Auteur Topic: Vierde muzikale aanwijzing in Schiffers.fm  (gelezen 23696 keer)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Vierde muzikale aanwijzing in Schiffers.fm
« Reactie #100 Gepost op: 5-03-2002, 12:18:26 »
Maar het één sluit het ander natuurlijk niet uit. De links kunnen naar de Mol zijn én later ingemonteerd.

Als de links op de volgende afvaller slaan dan =

Miss.Imp. achteruit (hint 1) = Pamela (afvaller afl 2)
Bicycle race 1 (hint 2) = Dick (afvaller afl.3)
Bicycle race 2 (hint 3) = niemand (afvaller afl. 4)
A'damse grachten (hint 4) = ??? dat weten we dan vrijdag.

En dan zie ik het verband niet en sorry, ik ga dan voor die 4 dagen ook niet al te diep nadenken.

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Freeze

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 5-03-2002, 12:49:34 »

Citaat

Ook vind ik het helemaal niet logisch dat de eerst hint (Mission Impossible achterstevoren) uitgelegd wordt als "Australisch" abseilen. Dat valt nog maar te bezien, voor mij is "Australisch juist vooruit en "Amerikaans" juist achterstevoren...

Precies! Hier zijn al heel veel mensen mee de mist in gegaan. Tom Cruise daalde juist australisch af! Dus omgekeerd is dus normaal abseilen!!

En de theorie van Vlaming is inderdaad simpel (een verademing op dit forum!), maar wat moeten we dan bakken van de tweede bicycle race?

Freeze

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #102 Gepost op: 5-03-2002, 13:09:44 »
In de afvaller-theorie (zoals ik die van vlaming maar zal noemen) zou de 2e Bicycle Race gewoon betekenen dat er geen afvaller was. Tja, ik weet zo snel ook geen andere uitleg...

Als je de manier van abseilen in de film als uitgangspunt neemt, dan zou 'achterstevoren' inderdaad betekenen 'Amerikaans'. Maar waarom moeten we van de film uitgaan? Als je als uitgangspunt neemt dat het abseilen van de dam op zich een 'Mission Impossible' was, dan zou het weer 'Australisch' betekenen. Het is gewoon op 2 manieren uit te leggen, vrees ik.

Ik weet niet meer waar, maar ik heb ergens gelezen dat Harry bovenop de dam de opmerking maakte dat het een MI was. Weet iemand misschien op welk moment hij dat ongeveer zei? Dan kan ik het vanavond nog eens nakijken op video.

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #103 Gepost op: 5-03-2002, 13:36:42 »
Wow, deze aflevering doet veel stof opwaaien. Waarschijnlijk omdat WieIsDeMol.Com werd genoemd, niewaar? ;D

Op dinsdag al 11 pagina's, dan vervolgen we hem toch gewoon hier?

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.