Auteur Topic: nog 1 x geldwagen opdracht  (gelezen 1481 keer)

Offline tureluurs

• Forumlid
nog 1 x geldwagen opdracht
« Gepost op: 5-03-2002, 16:20:43 »
Hoi allen van een newbie alhier.
Ik heb gezocht of dit al besproken was maar niet kunnen vinden. Gisteren nog eens naar de geldwagenopdracht zitten kijken en er viel mij op dat het gebouw dat gereflecteerd is in het raam van de geldauto zowel de 1e x (waar geen kandidaten op afkomen) als de 2e  x (waar Karen op afgaat) precies hetzelfde is!
Zou dit kunnen betekenen dat die 2 winkels vlak naast elkaar liggen, worden we hier genept door de makers, of zit hier een belangrijke aanwijzing achter?!
De 1e x zie ik wel een figuur in de ruit van de auto gereflecteerd (aan de kleding te zien kan het John zijn; die droeg die dag een donker shirt), de 2e x niet. Het zijn dus niet exact dezelfde filmpjes.
Als de man van de geldwagen uitstapt de 2e x zie je duidelijk dat er nog iemand in de auto zit, die kijkt hem na. (Angela?)
Voordat Karen de winkel instapt lijkt het wel of je Angela ziet kijken een stukje verderop, vanuit een andere winkel. En dan komt Karen ook nog de man van de geldwagen tegen.
Al met al heel vreemd.
Mijn enige theorie is dat het inderdaad John is die je de 1e x ziet, die overal geld ophaalt om een gedeelte te laten liggen, om, wanneer hij zelf in beeld is uitsloverig rond te gaan rennen om geld te krijgen. Waarom laat hij zijn pasje zien? Is het misschien een afwijkend pasje van de anderen? Ik las al ergens dat de cijfers naar alfabet "bushalte" vormen; op de site van Jantien kom je op de site van John's rommelwinkeltje via een bushalte.
(Er staan meer vreemde dingen op de site van Jantien. Als de rode rugzak in beeld komt hoor je een ontploffing. Er is een plaatje van de tafel die de dromers te zien kregen. Die tafel lijkt weer verdacht veel op het eigen ontwerp van John)
Hebben jullie nog andere ideeën hierover en is dit meer mensen opgevallen dat je 2x dezelfde reflectie ziet?

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Master3L

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: nog 1 x geldwagen opdracht
« Reactie #1 Gepost op: 5-03-2002, 16:36:42 »
Naar die reflectie heb ik niet gekeken. Wat de site van Jantien betreft -> niet teveel geloven, zitten veel op deze site en wat ze hier lezen zetten ze dan op hun site.... :)

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline jorg

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 5-03-2002, 17:03:08 »
Dat klopt volgens mij, maar die ontploffing stond er al een hele tijd op. Die snapte ik pas na de uitzending van vrijdag

G H A S A L

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 5-03-2002, 17:19:38 »
Die geldwagenopdracht laat ons maar niet los :)
Zullen we bij de topic 'Geldwagenopdracht' weer verder gaan?

Hier komt een slotje op...

Groeten,
Malcolm