Auteur Topic: Peking Express met bekende Nederlanders?  (gelezen 12957 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #20 Gepost op: 28-11-2005, 17:30:52 »
Dat zou best wel eens kunnen. Anders vraag ik me af: waarom hebben ze voorselecties gehouden als ze met BNers gaan reizen? ???
Liften gebeurd door kandidaten denk ik. Die BN'ers zijn voor de kijkcijfers

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #21 Gepost op: 12-12-2005, 15:18:09 »
PE met BN'ers (of BB'ers)? alsjeblieft zeg, no thx. Straks gaan ze ook nog er met bn'ers e.d. doen  >:( ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: nee iik ben het helemaal eens met willem, ze mogen elkaar gewoon nog niet kennen, viind ik ook!

ik zie het ook niet zitten!!
Wat ik echt wel zie zitten is opnieuw een Peking-express met de oud-kandidaten en dan bv. de eerste drie of vierkoppels of een mengeling van het geheel! Lijkt me echt te gek, samen met Jeske & Elias of Reinier! kan ik Krieke nog eens een hak zetten en met hem afrekenen! Verder misschien Manja nog eens een leuk voorstel doen! Maar echt met BNers lijkt mij niets.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #22 Gepost op: 12-12-2005, 17:37:04 »
ik zie het ook niet zitten!!
Wat ik echt wel zie zitten is opnieuw een Peking-express met de oud-kandidaten en dan bv. de eerste drie of vierkoppels of een mengeling van het geheel! Lijkt me echt te gek, samen met Jeske & Elias of Reinier! kan ik Krieke nog eens een hak zetten en met hem afrekenen! Verder misschien Manja nog eens een leuk voorstel doen! Maar echt met BNers lijkt mij niets.


Haha, het begint weer te kriebelen zie ik waarde vrind.
Maar die opzet vind ik ook leuker dan kijken naar een paar tweederangs B-acteurs. Zouden de meeste ex-kandidaten zin hebben in een nieuw avontuur? Bij sommigen wel denk en dan denk ik de eerder genoemde rasavonturiers Jeske en Elias. En bij jou is dat ook geen probleem. Wie weet?
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #23 Gepost op: 13-12-2005, 23:01:55 »
Haha, het begint weer te kriebelen zie ik waarde vrind.
Maar die opzet vind ik ook leuker dan kijken naar een paar tweederangs B-acteurs. Zouden de meeste ex-kandidaten zin hebben in een nieuw avontuur? Bij sommigen wel denk en dan denk ik de eerder genoemde rasavonturiers Jeske en Elias. En bij jou is dat ook geen probleem. Wie weet?

k'Heb al contact gehad met Jeske & Elias en zeker Elias staat ook morgen klaar (als tie al terug is van zijn vakantie!!!) Hoe was het Elias???
8.....berg

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #24 Gepost op: 18-12-2005, 14:55:32 »
Leuke mogelijkheden:

Babette van Veen (GTST)& Bas Westerweel (Duel over de grens). (Stel)
Angela Groohuizen & Aniko van Santen. (Ex Avro/Avro,Ex Rtl 4)
Angela Groothuizen & Bas Westerweel. (Duel over de grens)
Victor Brand & Rebecca Loos (Shownieuws)
Victor Brand (Show nieuws) & Maureen du Toit (Goudkust/Hart van Nederland/Smaak
Politie)
Chazia Mouralie (Zwakste Schakel) & Kas van Iersel (Voice over Rtl Boulevard/Over de Balk/Denk Tenk)
Michiel de Zeeuw (Goudkust/Tv Makelaar)& Maureen du Toit

George van Wie is de mol 3 en Elise van wie is de mol 4

Carlo & Ron Boszhard
Carlo Boszhard & Irene Moors

Jori & Jan Mulder
Houerd Comproe & die dame van de postbank.
Jori Mulder & die dame van de postbank.
Jan Mulder & die dame van de postbank.
Vader & Zoon van de Rabobank reklame.
Zoon van de Rabobank reklame & die dame van de postbank.
Jan Mulder & Vader van de Rabobank reklame.


Bas Westerweel & Babette van Veen




Aniko van Santen


Chazia Mouralie


Michiel de zeeuw


Maureen Du Toit


Victor Brand


Kas van Iersel

Als je het dan zo doet,heb je volgens mij toch best 8 aardige teams:

Babette van Veen & Bas Westerweel
Angela Groohuizen & Aniko van Santen.
Victor Brand & Rebecca Loos
Chazia Mouralie & Kas van Iersel
Michiel de Zeeuw & Maureen du Toit
Carlo & Ron Boszhard
George van Wie is de mol 3 en Elise van wie is de mol 4
Zoon van de Rabobank reklame & die dame van de postbank.
« Laatst bewerkt op: 24-12-2005, 00:40:43 door Pierce_Brosnan »

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #25 Gepost op: 1-02-2006, 15:19:42 »
Afgelopen Vrijdag is bekend gemaakt in Rtl Boulevard dat oa Victor Reinier en Inge De Bruin mee doen met de nieuwe reeks Peking Expres.

