Auteur Topic: Bar Tropicana  (gelezen 149461 keer)

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1760 Gepost op: 24-12-2005, 21:09:08 »
Een wiel heeft ook vier wagens.   8) Of wacht?  ???

klopt  ::jaja:: hebben jullie toch nog wat aan mij gehad ;)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1761 Gepost op: 24-12-2005, 21:10:58 »
klopt  ::jaja:: hebben jullie toch nog wat aan mij gehad ;)

 ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: (hebben we elkaar ondertussen niet platgeknuffeld  ??? )
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1762 Gepost op: 24-12-2005, 21:16:55 »
das waar ;) En t is mooi zo, mooie finale!!! Al had ik er zelf ook graag gestaan, hahahahh dat zal iedereen wel hebben!!! Maar wat ik altijd zeg en het ook echt meen!!! Ik gun het jullie!!!!!!!!  ::hug::
Trouwens weer 4de, net als vorig jaar haahahah,  ::rofl:: Misschien zal ik altijd en eeuwig het 4de wiel aan de wagen blijven  ::rofl::
jij werd toch tweede in de mangrove ::)

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1763 Gepost op: 24-12-2005, 21:35:10 »
Noem me misschien dom hoor  ::dom:: maar waar kwam de naam smiecht eigenlijk vandaan  ???

Omdat jullie smiechtig bezig zijn  ??? ;)
Dunno... moet je D**n vragen

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1764 Gepost op: 25-12-2005, 06:46:14 »
mam hoelang heb je er wel nie over gedaan om die toren zo hoog te krijgen ::oink::

Lang mijn jongen heel lang, maar voor jou heb ik alles over, dat weet je toch ::) maar gelukkig waren de cavia's er nog om me te helpen


Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1765 Gepost op: 25-12-2005, 13:03:07 »
Ik ben erg aan t twijfelen over wie ik ga kiezen. Het 'stem mij' werkt niet echt. Ik ben benieuwd wanneer Eck, Eefjuh en Jutta met argumenten gaan komen waarom ik op hen zou moeten stemmen. :)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1766 Gepost op: 25-12-2005, 13:15:16 »
Omdat Eck en Eefjuh een tactisch benul van een koe hebben  ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1767 Gepost op: 25-12-2005, 13:20:25 »
bewijzen?

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1768 Gepost op: 25-12-2005, 13:21:38 »
Eefjuh had een: het zal wel instelling en Eck moest en zou Willem en Nostra eruit hebben, in plaats van andere afspraken  ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1769 Gepost op: 25-12-2005, 13:23:50 »
maar hoe is het gesteld met jouw loyaliteit?

Eck was er bijna uitgevlogen omdat jij vergat te stemmen en je stemde de laatste keer op Faabjuh in de Grimm-poll (zei je zelf)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1770 Gepost op: 25-12-2005, 13:24:06 »
Als je dit goed doet, heb je mijn stem!

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1771 Gepost op: 25-12-2005, 13:30:36 »
maar hoe is het gesteld met jouw loyaliteit?

Eck was er bijna uitgevlogen omdat jij vergat te stemmen en je stemde de laatste keer op Faabjuh in de Grimm-poll (zei je zelf)
Ik heb expres niet gestemd omdat Jorg Eck eruit wou stemmen, wat ik oneerlijk vond tegenover FF en omdat ik Jorg ervan verdachte dat hij zelf ook niet ging stemmen, heb ik dat ook niet gedaan omdat ik anders te weinig zo over houden tegenover Jorg die echt niet meer te vertrouwen was  ::ohno:: Ik heb FF niet verraden, dat was Jorg  ::jaja::

