Auteur Topic: Win een stem van Daisy en/of MC!  (gelezen 57938 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Win een stem van Daisy en/of MC!
« Reactie #260 Gepost op: 15-11-2005, 10:34:23 »
Lieve Daisy, Beste Molcrazy,

ik ben maar een arme jongen uit de ghetto. Ik heb geen eten, geen slaapplaats en geen ouders meer. Ik heb eigenlijk helemaal niks. Al het plezier van mijn leven haal ik uit dit spelletje, maar ik voel dat mensen aan mijn poten beginnen te zagen. Ondanks mijn penible situatie gunnen ze mij het niet. Laat toch zien dat jullie wat goeds in jullie hebben. Het is bijna Kerstmis, doe die goede daad en geef mij die stem. Ik heb geen geld om Paint en Photoshop aan te schaffen anders had ik een kunstwerkje geleverd. Het enige wat ik bieden kan is deze smeekbede. Hoor mij toch alsjeblieft!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Win een stem van Daisy en/of MC!
« Reactie #261 Gepost op: 15-11-2005, 15:41:42 »
::zwaai::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Win een stem van Daisy en/of MC!
« Reactie #262 Gepost op: 15-11-2005, 17:26:59 »
De verhalen van de Survivoreilanden

Voordat de eerste Europeaan ook maar een voet zette op een van de eilanden, leefde er al een volk in dit gebied. Al snel werden deze verdreven door de Europeanen. Jaren later ontdekten archeologen dat het een hele beschaving moet zijn geweest, en ze vonden er een boek. In dit boek stonden de verhalen en legendes opgeschreven van het volk, dat zichzelf de Hoari's noemden. Dit verhaal komt uit het boek, en gaat over het ontstaan van de vier eilanden.


Vrij vertaald uit het boek
Ooit hadden de goden de eerste mensen op een eiland gezet. Op dit eiland leefden de mensen en de vier natuurelementen in harmonie samen. De natuur gaf de mensen wat ze nodig hadden, en de mensen zorgde ervoor dat de natuur niks overkwam. Op het midden van dit eiland stond een grote berg. Hierop bouwden de mensen een tempel, ter ere van de natuur. In elke hoek van de tempel stond een altaar, waarop amuletten lagen. Er was een saffieren, een robijnen, een emeralden en een gouden. In het midden van deze tempel stond nog een altaar, waarop een zwarte parel lag. Dit was de kracht van het eiland. Hier woonde de hogepriester, die tevens de baas van het eiland was.

Over de tempel en amullten zijn vele verhalen verteld, en misschien vertel ik die ook nog wel eens. Maar daar gaat het nu niet om, dus gaan we wat verder in de tijd.

Alleen de hogepriester was het toegestaan om de zwarte parel aan te raken. Dit ging jaren lang goed, maar op een dag was er de oudste zoon van de hogepiester samen met zijn vader in de tempel. Deze zoon heette Lavei, en zou later bekend staan als een kwade naam. Terwijl zijn vader ging offeren bij een van de andere altaren, ging Lavei naar het altaar met de zwarte parel. Zoals, waarschijnlijk verwacht, kon hij zijn nieuwschierigheid niet bedwingen, en raakte hij met zijn wijsvinger de parel aan. Toen er niks gebeurde, draaide hij zich om. Hij keek naar zijn vader, en die keek ontzet naar zijn zoon. Vol woede over de ongehoorzaamheid pakte de vader zijn zwaard en hakte zijn zoon doormidden. De wijsvinger sneed hij af, en gooide hij de berg af. Voor het eerst werd er menselijk bloed vergoten in de tempel.

De goden waren woest over dit heiligschennis. Ze hadden het door de vingers gezien dat de zoon de parel had aangeraakt, ze vonden het toch een belachelijke regel. Maar dat de hogepriester in de tempel zijn zoon had vermoord ging hun te ver. Ze zouden wraak nemen op de hogepriester en zijn volk. Eerst teisterden ze het eiland met een aardbeving, wat al een grote catastrophe veroorzaakte. Maar de aardbeving liet ook de vulkaan ontwaken en liet de zee schudden. Terwijl de vulkaanuitbarste en lava en rook uitspuwde, kwam de zee tot leven en veranderde in een tsunami. De goden stuurden ook een cycloon, die de tsunami alleen maar versterkte. Aarde, water, vuur en lucht vielen het eiland aan. Vele bewoners kwamen om tijdens deze natuurramp.

De hogepriester besefte wat hij gedaan had en smeekte de goden om genade. Hij ging naar de zwarte parel en kuste het. De goden zagen dat hij spijt had, en beslote het eiland toch nog enigszins te sparen. Ze verscheurden het in vier stukken en sleurden het een eind de zee in. De tempel werd ook in vier stukken gescheurd, en op elk eiland stond nu een kwart tempel. De hogepriester die zich op dat moment in het midden van de tempel bevond, viel samen met de zwarte parel de zee in. Op deze plek lieten de goden een eiland verrijsen, wat nu bekend staat als Obscura.

