Auteur Topic: fiets van de dromers  (gelezen 15883 keer)

Offline Knudde

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: fiets van de dromers
« Reactie #20 Gepost op: 26-02-2002, 13:55:48 »
Als je lang genoeg naar het plaatje kijkt zie je er zelfs het volgende in:

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

:D ;D :D ;D :D

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Timjor

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 26-02-2002, 14:12:11 »
Ik geloof dat ik nu zachtjes gek aan het worden ben!!!!
In mijn speurtocht om te achterhalen welk logo er op die fiets zit en of daar dan ook werkelijk iets overheen geplakt is kwam ik terecht op de site van het nationaal fietsmuseum "" velorama" in nijmegen. Hierop rondgesnuffeld en uiteraard plenty fietsen gezien, doch helaas geen logo's!!!

Totdat ik op de Kids only pagina kwam (ja je wordt op een gegeven moment echt wanhopig om informatie te vinden) en wat staat daar dan ineens zomaar voor mijn neus??
Jawel een gedeelte van de tekst van Bicycle Race van Queen, dan ook vertaald voor kinderen uiteraard.
Het begint me ineens te duizelen en daarom vraag ik me af (in de hoop dat dit nieuwe info oplevert); Freddy Mercury is een artiestennaam, hoe heette hij in het echt (sorry ben ik vergeten) en is daar iets van te maken dan m.b.t. onze fiets???

Groet aan allen.
I'm getting mentally disordened !!

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 26-02-2002, 14:25:53 »
Citaat

Freddy Mercury is een artiestennaam, hoe heette hij in het echt (sorry ben ik vergeten) en is daar iets van te maken dan m.b.t. onze fiets???

echte naam vd Freddy is Farookh Balsara , 'k vrees dat dat daar niet veel mee te doen is  ;)

slu
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Knudde

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 26-02-2002, 14:29:39 »
Klik hier voor alle info omtrent Freddie, maar met Farrokh Bulsara zullen we niet ver geraken vrees ik, tenzij...

zie ik daar het woordje 'bus' niet 'Bulsara'??? ;D ;)

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Lijster

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 26-02-2002, 14:35:35 »
Een goed uitgangspunt is de plek waar je je bevindt. (Wolfs principe van planning)

Volgens mij gaan jullie veel te moeilijk doen, de informatie cq hints die gegeven worden moeten ook voor iemand zonder computer te vinden zijn en op te lossen zijn. Dus zonder knippen , plakken, bewerken en andere geavanceerde apparatuur.
Kom terug op aarde :'(  

wie o wie is talpa??????????

Offline Timjor

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 26-02-2002, 14:49:30 »
Lijster, ik kan je redenatie wel volgen en ben het met je eens dat sommige "aanwijzingen" tot veel te ver worden uitgediept etc. Maar als de oplossing ook voorhande blijkt te zijn voor iemand zonder computer....... waarom is het programma wie is de mol ooit uberhaupt zelf aan een eigen site begonnen??

Daarbij komt dan nog dat een forum als deze juist ontworpen is om onderling meningen uit te wisselen omtrent bovengenoemd progr.

En wat dat kom terug op aarde betreft......this eagle has landed!!! ('k was niet eens weggeweest!!)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 26-02-2002, 15:02:46 »
Citaat

Volgens mij gaan jullie veel te moeilijk doen, de informatie cq hints die gegeven worden moeten ook voor iemand zonder computer te vinden zijn en op te lossen zijn. Dus zonder knippen , plakken, bewerken en andere geavanceerde apparatuur.
Kom terug op aarde :'(  

IMHO, moeten we gebruik maken van de ons ter beschikking zijnde apparatuur om Hem/Haar te ontmaskeren.
uiteraard is het ook mogelijk de Mol te ontmaskeren zonder deze apparatuur, maar het is een feit dat voor sommige hints te begrijpen geavanceerde apparatuur nodig zal zijn , dit was zo bij vorige series, en het zal nu NIET anders zijn. laat ons dus maar rustig knippen, plakken en geluidjes vertraagd afspelen, terwijl we dat doen, doen we geen ander kwaad;

mvg
vlaming

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #27 Gepost op: 26-02-2002, 15:27:02 »
Wat Vlaming zegt. Als wij nou allemaal hints willen vinden om de mol te ontmaskeren, dan mag dat toch  ???. En zoals je misshien hebt opgemerkt, halen wij de meeste hints ook uit het programma, en zoeken die na op het net  :P

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Knudde

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 26-02-2002, 16:27:19 »
Voor de liefhebbers van clues; zouden er hier zitten??  ;D
D'er bestaat ook nog zoiets als een boek met de titel: "Prince of Sparta"

Klik hier voor verdere uitvlooiing...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #29 Gepost op: 26-02-2002, 16:46:32 »

Citaat

Misschien is het toeval hoor maareh.....ik heb het plaatje van de fiets in een Harry Potter boek gestopt, daarna het boek 5 dagen laten weken in een badje lauw water, keihard Avada Kadavra geroepen en even later werd Dick "geexecuteerd".....

Of geloven jullie mij niet?

Als ik jou was had ik 'Crucio' geroepen(ik vindt dik nou niet echt de leukste kandidaat :D)

Take a glorious bite out of the whole world

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 26-02-2002, 17:43:02 »
Citaat

Voor de liefhebbers van clues; zouden er hier zitten??  ;D
D'er bestaat ook nog zoiets als een boek met de titel: "Prince of Sparta"

Klik hier voor verdere uitvlooiing...

