Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 1977 keer)

Offline plienke

  • Forumlid
Aflevering 5
« Gepost op: 2-10-2005, 19:19:49 »
Hoe gaat de jury de kamers opgeleverde kamers beoordelen?
Nicoline en Sander hebben als enige koppel een complete kamer opgeleverd. Komen de andere stellen in de problemen?
Deze vragen worden onder andere beantwoordt in deze aflevering.
Maar wat vondt je van deze aflevering?

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #1 Gepost op: 2-10-2005, 20:44:57 »
Terechte winnaar. :)

Maar die Merel mag wel eens een beetje op haar woorden gaan letten zeg... ze doet haast niet anders dan schelden. ::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 5
« Reactie #2 Gepost op: 3-10-2005, 22:54:31 »
Heb ik al eerder  iets over gepost....Merel vind ik een irritant omhooggevallen trutje die denkt dat,omdat ze een "opleiding" heeft het "beter" weet dan de uitvoerder.....

En die taal die ze uitslaat....."realy bad language"  ::ohno::

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #3 Gepost op: 4-10-2005, 19:52:43 »
Ik vind trouwens dat ze erg veel werk uitbesteden de meeste koppels... Het kost op zich wel meer geld, maar is ook wel een stuk makkelijker voor hen.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 5
« Reactie #4 Gepost op: 6-10-2005, 23:16:35 »
Ik heb vanavond een "voorfilmpje"(weet ff niet hoe het heet) gezien.... het nieuwe stel mag een appartement zelf kiezen !!!! ::trots::

Ik hoop alleen dat ze uit de drie slechtste mogen kiezen en niet het blokje van Nicoline en Sander mogen inpikken..  :(

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #5 Gepost op: 6-10-2005, 23:39:21 »

Ik hoop alleen dat ze uit de drie slechtste mogen kiezen en niet het blokje van Nicoline en Sander mogen inpikken..  :(
Maar ik ga er vanuit dat het nieuwe stel in de plaats kom van het stel dat zich niet aan de regels houdt.
Ik ga er ook van uit dat Sander en Nicoline er in blijven van dat stel doet goed hun best en heeft al een paar keer op TIJD hun kamer af gekregen. De kans is groot dat het een ander stel wordt. Ik weet nu hoe streng de jury is..en hoe streng die met regeltjes omgaat..  ???