Ondertussen waren er vier eilanden ontstaan, nu bekend als Terra, Infernius, Holy Isle en Aquagonie. Weinigen hadden de ramp overleefd, en nu moesten ze zien te overleven. De goden lieten weten dat er in elke kwart van de tempel nog steeds een amulet lag. Degene die een amulet zou dragen zou regeren over het eiland, en hem weer moeten proberen op te bouwen.


Maar dat vertel ik nu niet. De volgende keer komen jullie te weten hoe de eilanden aan een leider kwamen, en ook dat zijn hele aparte verhalen.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Win een stem van Daisy en/of MC!
« Reactie #263 Gepost op: 15-11-2005, 19:10:06 »
MC, als je niet op mij stemt, mag je niet mee carpoolen naar de ER-fandag.  >:D

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Win een stem van Daisy en/of MC!
« Reactie #264 Gepost op: 15-11-2005, 19:12:25 »
MC, als je niet op mij stemt, mag je niet mee carpoolen naar de ER-fandag.  >:D
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::ok:: top chantage  8)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Win een stem van Daisy en/of MC!
« Reactie #265 Gepost op: 15-11-2005, 19:13:59 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::ok:: top chantage  8)

Anders rijdt jij toch nog wat verder >:Dals je naar Breda kan, kan je ook wel naar België :P

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Win een stem van Daisy en/of MC!
« Reactie #266 Gepost op: 15-11-2005, 20:23:02 »
Anders rijdt jij toch nog wat verder >:Dals je naar Breda kan, kan je ook wel naar België :P
::rofl:: Dat alleen als hij op mij stemt  ::)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Win een stem van Daisy en/of MC!
« Reactie #267 Gepost op: 15-11-2005, 20:25:43 »
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Win een stem van Daisy en/of MC!
« Reactie #268 Gepost op: 15-11-2005, 21:12:16 »
Zo hier had ik ff zin in!
🜃

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Win een stem van Daisy en/of MC!
« Reactie #269 Gepost op: 17-11-2005, 20:39:04 »
MC, als je niet op mij stemt, mag je niet mee carpoolen naar de ER-fandag.  >:D

Wat een belachelijke rede! >:(

Extrapolatie van spel naar realiteit. ::ohno::

 :P ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Win een stem van Daisy en/of MC!
« Reactie #270 Gepost op: 17-11-2005, 21:49:19 »
Geef die stem maar gewoon! :p

Ik beloof plechtig deze reden daarna niet meer te gebruiken tot je op me gestemd hebt!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Win een stem van Daisy en/of MC!
« Reactie #271 Gepost op: 19-11-2005, 10:39:42 »
Geef die stem maar gewoon! :p

Ik beloof plechtig deze reden daarna niet meer te gebruiken tot je op me gestemd hebt!

dit is gewoon omkoping...
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Win een stem van Daisy en/of MC!
« Reactie #272 Gepost op: 19-11-2005, 10:52:26 »
dit is gewoon omkoping...
alweer! :-X ::)
🜃

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Win een stem van Daisy en/of MC!
« Reactie #273 Gepost op: 19-11-2005, 11:13:08 »
 als ik deze keer geen stem krijg,zeg ik het tegen mijn moeder!!!!

[size=02pt]bij nader inzien zal ik het best niet zeggen,stel dat ze eens een kijkje op RN komt nemen,en ziet wat ik hier allemaal uit mijn nek sta te lullen,dan zal ik nog geen stem hebben,maar wel een klap rond mijn oren  [/size]  ;D ;D

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Win een stem van Daisy en/of MC!
« Reactie #274 Gepost op: 19-11-2005, 12:35:50 »
als ik deze keer geen stem krijg,zeg ik het tegen mijn moeder!!!!
Oei, ik denk dat je hem wint hoor 8)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Win een stem van Daisy en/of MC!
« Reactie #275 Gepost op: 19-11-2005, 14:03:48 »
alweer! :-X ::)

Vorige was geen omkoping, maar daar ben jij niet slim genoeg voor om dat te begrijpen. Drie andere wel en daar hebben we onderling eerlijk mee stemmen kunnen ruilen.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Win een stem van Daisy en/of MC!
« Reactie #276 Gepost op: 19-11-2005, 14:07:26 »
dit is gewoon omkoping...
Van humor heb je overigens ook nooit gehoord waarschijnlijk.


Jezus.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Win een stem van Daisy en/of MC!
« Reactie #277 Gepost op: 19-11-2005, 19:54:57 »
Van humor heb je overigens ook nooit gehoord waarschijnlijk.


Jezus.

Als je dat zo neerzet, lijkt het net of je zelf Jezus bent  :p

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Win een stem van Daisy en/of MC!
« Reactie #278 Gepost op: 19-11-2005, 21:51:02 »
Als je dat zo neerzet, lijkt het net of je zelf Jezus bent  :p

 ::rofl::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Win een stem van Daisy en/of MC!
« Reactie #279 Gepost op: 19-11-2005, 22:45:58 »
Dat ben ik ook.

Stem dus op mij!