Auteur Topic: De presentatie van TI  (gelezen 4305 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
De presentatie van TI
« Gepost op: 12-09-2005, 22:32:12 »
Ik weet niet of jullie er ook zo over denken maar ik zit met het volgende:

Ondanks dat ik TI na de 2e aflevering al meer ging waarderen erger ik me aan het feit dat de hele uitzending bijna geheel wordt ingesproken door Art. Wat een lieverd het ook is, zijn stem heeft niet zo veel nuance. Daar kan hij niks aan doen hoor, maar dan is het wel heel prettig om af en toe ook Roos te horen. De afwisseling van die twee geeft het geheel ook wat meer vaart in de presentatie lijkt mij. Ik weet dat het in de Belgische aflevering net omgekeerd zal zijn. :)

Het lijkt mij zelfs nu toe dat de kandidaten zelf minder aan het woord zijn en Art het verhaal eigenlijk vertelt. Of dat komt doordat Arts stnm in mijn optiek te dominant aanwezig is of dat dat werkelijk zo is, wil ik in het midden laten.

Nu ik vanavond ER weer heb gezien en er op lette hoe vaak EP en Lotte elkaar afwisselden, lag dat veel meer in balans. :-\\

Ervaren jullie dit ook, of zit ik maar een beetje te miepen? ???
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De presentatie van TI
« Reactie #1 Gepost op: 12-09-2005, 22:38:00 »
Dat is altijd al zo geweest. Als je de DVD van PE kijkt merk je ook opeens dat die voornamelijk door Roos werd ingesproken terwijl EP dat in de Nederlandse afleveringen deed. Ik vind het persoonlijk wel jammer, want ze presenteren tenslotte samen. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De presentatie van TI
« Reactie #2 Gepost op: 12-09-2005, 23:45:46 »
Ik weet wel van de verschillen idd.

Maar ik heb er eigenlijk helemaal geen last van dat ik Roos hoor. Was idem met PE.
Denk ook niet dat ik me er aan zou storen om Art als voice-over te horen.

Offline draakje

  • Forumlid
Re: De presentatie van TI
« Reactie #3 Gepost op: 13-09-2005, 08:12:49 »
Ik stoor me er ook niet aan hoor! Ik vind dat Art een mooie stem heeft en het goed doet! En bovendien ziet hij er fijn uit!  ::bravo::