Poll

Wie zijn jou favoriete survivors?

Eck
24 (28.2%)
Jorg
22 (25.9%)
Jutta
18 (21.2%)
Xmoix
21 (24.7%)

Totaal aantal stemmen: 49

Auteur Topic: Survivor Populariteitspoll [ eindstand bekend! ]  (gelezen 83748 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Survivor Populariteitspoll
« Reactie #180 Gepost op: 16-10-2005, 16:38:47 »
Ik hanteer het welbekende spreekwoord: Mensen die vragen... ;)
Die krijgen er twee, en een kinderhand is gauw gevuld. ::rofl:: ::rofl::

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Populariteitspoll
« Reactie #181 Gepost op: 16-10-2005, 17:39:24 »
Worden overgeslagen zeker?
:-[ Sorry, maar ik had echt al gestemd. ::jaja::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Populariteitspoll
« Reactie #182 Gepost op: 16-10-2005, 20:37:55 »
Lieve Mensen,

zouden jullie alsjeblieft op willen houden om mij PM's te sturen om op een bepaald iemand te stemmen bij deze, en de andere populariteitspoll. Ik vind het namelijk erg irritant worden, en ik stem toch niet.

Graag gedaan
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Populariteitspoll
« Reactie #183 Gepost op: 16-10-2005, 21:32:50 »
Lieve Mensen,

zouden jullie alsjeblieft op willen houden om mij PM's te sturen om op een bepaald iemand te stemmen bij deze, en de andere populariteitspoll. Ik vind het namelijk erg irritant worden, en ik stem toch niet.

Graag gedaan


moet je het Daisy en/of MC laten weten. Als het dan nog een keer gebeurt krijgt diegene strafpunten. (Wel eerlijk blijven natuurlijk  ;) )
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Populariteitspoll
« Reactie #184 Gepost op: 17-10-2005, 00:21:34 »
Bij deze genoteerd. ::jaja::

Dus JvB, wordt je nog lastig gevallen, laat het weten, bij die persoon gaan er direct stemmen af! :)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Survivor Populariteitspoll
« Reactie #185 Gepost op: 17-10-2005, 00:23:38 »
Ja ik vind het ook onsportief om mensen te gaan Pmen het moet wel een spel blijven natuurlijk he en eerlijk gespeeld worden  :)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Survivor Populariteitspoll
« Reactie #186 Gepost op: 17-10-2005, 00:26:59 »
Ja ik vind het ook onsportief om mensen te gaan Pmen het moet wel een spel blijven natuurlijk he en eerlijk gespeeld worden  :)
::rofl:: ::rofl::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Survivor Populariteitspoll
« Reactie #187 Gepost op: 17-10-2005, 01:17:25 »
Ja ik vind het ook onsportief om mensen te gaan Pmen het moet wel een spel blijven natuurlijk he en eerlijk gespeeld worden  :)
najah de mensen die pmen om stemmen die spelen toch gewoon eerlijk? is het voor hun dan ilegaal om te pmen?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Survivor Populariteitspoll
« Reactie #188 Gepost op: 17-10-2005, 13:26:21 »


Lieve Mensen,

zouden jullie alsjeblieft op willen houden om mij PM's te sturen om op een bepaald iemand te stemmen bij deze, en de andere populariteitspoll. Ik vind het namelijk erg irritant worden, en ik stem toch niet.

Graag gedaan


speel het spel eens eerlijk...
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Populariteitspoll
« Reactie #189 Gepost op: 17-10-2005, 15:06:55 »
verklaart misschien warom sommige mensen zoveel punten hebben  ::rofl:: grapje hoor! Ik doe er in ieder geval niet aan mee!

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Populariteitspoll
« Reactie #190 Gepost op: 17-10-2005, 16:48:01 »
verklaart misschien warom sommige mensen zoveel punten hebben  ::rofl:: grapje hoor! Ik doe er in ieder geval niet aan mee!

ik ook niet, maar ik krijg wel veel stemmen. Toch raar dat niemand me wil vertellen wie dan op mij heeft gestemd  ::ohno::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Survivor Populariteitspoll
« Reactie #191 Gepost op: 17-10-2005, 18:40:28 »
speel het spel eens eerlijk...
Wat is in jou ogen dan eerlijk? leg me dat eens uit? Die posts met vijf woorden zonder enig argument ken ik nu wel..  :-\\

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor Populariteitspoll
« Reactie #192 Gepost op: 17-10-2005, 18:47:58 »
Stemmen vragen per PM is niks oneerlijks aan, het is juist een handige manier om aan stemmen te komen (hoe kwam ik vorig jaar anders aan al die stemmen ::)). Ik en Molcrazy hebben er dan ook niks op tegen ... ;)

... zolang de persoon in kwestie het ook niet erg vind. Er hebben zich dus 2 mensen nu gemeld die het niet meer waarderen, dus zolang die met rust gelaten worden is het goed. :) ::jaja::

Maar je hoeft het natuurlijk niet zo te doen, ieder doet het op z'n eigen manier, aan het eind van de rit zien we uiteindelijk wat het beste was. ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Populariteitspoll
« Reactie #193 Gepost op: 17-10-2005, 19:15:56 »
Stemmen vragen per PM is niks oneerlijks aan, het is juist een handige manier om aan stemmen te komen (hoe kwam ik vorig jaar anders aan al die stemmen ::)). Ik en Molcrazy hebben er dan ook niks op tegen ... ;)

... zolang de persoon in kwestie het ook niet erg vind. Er hebben zich dus 2 mensen nu gemeld die het niet meer waarderen, dus zolang die met rust gelaten worden is het goed. :) ::jaja::

