Auteur Topic: Bar Tropicana  (gelezen 149620 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1720 Gepost op: 24-12-2005, 13:20:05 »
Ik te voreg an de drahank??.....tuulijk niet xmoixtje...doe ik nooit ::pinokkio::

en nee je mag geen grapjes maken...daar hou ik vandaag niet van >:D

*trekt vlug haar pakje weer aan...speciaal voor koekoe ::zweep:: *
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1721 Gepost op: 24-12-2005, 13:25:19 »
Ik te voreg an de drahank??.....tuulijk niet xmoixtje...doe ik nooit ::pinokkio::

en nee je mag geen grapjes maken...daar hou ik vandaag niet van >:D

*trekt vlug haar pakje weer aan...speciaal voor koekoe ::zweep:: *
  ::rofl:: nu staat de "barmoeder" op scherp  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1722 Gepost op: 24-12-2005, 13:30:20 »
 ::schaam:: ik sta blijkbaar op scherp ::)

Koe je bent een geweldige toffe belg...neem een drankje van me en wacht stiekem samen met me af wat er gaat komen ::hug::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1723 Gepost op: 24-12-2005, 14:37:32 »
                                           ::bravo:: ::bravo:: Joeheeeeeee ::bravo:: ::bravo::

                                           de finalisten zijn bekend...kan ik eindelijk mijn champagnetoren in gebruik nemen ;D

               


maar nu nog niet...eerst richting de grand finale
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1724 Gepost op: 24-12-2005, 14:46:48 »
De mannen lijken elkaar altijd wel als sterkste rivalen te beschouwen en willen elkaar er blijkbaar zo snel mogelijk uit bonjouren.

Noch in de CSC, noch in de CSC II en noch in Survivor zijn er in de finale meer mannen dan vrouwen geweest. De man-vrouw verhouding was ofwel 1-2 of 2-2.
2024: wie is de Mol?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1725 Gepost op: 24-12-2005, 15:30:47 »
                                           ::bravo:: ::bravo:: Joeheeeeeee ::bravo:: ::bravo::

                                           de finalisten zijn bekend...kan ik eindelijk mijn champagnetoren in gebruik nemen ;D

               


maar nu nog niet...eerst richting de grand finale
hier gaan we plezier aan beleven,want strenge regel nr 1 van Daisy; GEEN ALCOHOL ONDER DE 16  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::) ::)

Offline Eefjuhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1726 Gepost op: 24-12-2005, 15:35:17 »
hier gaan we plezier aan beleven,want strenge regel nr 1 van Daisy; GEEN ALCOHOL ONDER DE 16  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::) ::)

maarja ik ben finalist dus ik mag toch wel? ::hypocriet::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1727 Gepost op: 24-12-2005, 16:15:10 »
 ;D we voeren daisy gewoon ladderzat met de eerste fles en maken hem daarna met ons ALLEN soldaat >:D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Eefjuhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1728 Gepost op: 24-12-2005, 16:16:49 »
goed id ;)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1729 Gepost op: 24-12-2005, 16:17:15 »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1730 Gepost op: 24-12-2005, 17:29:15 »
 :o whow, bakkertje weet wel van aanpakken


 ::tandpastasmiley:: IK ben er
schenken maar!!!!
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1731 Gepost op: 24-12-2005, 17:35:04 »
::tandpastasmiley:: IK ben er
schenken maar!!!!

tssskkk weer eentje die de kleine lettertjes nooit leest ::)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1732 Gepost op: 24-12-2005, 17:57:39 »
mam hoelang heb je er wel nie over gedaan om die toren zo hoog te krijgen ::oink::