Gewoon eventjes gekeken en gezien : Helots (geen idee wie of wat dat is - misschien een gat in mijn cultuur) don't rule ok ...  

Offline Eef

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #31 Gepost op: 26-02-2002, 17:56:23 »
ik vind het een beetje ver gezocht met dat logo, en opgeplakte gezichten. zouden de programmamakers niet iets beters te doen hebben dan zulke vage hints verwerken die je vervolgens echt niet kunt ontcijferen?
Ik ben het er wel helemaal mee eens dat john verdacht is. Hij is zo onopvallend, en als je naar dat telefoongesprek naar huis luisterde van afgelopen vrijdag... Hij zei alleen dingen als: "het gaat super, dit is een heel leuk spel" enzo, terwijl iedereen het erover had dat hij/ zij bang was eruit te moeten. Hij was er zo koeltjes onder ("tja, dan denk ik: daar gaat er weer één!").
Hij is te onaangedaan, met die stoere zonnebril ;)

hoi!

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 26-02-2002, 19:15:50 »

Citaat

ik vind het een beetje ver gezocht met dat logo, en opgeplakte gezichten. zouden de programmamakers niet iets beters te doen hebben dan zulke vage hints verwerken die je vervolgens echt niet kunt ontcijferen?
Ik ben het er wel helemaal mee eens dat john verdacht is. Hij is zo onopvallend, en als je naar dat telefoongesprek naar huis luisterde van afgelopen vrijdag... Hij zei alleen dingen als: "het gaat super, dit is een heel leuk spel" enzo, terwijl iedereen het erover had dat hij/ zij bang was eruit te moeten. Hij was er zo koeltjes onder ("tja, dan denk ik: daar gaat er weer één!").
Hij is te onaangedaan, met die stoere zonnebril ;)

Ehmz, John die koeltjes was tijdens het telefoontje?
Hij zat te huilen toen hij vroeg naar zijn twee mannetjes (oid iig zijn zoontjes), hij was verre van koel en erg geëmotioneerd.

Offline rozefantje

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 26-02-2002, 21:52:54 »

Citaat

ik ben aan het trachten te achterhalen of sparta ooit een logo heeft gehad, met het gezicht op het midden. maar kom er niet uit, via enkel internet. Misschien iemand met een fietsenmakers achtergrond.

Het logo van spart waar die site naar verwees was van rond 1925

Sorry, ik was even een beetje afwezig, dus het eurokwartje (huh?) viel wat traag ;-)
Maar ik heb dus een 16 jaar oude sparta (met dus een 16 jaar oud logo) in de schuur staan, en een digi-camera, dus toog ik net even naar die schuur (pfffffff wat een woei) en het resultaat, zie:
http://home.kabelfoon.nl/~fantje/MVC-808F.JPG
(kan nog steeds geen plaatjes invoegen).
Dit is dus het oude logo van de sparta (beetje vervaagd, maar goed)

Sandra

In het land der blinden is de mol koning

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 26-02-2002, 22:11:49 »
Citaat

Maar ik heb dus een 16 jaar oude sparta (met dus een 16 jaar oud logo) in de schuur staan, en een digi-camera, dus toog ik net even naar die schuur (pfffffff wat een woei) en het resultaat, zie:
http://home.kabelfoon.nl/~fantje/MVC-808F.JPG

bedankt voor de moeite sandra!......hmm dat lijkt wel een wielrenner op dat logo? (joop zoetemelk?).....of zie ik dat verkeerd???? hij lijkt wel een fietshelm op te hebben

Citaat

(kan nog steeds geen plaatjes invoegen).

hierboven op "voeg een plaatje toe" clicken , dan verschijnt er /img/  ...  /img/ , de URL waar het plaatje staat zet je tussen de 2 tags ! succes

groeten
vlaming

Offline rozefantje

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 26-02-2002, 22:17:28 »

Ah, zo dus :-))
Volgens mij is het nog steeds die griekse god, die naar links kijkt. Hij had oorspronkelijk veel haar, maar is in de loop der jaren wat kaler geworden :-)

In het land der blinden is de mol koning

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #36 Gepost op: 26-02-2002, 22:28:09 »
Toch lijkt dit logo al weer meer op wat we zin in de foto van de fiets. Ik blijf er bij dat ze het gezicht van John er in hebben geplakt, en dat hij de mol is.
Trouwens dat tweede gezicht is toch duidelijk Bert van Sesamstraat. Zou dit ook een aanwijzing zijn? mmmmm....?

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 26-02-2002, 23:45:19 »
Citaat

Volgens mij is het nog steeds die griekse god, die naar links kijkt. Hij had oorspronkelijk veel haar, maar is in de loop der jaren wat kaler geworden :-)

;D

maar je hebt wel gelijk......'t is nog steeds die god!

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 27-02-2002, 10:49:24 »
en deze foto staat nu op jantien.org  ;D ;D ;D ;D ;D

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 27-02-2002, 10:53:38 »
Dat zal mij leren, hun motiefje oubollig te noemen. Trouwens, de bushalte die je tegenkomt in de link naar John z'n winkeltje is ook heel erg leuk.

molzot