Auteur Topic: Peking Express met bekende Nederlanders?  (gelezen 12958 keer)

Offline sihida

  • Forumlid
Peking Express met bekende Nederlanders?
« Gepost op: 24-09-2005, 18:02:09 »
Dit las ik vanmiddag op medialog:

Citaat
NET5-programmaleider Karin de Groot denkt dat er door de komst van Talpa en door de lawine aan reality-shows snel programma’s zullen sneuvelen. Wanneer je alle net geïntroduceerde mensen goed wilt leren kennen, moet je nu geloof ik honderd gezichten tot je nieuwe vriendenkring rekenen en er per week twaalf uur voor uit trekken om ze te volgen. Dat kan niet. Alleen sterke merken zullen overleven.
Lees verder >>Zoiets als De Bouw bij Talpa komt eigenlijk te laat. Het Blok bestaat namelijk al. Het enorme aanbod zorgt ervoor dat iedereen lijdt qua kijkcijfers. Maar ik ben er trots op dat onze cijfers tot nu toe overeind blijven.

Als ze naar de toekomst kijkt, vermoedt De Groot dat meer thematische reality gaat scoren. Niet meer je identificeren met personen uit programma’s. Maar bepaalde processen volgen. Zoals: ingeschreven staan bij een datingbureau. Laten zien dat dat niet sneu is, maar juist hip en avontuurlijk. Ik denk dat dat de norm wordt.

Eén van de successen op haar eigen zender is Desperate Housewives. De wanhopige maar bronstige dames uit die reeks vertonen volgens De Groot alle kenmerken die de NET5-kijkster trekken. No nonsens en bloedambitieus: Wij willen jonge dynamische vrouwen inspireren en prikkelen. Een beetje laten dromen, confronteren met zelfspot. Realiteit of huil-tv prima, het hoeft niet alleen rozegeur en manenschijn te zijn: uiteindelijk krijgt Samantha bijvoorbeeld borstkanker. Maar ze blijft relativeren. Het is dus niet zo dat je na een avond Net5 de gordijnen dichttrekt om je af te schermen van de boze buitenwereld. Het gevoel blijft licht, een beetje roze zelfs.

Diezelfde emotie roepen programma’s als Terra Incognita (overleef-reality), Samenwonen (verhuis-reality) en Het Blok (verbouw-reality) op. En ook Passion for Fashion (mode-reality met Dyan Beekman), Peking Express (reis-reality) en In het spoor van Peking Express (reis-reality).
De nieuwe serie van Peking Express zal er één worden met (daar heb je ze weer) bekende Nederlanders. (AD/Medialog)

Gaat dit nou over PE 2006 (derde serie), waar toch al "gewone" kandidaten voor geselecteerd zijn/worden, of de serie daar weer na? Op zich zou dat mooi zijn, want dan weten we dus al dat er nóg een serie zal komen. Aan de andere kant vind ik het jammer dat de kandidaten Bekende Nederlanders (en Vlamingen?) zullen zijn. Ik heb liever onbekende koppels.

Daarnaast: In het spoor van Peking Express (reis-reality)? Een beetje zoals het boek van Helsen, maar dan op TV?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #1 Gepost op: 24-09-2005, 19:57:45 »
 :o

WIDM is nog wel ok, maar PE met bekende Nederlanders lijkt me niks. Gewone kandidaten graag!

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #2 Gepost op: 24-09-2005, 22:58:56 »
Maar denk dat er een gewone versie komt en een met bekende nederlanders

De normale versie : Peking Express
De versie met bekende nederlanders : In het spoor van Peking Express

Er staat ook wel en tussen dus neem aan dat ze beide komen dat hoop ik dan maar  ::tandpastasmiley::

Peking Express (reis-reality) en In het spoor van Peking Express (reis-reality).

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #3 Gepost op: 25-09-2005, 00:07:20 »
Peking Express met BN'ers en BB'ers ::oink::
Nee dat niet man... Die zijn veel te verwend, die hebben een eigen Mercedes thuis...

