Auteur Topic: Hoe vindt jij dat Big-Brother met de bewoners omgaat..  (gelezen 5498 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Hoe vindt jij dat Big-Brother met de bewoners omgaat..
« Gepost op: 13-09-2005, 15:09:54 »
Hoe vind je dat Big-Brother met de kandidaten omgaat? Zoals,dat tanja wordt ontzien en zo zijn er nog meer onderwerpen.. waar BB de kandidaten in z'n voordeel of nadeel behandelt.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe vindt jij dat Big-Brother met de bewoners omgaat..
« Reactie #1 Gepost op: 13-09-2005, 15:11:58 »
BB = Back to basic, dus dan zou Tanja helemaal niet met haar moeder mogen praten. Dat ze af en toe kan rusten ivm de baby moet mogen, maar geen familie, want je hebt zelf voor afzondering gekozen. Als je dat niet kan, had je maar niet mee moeten doen. Dus dat de andere kandidaten nu gaan klagen vind ik niet meer dan logisch. Tanja zal de volgende keer zeker genomineerd worden, maar ik voel nu al aankomen dat BB het wel zal draaien dat ze er voorlopig inblijft. ::niet-ok::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Hoe vindt jij dat Big-Brother met de bewoners omgaat..
« Reactie #2 Gepost op: 13-09-2005, 15:14:59 »
BB = Back to basic, dus dan zou Tanja helemaal niet met haar moeder mogen praten. Dat ze af en toe kan rusten ivm de baby moet mogen, maar geen familie, want je hebt zelf voor afzondering gekozen. Als je dat niet kan, had je maar niet mee moeten doen. Dus dat de andere kandidaten nu gaan klagen vind ik niet meer dan logisch. Tanja zal de volgende keer zeker genomineerd worden, maar ik voel nu al aankomen dat BB het wel zal draaien dat ze er voorlopig inblijft. ::niet-ok::

Ben ik het helemaal mee eens  ::jaja::

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe vindt jij dat Big-Brother met de bewoners omgaat..
« Reactie #3 Gepost op: 13-09-2005, 16:18:28 »
ik vind het zo teleurstellend hoe BB zich nu opstelt tegenover Tanja...
jee wat wordt die meid in de watten gelegt,triest,triest ,triest
Dat je idd met bepaalde dingen rekening houdt is niet meer als normaal,maar doe niet alsof ze een breekbaar poppetje is die ieder moment dood neer kan vallen!!
waarom krijgen ze nu de hele tijd week opdrachten waaraan Tanja niet mee kan doen?
Waarom verzinnen ze niet waar ook Tanja gewoon aan kan meedoen?
Wat een macht heeft die meid zeg..
wat buit ze het ook uit..

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Hoe vindt jij dat Big-Brother met de bewoners omgaat..
« Reactie #4 Gepost op: 13-09-2005, 20:44:51 »
Ik vind het een harde manier van spelen, enkele voorkeursbehandelingen daargelaten
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Hoe vindt jij dat Big-Brother met de bewoners omgaat..
« Reactie #5 Gepost op: 14-09-2005, 00:31:27 »
Het gerucht gaat dat BB Tanja in de DBK heeft verteld wat de andere bewoners van haar hebben gezegd. Ze schijnt zelfs even schoongemaakt te hebben en lijkt wat normaler met de anderen om te gaan. Ze schijnt dus ook dingen te weten wat ze niet kan weten, wat betreft dingen die over haar zijn gezegd...
The British are not impressed.

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe vindt jij dat Big-Brother met de bewoners omgaat..
« Reactie #6 Gepost op: 14-09-2005, 12:27:46 »
daaruit blijkt dan al wel  dat BB er alles maar dan ook alles eraan doet om Tanja weer `geliefd` te maken!
Echt hele rare gang van zaken dit,wat mij betreft ook al erg mislukt...!

