nu begint dat toch wel een beetje te komen jeetje wat een bits tegen Ingrid zeg!!
Het is een spel je weet dat je genomineerd kan worden en dan dat gedoe met die envelop ik hoop dat erin staat dat ik naar huis mag, nou wat is dan het probleem met genomineerd zijn of is ze soms bang dat de nederlandse bevolking voor haar zal stemmen?
En wat nog erger is dat ze dus vergeten is dat ZIJ dus twee mensen op de bank heeft gezegd zowel Rob als Natalie, en dan toch nog zielig en verongelijkt doen.



Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #212 Gepost op: 22-10-2005, 23:40:54 »
En wat nog erger is dat ze dus vergeten is dat ZIJ dus twee mensen op de bank heeft gezegd zowel Rob als Natalie, en dan toch nog zielig en verongelijkt doen.

Oh inderdaad ja... zij heeft wel heel veel succes met haar nomineren  ::oink::

Offline valentino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #213 Gepost op: 22-10-2005, 23:55:40 »
gelezen op een goede big brother site steeds update,s

Rob, Joost, Ingrid, Lieske en Chantal hebben het over de dingen die Tanja heeft geflikt. Op zich ook niet zo vreemd na de aanvaring die Tanja en Ingrid hebben gehad eerder deze avond.

Joost en Rob hebben vanmiddag toen ze in de tuin zaten gehoord hoe voorbijgangers "Tanja, kuthoer" geroepen hebben. Chantal heeft in de afgelopen dagen ook nog eens een keer gehoord dat Tanja "iets met een T genoemd werd".

Ingrid komt tot het besef dat Tanja lang zo populair niet is als ze allemaal denken.
Ingrid:
quote:
Je weet niet hoe ze op TV overkomt, als ze met een zielig muziekje onder beelden van een eenzame Tanja zet dan vinden ze haar echt wel zielig
Joost doet ook nog een duit in het zakje:
quote:
"Ze geeft dat kind gewoon teer met haar vieze Tieten"

vooral die gedeelte dat er mensen dat riepen over de schutting
jammer dat dit niet gebeurd als tanja zelf in de tuin is
ben dan benieuwd wat ze dan gaat doen, als ze dit zelf hoort gaat ze dan uit haar eigen weg ::zwaai::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #214 Gepost op: 23-10-2005, 00:00:35 »
Nee, Tanja gaat niet uit zichzelf weg. Zal wel in haar contract staan dat ze dan niet die 100.000 euro krijgt.
The British are not impressed.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #215 Gepost op: 23-10-2005, 12:15:23 »
als die bewoners dat horen, van over de schutting, dan kunnen ze zich toch ook weleens afvragen wie hier nou valsspeelt? Als tanja helemaal niet zo populair is als ze willen doen voorkomen
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #216 Gepost op: 23-10-2005, 19:24:40 »
Ik denk dat veel mensen nog steeds niet begrijpen dat,als je iemand weg wil hebben,je NIET!!op haar moet stemmen.(maar er zal ook wel flink gesjoemeld worden hoor)Dus deze week niet op Tanja stemmen mensen,dan gaat ze er misschien wel uit donderdag

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #217 Gepost op: 26-10-2005, 07:49:19 »
Het is een vreselijk mens. De andere bewoners hebben echt enorm veel van haar gepikt. Ze is vaak een enorme bitch, ze is zo depressief als een konijn, ze verpest regelmatig de sfeer, aan weekopdrachten hoeft ze niet mee te doen, en als ze eraan mee doet, dan laat ze die nog bewust mislukken. noodrantsoen heeft ze nog nooit van gehoord, nee, als haar eten niet bevalt (zoals de magnetronmaaltijden) zeurt ze net zo lang totdat ze ander eten krijgt.

Zij mag wel iedereen nomineren, maar niemand mag haar nomineren. Ze veroordeeld mensen terwijl ze zelf precies dezelfde dingen doet waar ze anderen voor veroordeeld.

Dan de reden waarom Tanja Nathalie genomineerd heeft... omdat ze het dekseltje niet op de boter heeft gedaan.... Had Ingrid dan moeten zeggen dat ze Tanja genomineerd heeft omdat ze haar eten (wat ze toch al veel te veel heeft) zo weggooit terwijl ze er amper drie happen van heeft genomen.... Zou ze ook bloedlink van worden.

Tanja krijgt een voorkeursbehandeling, en als ze die niet krijgt, dan eist ze die wel. Bovendien heeft ze schijt aan de andere bewoners. Je moet wel een hele grote plaat voor je kop hebben als je denkt dat je daar nooit op afgerekend word.

Ze mag eruit, en snel ook. Het knipperlichtpraatje van ik wil er uit, maar uiteindelijk niet gaan is slaapverwekkend.
En ach.... zo interessant is ze nooit geweest, en nu al helemaal niet. Ze komt alleen uit haar kamer als ze een peuk nodig heeft.

Ben eigenlijk benieuwd naar het eerste woordje van haar dochter. ik denk dat dat "peuk" gaat worden.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #218 Gepost op: 26-10-2005, 13:39:57 »
Ik vind dat Tanja erg kinderachtig kan reageren ze vind de groep niet leuk maar ze wil niet genomineert worden ja dan moet je je beter in de groep gaan voelen en vooral uiten vind je het gek als je genomineert word  :)

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #219 Gepost op: 26-10-2005, 15:46:25 »
Hoewel Tanja nukken heeft waar je af en toe gek van wordt,vind ik haar toch op de een of andere manier oke!
Ze zegt wel wat ze denkt,ze is niet zo achterbaks als de rest...die roddelen alleen maar en zullen schijnheilig naar elkaar doen!
Ik heb nog nooit zo`n stel ongemotiveerde mensen bij elkaar gezien! alleen maar zeuren,klagen en roddelen
Ze hebben nog niet een opdracht goed afgesloten!! nu ook weer met die bonen...sjeses meteen het houtje erbij neer gooien en op Menno afgeven dat hij wel door gaat!
Ik snap ook niet dat ze zo moeilijk doen over de nominatie die Tanja aan Natelie gaf.....
De groep vind eigelijk dat Lieske die had moeten krijgen!
hoezo Lieske??!! Was dat dan wel terecht geweest?
Je nomineert iemand en daar mee klaar..!
stelletje rare vogels.....