Wie zouden er dan eigenlijk mee moeten doen? Gorden & Joling ofzo ::tandpastasmiley:: ;D

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #4 Gepost op: 26-09-2005, 10:42:49 »
Geert Wilders samen met Aboe Jah Jah
Martin Gaus en Samson

kan nog leuke tv opleveren.  ::trots::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #5 Gepost op: 27-09-2005, 21:10:06 »
Maar welke koppels zouden nou geschikt zijn?

Gorden & Joling
Geert Wilders en Ayaan Hirshi Ali
Ernst-Paul Hasselbach en Lotte Verlackt!! 8)
Aukje en Marieke van Ginneken ;D
Bassie & Adriaan 8) ;D ::rofl::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #6 Gepost op: 12-10-2005, 20:19:08 »
En natuurlijk: Jennifer de Jong & Tatum Dagelet!!  ;D

Dat wordt echt zooo lachen!!
Moeten ze echt zeker weten doen, voor hoge kijkcijfers!
Kijk maar naar WIDM!  :)
🜃

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #7 Gepost op: 28-10-2005, 02:24:15 »

Newsflash - Newsflash - Newsflash[/b][/size]
In het NRC Handelsblad van donderdag 27 oktober staat dat Dennis van der Geest (de judoër) aanstaande maandag vertrekt naar Tibet voor opnames van het programma Peking Express!
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #8 Gepost op: 28-10-2005, 13:24:01 »
Newsflash - Newsflash - Newsflash[/b][/size]
In het NRC Handelsblad van donderdag 27 oktober staat dat Dennis van der Geest (de judoër) aanstaande maandag vertrekt naar Tibet voor opnames van het programma Peking Express!

Aanstaande maandag vertrekt judoka Dennis van der Geest naar Tibet voor opnames van Peking Express...

Dat is groot nieuws Botje ::ok::

Zou je dat artikel miss kunnen inscannen en aan de crew opsturen voor op de site? :)

Wel beetje vreemd dan, dat Roos en Art er al geruime tijd zitten voor Peking ??? Die zouden eind september vertrekken naar ik weet..?
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #9 Gepost op: 28-10-2005, 14:30:30 »
Botje heeft het artikel opgestuurd en het staat ondertussen op de site. Hartelijk dank Botje. ::bravo::

>>> 'Moetje' wijkt voor trip naar Tibet <<<
Geniet nooit met mate...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #10 Gepost op: 28-10-2005, 17:47:41 »
Gaat Dennis van der Geest PE presenteren? Dat is toch helemaal geen presentator ???

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #11 Gepost op: 28-10-2005, 17:50:23 »
Gaat Dennis van der Geest PE presenteren? Dat is toch helemaal geen presentator ???

Nee niet presenteren ;)

Roos en Art zitten er al vanaf eind september. Kennelijk gaat Dennis erheen voor een hosting/ gastbezoekje oid :) Op zich een interessant gegeven.
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #12 Gepost op: 28-10-2005, 18:06:38 »
Nee niet presenteren ;)

Roos en Art zitten er al vanaf eind september. Kennelijk gaat Dennis erheen voor een hosting/ gastbezoekje oid :) Op zich een interessant gegeven.
een judoproef zie ik wel zitten ::jaja:: ::rofl::

Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #13 Gepost op: 31-10-2005, 13:19:14 »
Met bekende Nederlanders?? Tja, kan toch hardstikke leuk zijn.
In het buitenland zijn deze mensen namelijk niet bekend! maar "gewoon" iemand net zo als jij en ik.

Dat deze dan voor ons wel "bekend" zijn kan misschien juist wel leuke televisie opleveren. Het zou mij iig heel erg leuk lijken!

Als dit ten koste gaat van "ons" de normale kandidaten is het wel jammer want ook ik/ wij zouden nog graag eens meedoen! Maar voor het tv plezier lijkt het me echt wel leuk!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #14 Gepost op: 31-10-2005, 22:18:41 »
Met bekende Nederlanders?? Tja, kan toch hardstikke leuk zijn.
In het buitenland zijn deze mensen namelijk niet bekend! maar "gewoon" iemand net zo als jij en ik.