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Hoe vindt jij dat Big-Brother met de bewoners omgaat..
« Reactie #7 Gepost op: 14-09-2005, 16:30:36 »
Het gerucht gaat dat BB Tanja in de DBK heeft verteld wat de andere bewoners van haar hebben gezegd. Ze schijnt zelfs even schoongemaakt te hebben en lijkt wat normaler met de anderen om te gaan. Ze schijnt dus ook dingen te weten wat ze niet kan weten, wat betreft dingen die over haar zijn gezegd...
aldat gleijm weer,  laatter is een goede ruzie ontstaan, dat zijn ook kijkcijfers john!
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe vindt jij dat Big-Brother met de bewoners omgaat..
« Reactie #8 Gepost op: 14-09-2005, 18:00:20 »
BB = Back to basic, dus dan zou Tanja helemaal niet met haar moeder mogen praten. Dat ze af en toe kan rusten ivm de baby moet mogen, maar geen familie, want je hebt zelf voor afzondering gekozen. Als je dat niet kan, had je maar niet mee moeten doen. Dus dat de andere kandidaten nu gaan klagen vind ik niet meer dan logisch. Tanja zal de volgende keer zeker genomineerd worden, maar ik voel nu al aankomen dat BB het wel zal draaien dat ze er voorlopig inblijft. ::niet-ok::
Ja dan zullen ze zeker weer zo'n envelop ofzo neerleggen of weet ik veel wat ze doen om haar erin te houden ::niet-ok::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Hoe vindt jij dat Big-Brother met de bewoners omgaat..
« Reactie #9 Gepost op: 14-10-2005, 14:07:26 »
Ik vind dat Big Brother heel oneerlijk gaat vooral omdat Big Brother is waardoor je je afsluit van de buitenwereld en nu mag Tanjas moeder opeens bij de bevalling zijn dat is oneerlijk dan kan je net zo goed Roels of Joost of Dido haar moeder in het huis laten BB is ten opzichte niet eerlijk hoe ze met de bewoners omgaan de 1 wordt voorgetrokken (Tanja) en de ander krijgt geen eerlijke kansen (Ralph)  :)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Hoe vindt jij dat Big-Brother met de bewoners omgaat..
« Reactie #10 Gepost op: 14-10-2005, 19:22:15 »
Ik vind de manier waarop Tanja als een prinses behandeld wordt belachelijk, afschuwelijk om naar te kijken zelfs, onder het  mom van 'zij is zwanger dus geef der alles wat haar hartje wil' krijg tanja de ene luxe maaltijd na de andere terwijl de rest op noodrantsoen zit. Nou lieve Tanja, als je zon noodrantsoen zon afbraak op je lichaam vind, waarom paf je dan gewoon lekekr door? Dat is zeker hartstikke gezond voor de baby?

Bah bah John de Mol maakt zichzelf belachelijk met deze walchelijke Big Brother versie
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Hoe vindt jij dat Big-Brother met de bewoners omgaat..
« Reactie #11 Gepost op: 9-12-2005, 12:34:57 »
Sommige dingen vind ik erg genant zoals gisteravond, dat die weegschaal opeens heel snel omhoog ging. Ze wouden  gewoon kijkers trekken daarmee omdat, de schaal heel lang op 12 stond en opeens naar 17 en toen uiteindelijk toch naar 18 ging, en dat Nathalie de hele avond laag stond en opeens Dido eruit moest, sommige dingen snap ik totaal niet, wat vonden jullie daarvan?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Hoe vindt jij dat Big-Brother met de bewoners omgaat..
« Reactie #12 Gepost op: 9-12-2005, 13:13:33 »
Sommige dingen vind ik erg genant zoals gisteravond, dat die weegschaal opeens heel snel omhoog ging. Ze wouden  gewoon kijkers trekken daarmee omdat, de schaal heel lang op 12 stond en opeens naar 17 en toen uiteindelijk toch naar 18 ging, en dat Nathalie de hele avond laag stond en opeens Dido eruit moest, sommige dingen snap ik totaal niet, wat vonden jullie daarvan?

Die stemming vertrouw ik sowiezo al niet! de gene die eerst hoog staat, vertrekt daarna! Verder vind ik alles veel te gemaakt in de live show  :-\\