Wie de andere 4 bekende Nederlanders zijn ben ik vergeten en over de 6 belgen is nog niks bekend.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2006, 15:22:48 door Pierce_Brosnan »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #26 Gepost op: 1-02-2006, 15:21:25 »
Een paar dagen geleden is bekend gemaakt dat oa Victor Reinier en Inge De Bruin mee doen met de nieuwe reeks Peking Expres.
Bron?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #27 Gepost op: 1-02-2006, 15:24:27 »
Citaat van: Medialog
NET 5 zendt in maart voor het eerst het programma In het spoor van Peking Express uit. In dit programma, dat iedere week na de reguliere aflevering van Peking Express te zien zal zijn (zie eerder), worden bekende Nederlanders gevolgd die in het het spoor van Peking Express treden.

RTL Boulevard meldt dat de makers van het programma een aantal 'a-sterren' heeft weten te strikken voor 'In het spoor van Peking Express'. Ze staan stil bij de plaatsen die langs de route liggen. Onder meer zwemster Inge de Bruijn, judoka Dennis van der Geest, acteur Victor Reinier en styliste Dyanne Beekman hebben hun medewerking toegezegd. 'In het spoor van Peking Express' zal op woensdagen te zien zijn bij NET 5.

Waarschijnlijk heb je dit gelezen, maar ze doen NIET mee, ze volgen alleen de route en staan stil bij sommige plekken.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #28 Gepost op: 1-02-2006, 15:28:48 »
Nee,ik heb het in Boulevard zelf gehoord. Maar ze zeiden niks over een datum weneer de nieuwe reeks zou beginnen en ook niet over een andere titel. Vandaar,dat ik nog niet wist dat het een ander soort programma word en dacht dat het programma mogelijk hier door niet vanaf begin Maart zou beginnen,maar dat is dus wel zo.

Maar als ze niet mee doen,hoef ik het misschien toch niet te zien en al helemaal niet als het tegen over Idols is,maar ik lees oo kdat het misschien na de normale uitzending gaat komen,ff afwachten maar.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2006, 15:31:46 door Pierce_Brosnan »

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #29 Gepost op: 1-02-2006, 15:30:31 »
[qoute]NET 5 zendt in maart voor het eerst het programma In het spoor van Peking Express uit. In dit programma, dat iedere week na de reguliere aflevering van Peking Express te zien zal zijn (zie eerder), worden bekende Nederlanders gevolgd die in het het spoor van Peking Express treden.

RTL Boulevard meldt dat de makers van het programma een aantal 'a-sterren' heeft weten te strikken voor 'In het spoor van Peking Express'. Ze staan stil bij de plaatsen die langs de route liggen. Onder meer zwemster Inge de Bruijn, judoka Dennis van der Geest, acteur Victor Reinier en styliste Dyanne Beekman hebben hun medewerking toegezegd. 'In het spoor van Peking Express' zal op woensdagen te zien zijn bij NET 5.[/quote]

Offline shaat

  • Forumlid
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #30 Gepost op: 2-02-2006, 17:08:27 »
[qoute]NET 5 zendt in maart voor het eerst het programma In het spoor van Peking Express uit. In dit programma, dat iedere week na de reguliere aflevering van Peking Express te zien zal zijn (zie eerder), worden bekende Nederlanders gevolgd die in het het spoor van Peking Express treden.

RTL Boulevard meldt dat de makers van het programma een aantal 'a-sterren' heeft weten te strikken voor 'In het spoor van Peking Express'. Ze staan stil bij de plaatsen die langs de route liggen. Onder meer zwemster Inge de Bruijn, judoka Dennis van der Geest, acteur Victor Reinier en styliste Dyanne Beekman hebben hun medewerking toegezegd. 'In het spoor van Peking Express' zal op woensdagen te zien zijn bij NET 5.
Dat vind ik wel leuk. Zie je wat meer over de omgeving.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #31 Gepost op: 2-02-2006, 17:16:45 »
Dat is inderdaad erg leuk ja, lijkt me een erg interessante omgeving en ik wil er wel eens wat meer van zien! ::ok::

Offline pekingkoningin

  • Forumlid
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #32 Gepost op: 25-02-2006, 19:43:40 »
Dus deze Bn 'ers gaan reizen en niet liften. Dat lijkt me wel leuk. Een soort Yorin travel of zo! En wanneer komt dit dan op tv?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #33 Gepost op: 25-02-2006, 20:25:12 »
Dus deze Bn 'ers gaan reizen en niet liften. Dat lijkt me wel leuk. Een soort Yorin travel of zo! En wanneer komt dit dan op tv?

iedere woensdag, dus waarschijnlijk vanaf 8 maart  :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.