Maar je hoeft het natuurlijk niet zo te doen, ieder doet het op z'n eigen manier, aan het eind van de rit zien we uiteindelijk wat het beste was. ::ok::
eerst en vooral wil ik zeggen dat ik het zweer op het hoofd van mijn eigen zoon dat ik nog NOOIT naar iemand een PM heb gestuurd om te vragen of die persoon op mij zou willen stemmen.(laat dat duidelijk zijn).
 maar sorry Daisy deze regel vind ik(met alle respect) belachelijk.
 ofwel mag het,ofwel mag het niet. en dat zou voor iedereen zeer duidelijk zijn. maar, "het mag,tot er iemand aanstoot aan geeft"  ??? ??? dus de eerste die het aan een persoon vragen,mogen,maar als het teveel word,mag niemand meer?
nogmaals mijn bescheiden mening: het is ja of nee.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Survivor Populariteitspoll
« Reactie #194 Gepost op: 17-10-2005, 19:20:41 »
eerst en vooral wil ik zeggen dat ik het zweer op het hoofd van mijn eigen zoon dat ik nog NOOIT naar iemand een PM heb gestuurd om te vragen of die persoon op mij zou willen stemmen.(laat dat duidelijk zijn).
 maar sorry Daisy deze regel vind ik(met alle respect) belachelijk.
 ofwel mag het,ofwel mag het niet. en dat zou voor iedereen zeer duidelijk zijn. maar, "het mag,tot er iemand aanstoot aan geeft"  ??? ??? dus de eerste die het aan een persoon vragen,mogen,maar als het teveel word,mag niemand meer?
nogmaals mijn bescheiden mening: het is ja of nee.

Goed koekoe, deze mening is met alle respect, net zo belachelijk! Je speelt een spel, in een spel mag je m.i alle aspecten aangrijpen om te winnen. Dus als mensen behoefte hebben om een PM te versturen, dan doen ze dat. Als de mensen dat niet willen, doen ze dat niet! Het verbieden van het spelen van een spel slaat nergens op! En als mensen die dan gepmt worden aangeven, ik heb het liever niet, dan pm je die mensen niet! Als je niet tegen deze regels kunt, had je je niet moeten inschrijven voor dit spel

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Survivor Populariteitspoll
« Reactie #195 Gepost op: 17-10-2005, 19:22:24 »
Ik heb ook redelijk veel stemmen, maar ik zweer ook op Koekoes zoon hoofd dat ik nooit op deze manier stemmen gewerfd heb. (De spandoeken bij de A2 zijn van mij)

Maar ik kan me wel bij Koekoe aansluiten. Wanneer aanvaardt iemand het als irritant? Pas als het aangegeven wordt? Ik erger me dood aan SPAMmail, maar ik heb het nooit aangegeven.

Qua spel is het denk ik niet oneerlijk of whatever dus daarin kan ik me wel vinden in Guikies mening, maar ik vind het nogal aso tegenover onwillende users die met deze SPAM bestookt worden. Geen goede reclame voor t spel lijkt me ook. 



Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Survivor Populariteitspoll
« Reactie #196 Gepost op: 17-10-2005, 19:24:13 »
Wat is in jou ogen dan eerlijk? leg me dat eens uit? Die posts met vijf woorden zonder enig argument ken ik nu wel..  :-\\

posts met vijf woorden? Dit was weer als stille hint bedoeld... Eerlijk is misschien zoiets als de regels volgen en je mag ook wel complotten smeden, maar vind je het niet raar als je een soort van complot smeedt mij iemand van een ander eiland?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Survivor Populariteitspoll
« Reactie #197 Gepost op: 17-10-2005, 19:24:34 »
Ach ja... ik heb dramatisch weinig stemmen en ik heb het ook nooit gePM't ::rofl::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Survivor Populariteitspoll
« Reactie #198 Gepost op: 17-10-2005, 19:26:14 »
Ik heb ook redelijk veel stemmen, maar ik zweer ook op Koekoes zoon hoofd dat ik nooit op deze manier stemmen gewerfd heb. (De spandoeken bij de A2 zijn van mij)

Maar ik kan me wel bij Koekoe aansluiten. Wanneer aanvaardt iemand het als irritant? Pas als het aangegeven wordt? Ik erger me dood aan SPAMmail, maar ik heb het nooit aangegeven.

Qua spel is het denk ik niet oneerlijk of whatever dus daarin kan ik me wel vinden in Guikies mening, maar ik vind het nogal aso tegenover onwillende users die met deze SPAM bestookt worden. Geen goede reclame voor t spel lijkt me ook. 




Nee.. de onwillende users moet je ook niet betrekken in het spel... Maar om nu een ja of nee verbod op te leggen gaat te ver! Je speelt een spel, dus speel hem op jou manier... En kijk niet naar hoe een ander een spel speelt. Het valt trouwens wel op dat Daisy en MC alleen maar gezeur en geklaag krijgen. Ze doen dit net zoals wij ook in hun vrije tijd en voor de lol. een beetje redelijk blijven is in mijn ogen wel op zijn plaats.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor Populariteitspoll
« Reactie #199 Gepost op: 17-10-2005, 19:27:58 »
Goed koekoe, deze mening is met alle respect, net zo belachelijk! Je speelt een spel, in een spel mag je m.i alle aspecten aangrijpen om te winnen. Dus als mensen behoefte hebben om een PM te versturen, dan doen ze dat. Als de mensen dat niet willen, doen ze dat niet! Het verbieden van het spelen van een spel slaat nergens op! En als mensen die dan gepmt worden aangeven, ik heb het liever niet, dan pm je die mensen niet! Als je niet tegen deze regels kunt, had je je niet moeten inschrijven voor dit spel
ow voelt er zich hier iemand aangesproken?