Dat deze dan voor ons wel "bekend" zijn kan misschien juist wel leuke televisie opleveren. Het zou mij iig heel erg leuk lijken!

Als dit ten koste gaat van "ons" de normale kandidaten is het wel jammer want ook ik/ wij zouden nog graag eens meedoen! Maar voor het tv plezier lijkt het me echt wel leuk!
nou dat vind ik dus niet... ik vond de 6e serie van Wie is de Mol toch één van de minst leuke series, gewoon veel minder spannend, Marc Marie had natuurlijk geniale uitspraken maar ik zit liever vol spanning voor de TV bij WidM dan dat ik de hele tijd in een deuk lig. En met Peking Express is dat ook zo, en daar komt nog bij dat BN'ers veel te snel zullen opgeven omdat ze verwend zijn, nee, mij lijkt het helemaal niks...

Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #15 Gepost op: 1-11-2005, 12:19:09 »
nou dat vind ik dus niet... ik vond de 6e serie van Wie is de Mol toch één van de minst leuke series, gewoon veel minder spannend, Marc Marie had natuurlijk geniale uitspraken maar ik zit liever vol spanning voor de TV bij WidM dan dat ik de hele tijd in een deuk lig. En met Peking Express is dat ook zo, en daar komt nog bij dat BN'ers veel te snel zullen opgeven omdat ze verwend zijn, nee, mij lijkt het helemaal niks...

Beetje kort door de bocht. Ze zullen sneller opgeven omdat ze verwend zijn. Pfff.. volgens mij ben jezelf verwend. Ook "bekende" mensen zijn mensen! Alleen worden ze door de media anders neergezet.
Waarom denk je dat programma`s als die van Frans Bauwer zo goed loopt?
Omdat blijkt dat hij toch ook een normaal mens is.

Ik zou het erg leuk vinden als er een PE celebreties zou komen 8)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #16 Gepost op: 1-11-2005, 20:27:18 »
Beetje kort door de bocht. Ze zullen sneller opgeven omdat ze verwend zijn. Pfff.. volgens mij ben jezelf verwend. Ook "bekende" mensen zijn mensen! Alleen worden ze door de media anders neergezet.
Waarom denk je dat programma`s als die van Frans Bauwer zo goed loopt?
Omdat blijkt dat hij toch ook een normaal mens is.

Ik zou het erg leuk vinden als er een PE celebreties zou komen 8)
Waarom ben ik nou weer zelf verwend ::)

Ik hoop het van harte niet, want dan raken ze toch een trouwe kijker kwijt (waarschijnlijk), je moet in de race de mensen leren kennen, een hekel krijgen aan sommigen (zoals Reinier) of juist van mensen gaan houden (Rani!), en als je die celebs al kent kan dat niet...

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #17 Gepost op: 20-11-2005, 16:04:13 »
PE met BN'ers (of BB'ers)? alsjeblieft zeg, no thx. Straks gaan ze ook nog er met bn'ers e.d. doen  >:( ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: nee ik ben het helemaal eens met willem, ze mogen elkaar gewoon nog niet kennen, vind ik ook!
« Laatst bewerkt op: 2-01-2007, 00:25:01 door mirtjuh »
I'm a real big goblin..

Offline shaat

  • Forumlid
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #18 Gepost op: 28-11-2005, 14:20:47 »
Volgens mij wordt het programma een soort reis programma. Bekende Nederlanders gaan in het spoor van Peking Express. Net zoals het boek in het spoor van Peking Express.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express met bekende Nederlanders?
« Reactie #19 Gepost op: 28-11-2005, 14:25:25 »
Dat zou best wel eens kunnen. Anders vraag ik me af: waarom hebben ze voorselecties gehouden als ze met BNers gaan reizen? ???