Poll

Welke kamer vindt je het mooist?

Nicoline en Sander
7 (77.8%)
Olga en Olaf
1 (11.1%)
Merel en Rogier
0 (0%)
Maschja en Paul
1 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 9

Auteur Topic: Tweede oplevering: welke kamer vindt je het mooist?  (gelezen 2092 keer)

Offline plienke

  • Forumlid
Tweede oplevering: welke kamer vindt je het mooist?
« Gepost op: 25-09-2005, 22:06:15 »
De koppels moeten weer een kamer af hebben.
Welke kamer vindt je het mooist?
Je kan dit keer kiezen uit 2 badkamers en 2 woonkamers..
Het zou leuk zijn
als je ook vertelt
waarom je juist die kamer de mooiste vindt.

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Tweede oplevering: welke kamer vindt je het mooist?
« Reactie #1 Gepost op: 25-09-2005, 22:47:54 »
De kamer van Nicoline en Sander vindt ik de mooiste.
Ondanks dat het er eenvoudig uit ziet.
Waarschijnlijk tel ik de val bij Nicoline mee wat ik erg sneu vondt voor haar.  Nu hadden geen tijd om iets met die nok te doen.

Bij de kamer van Maschja en Paul heb ik het idee dat die stoel/bank de aandacht moet trekken maar verder is er niet veel aan in die kamer.

De badkamer van Merel en Rogier vindt ik vreselijk.
Groen in die kleur die hun hebben zou ik dus echt NOOITkiezen.

En de badkamer van Olga en Olaf daar kan ik niet over oordelen want die was echt niet af.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Tweede oplevering: welke kamer vindt je het mooist?
« Reactie #2 Gepost op: 25-09-2005, 22:48:15 »
Maschja en Paul, om de details, zoals die balken
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Tweede oplevering: welke kamer vindt je het mooist?
« Reactie #3 Gepost op: 25-09-2005, 22:52:10 »
Dat groene van die badkamer vind ik ook vreselijk. Daarbij waren die tegels er tegenaan gesmeten geloof ik. ;D Het zag er niet uit van dichtbij. :o Veredr moet ik het nog eens rustig bekijken op de plaatjes...
Geniet nooit met mate...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tweede oplevering: welke kamer vindt je het mooist?
« Reactie #4 Gepost op: 25-09-2005, 23:00:25 »
Allemaal niet echt fantastisch om heel eerlijk te zijn... :-X zó groen in een badkamer zou ik echt niet willen. De vorige bewoonster van mijn huis hield ook van groen, maar gelukkig met mate in mijn douchekamer. ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Tweede oplevering: welke kamer vindt je het mooist?
« Reactie #5 Gepost op: 26-09-2005, 00:19:47 »
En nog even wat plaatjes om het geheugen op te frissen... ::tandpastasmiley::
Geniet nooit met mate...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tweede oplevering: welke kamer vindt je het mooist?
« Reactie #6 Gepost op: 26-09-2005, 18:12:36 »
Ik kan ook alleen maar die van Nicoline en Sander 't mooiste vinden. Beide badkamers zijn nog lang niet af (en bovendien is dat groen bij Merel en Rogier echt spuuglelijk  ::niet-ok:: ) en bij die van Maschja en Paul vind ik de banken veel te onpraktisch. Idd zoals een van de andere bewoners al zei: 't is net alsof ze de slaapkamer hebben opgeleverd.  ;D

Ik heb 't idee dat Nicoline en Sander echt makkelijk alle opleveringen gaan winnen.  :-\\

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Tweede oplevering: welke kamer vindt je het mooist?
« Reactie #7 Gepost op: 26-09-2005, 18:22:48 »
Ik kan ook alleen maar die van Nicoline en Sander 't mooiste vinden. Beide badkamers zijn nog lang niet af (en bovendien is dat groen bij Merel en Rogier echt spuuglelijk  ::niet-ok:: ) en bij die van Maschja en Paul vind ik de banken veel te onpraktisch. Idd zoals een van de andere bewoners al zei: 't is net alsof ze de slaapkamer hebben opgeleverd.  ;D
Mee eens idd, vooral de eenvoud van de lijnen spreekt me aan bij Nicoline en Sander.

Vwb de badkamer van M&R dat brengt me terug naar mn jeugd, van die gemeenschappelijke douches bij het zwembad  ;D Begrijp niet waarom ze voor zo'n overheersende kleur hebben gekozen het komt enorm op je af vooral in zo'n kleine ruimte  ::ohno::
Citaat
Ik heb 't idee dat Nicoline en Sander echt makkelijk alle opleveringen gaan winnen.  :-\\
Tja tot nu toe lijken ze de rest wel aardig vooruit ja maar wie weet of er nog verrassingen komen  ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you