En ik heb niet op Faabjuh gestemd, dat was een geintje, want ik heb echt waar op Eefjuh gestemd  ::jaja::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1772 Gepost op: 25-12-2005, 13:35:37 »
Ik heb expres niet gestemd omdat Jorg Eck eruit wou stemmen, wat ik oneerlijk vond tegenover FF en omdat ik Jorg ervan verdachte dat hij zelf ook niet ging stemmen, heb ik dat ook niet gedaan omdat ik anders te weinig zo over houden tegenover Jorg die echt niet meer te vertrouwen was  ::ohno:: Ik heb FF niet verraden, dat was Jorg  ::jaja::


hier maak je een fout jutta, we zijn samen 2 weken geleden tot de conclusie gekomen dat het beter was eck weg te stmemen(geholpen door koe) dat jij vervolgens degene bent die niet te vertrouwen is doordat je niet stemt, moet je neit mij ook inwrijven, da tis net zo veel jou schuld. Dat ik niet zou stmemen is bullshitwant het was de laatste eilandraad, doro op mij te stmemen heb je ff evengoed verraden
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1773 Gepost op: 25-12-2005, 13:39:27 »
Dank je wel voor je uitleg, Jutta :)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1774 Gepost op: 25-12-2005, 13:40:33 »
hier maak je een fout jutta, we zijn samen 2 weken geleden tot de conclusie gekomen dat het beter was eck weg te stmemen(geholpen door koe) dat jij vervolgens degene bent die niet te vertrouwen is doordat je niet stemt, moet je neit mij ook inwrijven, da tis net zo veel jou schuld. Dat ik niet zou stmemen is bullshitwant het was de laatste eilandraad, doro op mij te stmemen heb je ff evengoed verraden

was ook dom van jou, je moet Koekoe niet boven Eck verkiezen. Uiteindelijk heeft dit je genekt. (denk ik)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1775 Gepost op: 25-12-2005, 13:44:37 »
was ook dom van jou, je moet Koekoe niet boven Eck verkiezen. Uiteindelijk heeft dit je genekt. (denk ik)
ik wilde 2 vliegen in 1 klap slaan: eck en koe weg, dan had ik de popipoll nl gewonnen, jutta had dan soc proef gewonnen, xmoix weg via eilandraad en de popipoll had ik wel tegne nossie gewonnen
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1776 Gepost op: 25-12-2005, 13:49:48 »
Slim bedacht!  ::ok:: maar niet slim genoeg. Had je het niet gedaan had je Xmoix en Jutta in laten zien dat Eck weg moest (hoogst in de pop.poll) maar maakt niet uit. Het is wel slim bedacht. :)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1777 Gepost op: 25-12-2005, 14:08:56 »
hier maak je een fout jutta, we zijn samen 2 weken geleden tot de conclusie gekomen dat het beter was eck weg te stmemen(geholpen door koe) dat jij vervolgens degene bent die niet te vertrouwen is doordat je niet stemt, moet je neit mij ook inwrijven, da tis net zo veel jou schuld. Dat ik niet zou stmemen is bullshitwant het was de laatste eilandraad, doro op mij te stmemen heb je ff evengoed verraden

Ik ben nooit tot die conclusie gekomen. Het enige wat ik wist was dat jij op Eck wou stemmen, en ik zei wel ja, maar ik dacht nee. Ik was nooit van plan om Eck eruit te stemmen, maar jij begon met FF te verraden, en daarom moest "wraak" genomen worden. Nogmaals: Ik heb nooit geprobeerd om FF te verraden, alleen maar Jorg die al een verrader van FF was.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1778 Gepost op: 25-12-2005, 15:08:38 »
Ik ben nooit tot die conclusie gekomen. Het enige wat ik wist was dat jij op Eck wou stemmen, en ik zei wel ja, maar ik dacht nee. Ik was nooit van plan om Eck eruit te stemmen, maar jij begon met FF te verraden, en daarom moest "wraak" genomen worden. Nogmaals: Ik heb nooit geprobeerd om FF te verraden, alleen maar Jorg die al een verrader van FF was.
je doet nu makkelijk jutta, maar goed de finale win je toch niet ;)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Tropicana
« Reactie #1779 Gepost op: 25-12-2005, 15:30:07 »
je doet nu makkelijk jutta, maar goed de finale win je toch niet ;)

Dat weet ik ook wel  ;) No hard feelings?  ::hug:: ::hug:: ::hug::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta