Auteur Topic: Bar Tropicana  (gelezen 149269 keer)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1740 Gepost op: 24-12-2005, 19:48:37 »

Alle anderen in dit spel

Jullie waren bij voorbaat al KANSLOOS! Volgende keer, dek je beter in, zorg voor goede complotgenoten en onderschat tactiek niet. Met braaf lachen en de brave jongen bereik je weinig. Complotsmeders hebben het spel in handen en bepalen jouw lot. Zorg dat je lot niet bepaald hoeft te worden, maar dat je het lot van anderen bepaalt.

En dat is nu mijn theorie van de tacticus, gamer en naiveling (hoe spel je dat  ??? )
En die leg ik nog wel eens uit   ;)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1741 Gepost op: 24-12-2005, 20:07:50 »
En dat is nu mijn theorie van de tacticus, gamer en naiveling (hoe spel je dat  ??? )
En die leg ik nog wel eens uit   ;)
::rofl:: ja, als je het zelf allemaal bedacht had, had het idd iets geweest  ::rofl::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1742 Gepost op: 24-12-2005, 20:25:35 »
Jammer Guikie, omdat toevallig 3 mensen in de finale ziet staan die jij daar liever niet hebt, betekent nog niet dat je het hele spel omlaag hoeft te halen. Ik begrijp het dat je niet wilt stemmen, dat je mensen persoonlijk aanvalt vind ik een nare eigenschap, maar vooruit, maar dat je het spel omlaag wilt halen vind ik een zeer lage streek van je. Dat had ik niet achter je gezocht  ::ohno:: Als jij in de finale had gestaan had ook niemand zo gereageerd, en als je won was het je dat ook gegund.

Maar ik vind het gewoon zielig dat je het spel zelf onderuit wilt halen.  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1743 Gepost op: 24-12-2005, 20:28:54 »
Ach, Guikie kan het gewoon niet hebben, dat we een Flink Foute Finale hebben. Laat hem lekker verder kinderachtig doen, zo is ie, en zo zal hij ook wel blijven. Ons complot heeft gewerkt, dat is nu het belangrijkste ::ok::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1744 Gepost op: 24-12-2005, 20:30:28 »
Ach, Guikie kan het gewoon niet hebben, dat we een Flink Foute Finale hebben. Laat hem lekker verder kinderachtig doen, zo is ie, en zo zal hij ook wel blijven. Ons complot heeft gewerkt, dat is nu het belangrijkste ::ok::

Precies, we gaan het gewoon leuk vinden  :D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1745 Gepost op: 24-12-2005, 20:39:48 »
Tegen jullie complot heb ik geen probleem  ::ohno:: Tis zelfs knap dat het ook daadwerkelijk geslaagd is! daarvoor ook alle respect!, ik heb het dommer aangepakt, en dat is dan ook volledig mijn eigen fout! Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, er zijn dingen gebeurt, die mij verweten zijn, die door jullie zelf net zo hard gedaan zijn. Verder vind ik het geen probleem dat een van jullie daarvoor mij aanvalt, maar dan kun je een reactie terug verwachte. De manier waarop ik prive ben benaderd door mensen kan niet door de beugel. Dan is het niet vreemd dat daar een reactie op komt. Actie=reactie Maar goed, om de discussie te stoppen, omdat het totaal geen zin meer heeft!!

Succes alle drie in de finale, en mag de beste winnen!  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 24-12-2005, 20:43:32 door Guikie »

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1746 Gepost op: 24-12-2005, 20:42:02 »
Lieve Chriz, denk je dat ik dat niet gedacht had he ;)?  ::rofl:: Natuurlijk wist ik dat als ik met een bepaalde groep over zou blijven ik moest gaan!
Al had ik nooit op jou gestemd denk ik, omdat ik vond dat jij het verdiende om te winnen, een reden waarom ik op meedere mensen nooit zou kunnen stemmen.

De laatste eilandraad, ik dacht echt dat ik door de eilandraad het veld zou moeten ruimen, Jut, Jorg en Eck tegen mij?
Ondanks dat ik het me van sommige niet voor kon stellen, dacht ik toch dat er misschien een kans was dat ze me weg zouden stemmen!! Ik hacht dat ze een cpomplot hadden, achteraf gezien klopt dat nog ook!!!

Nee waarom ik weg ben? Omdat ik te weinig popu stemmen hahaha, het spijt me zeer, ik heb er zeker vrede mee hoor hoe ik eruit ben!!!
Maar ik ben er eigenlijk dus uit omdat ik voor de kijker en de spelers niet boeiend genoeg was en omdat ik nooit om stemmen heb zitten bedelen bij niemand niet hahahahhahahaah
Nou als ik het zo bekijk en er komt een volgende serie, dan zal ik het eens spannend gaan maken  >:D  ::rofl::

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1747 Gepost op: 24-12-2005, 20:51:38 »
Nu ik zo al die complotten lees he  :o
Ik snap het echt niet, hoe heb ik dat alles kunnen doorstaan????
Ik snap het echt niet!!  ::)
Ik heb nooit in een complot gezeten, wel had ik zelf mensen in  mijn hoofd die ik nooit weg zou stemmen....... ik hoopte dat sommige van hen mij ook niet zouden wegstemmen, maar zekerheid, dat was er nooit!
Ik had met geen 1 persoon echt een tactiek, stemde gewoon op de persoon waar ik het op dat moment tijd voor vond om te gaan,....
en  dan heb ik het zover gebracht, ik snap het echt niet!!!
Kan iemand mij het uitleggen?????

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1748 Gepost op: 24-12-2005, 20:53:17 »
Nu ik zo al die complotten lees he  :o
Ik snap het echt niet, hoe heb ik dat alles kunnen doorstaan????
Ik snap het echt niet!!  ::)
Ik heb nooit in een complot gezeten, wel had ik zelf mensen in  mijn hoofd die ik nooit weg zou stemmen....... ik hoopte dat sommige van hen mij ook niet zouden wegstemmen, maar zekerheid, dat was er nooit!
Ik had met geen 1 persoon echt een tactiek, stemde gewoon op de persoon waar ik het op dat moment tijd voor vond om te gaan,....
en  dan heb ik het zover gebracht, ik snap het echt niet!!!
Kan iemand mij het uitleggen?????
Je was gewoon niet zo gevaarlijk ;) Geen complotten en je haalde ook niet superveel stemmen ;)

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1749 Gepost op: 24-12-2005, 20:55:21 »
Je was gewoon niet zo gevaarlijk ;) Geen complotten en je haalde ook niet superveel stemmen ;)

dat zal het geweest zijn ja misschien ;).... Blijkt ook nu weer, dat ik daarom gewoon niet de finale heb gehaald he, gewoonweg omdat ik niet genoeg stemmen verameld heb ahaha ;)
Ik wist het dan ook al dat ik niet in de finale zou zitten hoor ;)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1750 Gepost op: 24-12-2005, 20:55:34 »
Je was gewoon niet zo gevaarlijk ;) Geen complotten en je haalde ook niet superveel stemmen ;)

Wat zij zegt  ;) En je bent ook gewoon een schat  ::hug:: ::hug:: ::hug::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1751 Gepost op: 24-12-2005, 20:56:18 »
dat denk ik ook, juist doordat je het lieve meisje zonder complot was, was je niet gevaarlijk, dus ben je ver gekomen, maar niet tot het eind, daarvoor zul je toch een complot nodig hebben :P
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1752 Gepost op: 24-12-2005, 20:57:29 »
gevaarlijk, dus ben je ver gekomen, maar niet tot het eind, daarvoor zul je toch een complot nodig hebben :P

daar ben ik het niet mee eens, als ik je tegen mag spreken, ik had gewoon meer stemmen nodig  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1753 Gepost op: 24-12-2005, 21:00:05 »
daar ben ik het niet mee eens, als ik je tegen mag spreken, ik had gewoon meer stemmen nodig  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

op het einde was het wel een mini complotje ::jaja::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1754 Gepost op: 24-12-2005, 21:00:27 »
Je was gewoon niet zo gevaarlijk ;) Geen complotten en je haalde ook niet superveel stemmen ;)

Noem me misschien dom hoor  ::dom:: maar waar kwam de naam smiecht eigenlijk vandaan  ???

Omdat jullie smiechtig bezig zijn  ??? ;)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1755 Gepost op: 24-12-2005, 21:02:10 »
op het einde was het wel een mini complotje ::jaja::

vind je  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ik had gewoon voor het 1ste niet naar mezelf geluisterd, en achteraf nog dom ook  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1756 Gepost op: 24-12-2005, 21:03:28 »
vind je  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ik had gewoon voor het 1ste niet naar mezelf geluisterd, en achteraf nog dom ook  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

ach, wat je eigenlijk wilde kwam toch nog uit  :P
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1757 Gepost op: 24-12-2005, 21:04:45 »
ja wat jutta zegt is wel waar :P

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1758 Gepost op: 24-12-2005, 21:05:20 »
ach, wat je eigenlijk wilde kwam toch nog uit  :P

das waar ;) En t is mooi zo, mooie finale!!! Al had ik er zelf ook graag gestaan, hahahahh dat zal iedereen wel hebben!!! Maar wat ik altijd zeg en het ook echt meen!!! Ik gun het jullie!!!!!!!!  ::hug::
Trouwens weer 4de, net als vorig jaar haahahah,  ::rofl:: Misschien zal ik altijd en eeuwig het 4de wiel aan de wagen blijven  ::rofl::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1759 Gepost op: 24-12-2005, 21:06:58 »
das waar ;) En t is mooi zo, mooie finale!!! Al had ik er zelf ook graag gestaan, hahahahh dat zal iedereen wel hebben!!! Maar wat ik altijd zeg en het ook echt meen!!! Ik gun het jullie!!!!!!!!  ::hug::
Trouwens weer 4de, net als vorig jaar haahahah,  ::rofl:: Misschien zal ik altijd en eeuwig het 4de wiel aan de wagen blijven  ::rofl::

Een wiel heeft ook vier wagens.   8) Of wacht?  ???
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta