Auteur Topic: hallo mensjes!  (gelezen 629 keer)

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
hallo mensjes!
« Gepost op: 27-09-2005, 15:06:56 »
zie dat de meeste mensen hier een 'welkom-topic' krijgen maar volgens mij ben ik er tussendoor geschoten door veel aanmeldingen tegelijk? ik neem het jullie niet kwalijk maar ik wilde mezelf toch even voorstellen  ::zwaai::

ben 23 jaar, architectuur-student en werkzaam op een architectenbureau. kom uit het zuiden des lands en heb mezelf hier aangemeld omdat ik even mn gal wilde spuwen over een bepaald persoon in expeditie robinson (meteen een van mijn favoriete programma's, samen met peking express).

ik hoop dat het hier net zo gezellig is als op andere fora (kijk, correcte spelling hihi  ;) ) waar ik wel eens rondhang (onder een andere naam overigens, maar mijn naampje was al weg :( ) en als jullie meer willen weten, dan hoor ik het wel!!
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: hallo mensjes!
« Reactie #1 Gepost op: 27-09-2005, 15:15:25 »
 :o twee theemutsen.. dat wordt gezellig  ;D

Welkom hier overigens!!  ::ok::

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: hallo mensjes!
« Reactie #2 Gepost op: 27-09-2005, 15:17:15 »
oeps... dacht dat ik mn bericht maar 1x had geplaatst, ging de eerste keer niet goed - maar ja, niet teveel denken blijkt maar weer, dan gaat t allemaal fout   ::schaam:: ::schaam::!!

(ga nu zoeken of ik dat andere bericht kan verwijderen)
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: hallo mensjes!
« Reactie #3 Gepost op: 27-09-2005, 17:15:56 »
zie dat de meeste mensen hier een 'welkom-topic' krijgen maar volgens mij ben ik er tussendoor geschoten door veel aanmeldingen tegelijk?

Nee hoor, je was er niet tussendoor geschoten. Het welkomstcommittee was alleen nog niet aan je toe gekomen, aangezien je pas vanochtend geregistreerd bent. ::vergroot::

Anyway, welkom Op RealityNet en in het bijzonder ExpeditieRobinson.net. ::zwaai::
Geniet nooit met mate...

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: hallo mensjes!
« Reactie #4 Gepost op: 27-09-2005, 20:57:05 »
hihi - ik was dus weer eens mijn eigen ongeduldige zelf  ::tandpastasmiley::
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: hallo mensjes!
« Reactie #5 Gepost op: 27-09-2005, 21:19:00 »
 ::zwaai:: Hey T-muts, welkom en have fun
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...