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1733 Gepost op: 24-12-2005, 18:06:58 »
iedereen mag van mij iets drinken, omdat het morgen en overmorgen kerst is ::ok::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1734 Gepost op: 24-12-2005, 18:10:01 »
iedereen mag van mij iets drinken, omdat het morgen en overmorgen kerst is ::ok::
wat lief ::hug::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1735 Gepost op: 24-12-2005, 19:24:59 »
Ik ben op het feest hoor  ;)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1736 Gepost op: 24-12-2005, 19:26:42 »
Eck, Tequilla Sunrise, Jutta, Heleen en Eefjuh,

ik hef t glas op ons. Met zijn 7-en zijn we aan dit avontuur begonnen, tot we erachter kwamen dat Juudith voor het Smiechtwerk-complot koos. Wij hebben doorgezet. Ik ben trots op jullie. We hebben t gedaan en Eck, Jutta en Eefjuh, jullie hebben het helemaal gedaan. Het was superhard knokken, maar 3 Flinkfoute finalisten, mooier kan t niet. We hebben het alreeds gewonnen. Ik gun het de winnaar volgende week alvast, maar ik proost op ons supermooie complot. Wij 6-en tegen de rest! Bedriegen, misleiden, vrienden maken en uiteindelijk kiezen voor onszelf! Het was geweldig en volledig in de stijl van het spel. Vrienden, GEFELICITEERD!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1737 Gepost op: 24-12-2005, 19:35:24 »
Xmoix, Nostradamus, Kolko, D**n, Juudith, Robbie en Eirc

Eerst Robbie, Eirc en Juudith maar even. Het spijt me dat ik Smiechtwerk op moest blazen. Ik heb zolang mogelijk geprobeerd de 2 complotten naast elkaar te houden, maar bij Flinkfout voelde ik meer saamhorigheid. Vooral bij Robbie en Eirc had ik het gevoel dat ze eerder voor Megan en Koekoe zouden gaan dan voor ons 3-en. Ik ben natuurlijk nooit zeker, maar ik was ze liever een stap voor. Sorry dat jij het moest worden, Rob. Je hebt meer in het spel gedaan qua creativiteit en ik vond persoonlijk Eirc lijper, omdat hij voor mijn gevoel populairder was bij de anderen. Dat Eirc er toen niet uitging heeft hij te danken aan Eefjuh. Zij had afgesproken met Eirc niet om op hem te stemmen en ik wou Eefjuh niet voor het hoofd stoten. Juudith, ik had je graag willen blijven vertrouwen, maar D**n vertrouwde me toe dat je racuneus was en wraak wou en samenzweerde met Eirc. Sorry!

D**n, Nostra en Xmoix

Ik heb geprobeerd jullie zo ver mogelijk te krijgen in het spel. Ik vind, vond en zal altijd D**n een enorm toffe gast blijven vinden, net zoals ik Xmoix een schatje vind, vond en zal blijven vinden. Als ik eerlijk ben: Ja, ik had jullie weggestemd als ik de kans kreeg. Flinkfout zal bij mij ALTIJD boven de rest gaan. Nostra heb ik in deze expeditie leren kennen. Echt een enorm toffe gast, waarmee het fijn samen werken was. Voor Nostra geldt hetzelfde. Jullie verdienden net zo hard de finale, als de Flinkfouters, maar helaas kan niet iedereen het halen.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1738 Gepost op: 24-12-2005, 19:39:42 »
Faabjuh

Zonder twijfel waren alle anderen die nog niet genoemd zijn kansloos, ze hadden het nooit gehaald. De enige die op eigen kracht is door blijven gaan, ben jij. Tot 2x toe wist je je terug te knokken, het leek wel alsof je niet uit te roeien was, uiteindelijk is het Eefjuh gelukt om je definitief uit te schakelen, maar ik heb hier enorm veel RESPECT voor!


Alle anderen in dit spel

Jullie waren bij voorbaat al KANSLOOS! Volgende keer, dek je beter in, zorg voor goede complotgenoten en onderschat tactiek niet. Met braaf lachen en de brave jongen bereik je weinig. Complotsmeders hebben het spel in handen en bepalen jouw lot. Zorg dat je lot niet bepaald hoeft te worden, maar dat je het lot van anderen bepaalt.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1739 Gepost op: 24-12-2005, 19:42:00 »
Wauw Chriz, dankje voor zo'n prive-alinea! ::rofl:: ::bravo:: ::hug::

Ik ben daarom een beetje trots op me zelf. :-[
« Laatst bewerkt op: 24-12-2005, 19:43:56 door Faabjuh »
🜃